Lowlands 2023

Net voor de lol is Social media reacties zitten lezen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat die jankerds daadwerkelijk op Lowlands rondlopen. Daar is altijd iedereen gezellig, lief en leuk!

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en @Marc
En dan ook dat geklaag eronder.. En reacties als dat je voor de "vibe" naar Lowlands gaat i.p.v. voor de artiesten (wat misschien gedeeltelijk waar is). Van mij mogen dit soort klagende types wel wegblijven op Lowlands. Ik hoop eigenlijk persoonlijk dat ze de trend van dit jaar de komende jaren gewoon doorpakken. Iets minder grote radio vriendelijke namen en iets meer alternatievere namen en opkomende headliners. Wie weet gaat dat er dan hopelijk ooit voor zorgen dat het niet zo absurd snel uitverkocht raakt
Het liefst nog een stapje erboven op. Ook wanneer je die "doelgroep" kwijt raakt dan staat er alsnog een paar weken voordat de poorten opengaan Verkocht op alle websites. Mensen kunnen dan gewoon lekker ontspannen een kaartje kopen, nog meer diversiteit/sub groepen/ noem ze maar op, die rondlopen op het festival. ik zeg Win Win.

De social media proof mensen die alleen maar LL willen afvinken kan je missen als kiespijn, we moeten liefhebbers hebben.

Net voor de lol is Social media reacties zitten lezen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat die jankerds daadwerkelijk op Lowlands rondlopen. Daar is altijd iedereen gezellig, lief en leuk!
Volgensmij is dit tweeledig. Er zullen echt wel een hoop mensen die ook gaan tussen zitten, maar dat nukken is meer van te voren en zodra ze het terrein oplopen is dat min of meer vergeten. Anderen zijn beroepszeikers

• Leuk
Waarderingen: roluf
En dan Limp Bizkit noemen als gemis. Dan gaat ze toch lekker naar Pukkelpop.
Haha, nostalgische show tussendoor is mooi. Staat wel in mn spoorboekje voor Pkp dit jaar. maar hier gaat toch niemand de kaartjes voor kopen XD

Ik vind de undercard echt heel goed dit jaar. En an sich, kun je ook weinig zeggen als je headliners ziggo's uitverkopen.
Maar toch waren acts als Cypress Hill en Limp Bizkit wel leuk geweest als tussendoortjes.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en eva84
Ik vind de undercard echt heel goed dit jaar. En an sich, kun je ook weinig zeggen als je headliners ziggo's uitverkopen.
Maar toch waren acts als Cypress Hill en Limp Bizkit wel leuk geweest als tussendoortjes.
Er is dit jaar helemaal geen nostalgische act he?

De huidige opzet met de 3 verschillende delen (Alpha, Planet en Cape) van het terrein is in 1999 tot stand gekomen. Dat jaar is de Bravo ook verplaatst naar (ongeveer) de huidige plek. In 1998 was het festivalgedeelte nog een stuk kleiner en lag de Bravo inderdaad nog naast de Alpha. De Cape was toen nog een camping.
Klopt inderdaad. 1999 was mijn laatste jaar. Toen ben ik vooral bij de Dommelsch open air stage, Alpha en Charlie geweest. Bravo helemaal niet eigenlijk. Kan me nu weer herinneren dat ik na Public Enemy in de Golf wel even in de Bravo ben geweest en die lag dus inderdaad niet bij de Alpha in de buurt. De grijze massa werkt 24 jaar later toch wat minder blijkbaar 😁.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en LLoww
Ook op Tiktok wordt er geklaagd over de line-up:

Ik snap niet wat er zo erg is aan dit filmpje. Hier op het forum wordt ook vaak zat geklaagd over de line up, dus waarom mag dat op TikTok dan niet. Ze mag de line up toch matig vinden in vergelijking met bijvoorbeeld vorig jaar en dat terwijl de prijs van een kaartje gestegen is?
En dan Limp Bizkit noemen als gemis. Dan gaat ze toch lekker naar Pukkelpop.
Behalve dan deze vergelijking. Dat sloeg nergens op.

Kreeg het idee dat ze het niet over de gehele line-up heeft, maar alleen over de "grote" namen/headliners. Tja, soms zit het mee soms zit het tegen. Naar lowlands gaan voor de grote namen is sowieso geen goed plan.

Kreeg wel een beetje een cringe van de manier waarop het gebracht werd. "Ik betaal veel geld, ik ben niet tevreden, doe er wat aan"
Jammer dat ze niet even eindigt op een positieve noot =P

Ik lees veel over Partiboy69. Mensen hier die hem al eens live gezien hebben en die daarover te spreken waren? Kan hij zorgen voor 'lowlands-magie' in zijn set?

Wat ik dit jaar voorral mis is een goede metal-act. Of kijk ik over een band heen?

Users who are viewing this thread