Lowlands 2023

Rock am Ring heeft ook een immens grote Lidl met een absurd groot aanbod, en dat allemaal voor Lidl-prijzen.
Dat was qua supermarktaanbod veruit het beste wat ik hem gezien op festivals. Gaan ze in Nederland sowieso niet doen, want dan verdient een ander weer te weinig geld en tsja zo zijn Hollanders he

• Leuk
Waarderingen: eva84, davadude en mgbss
Woensdag 2 augustus om 11:00 uur gaan via Ticketmaster de laatste 1667 Lowlands festivaltickets in de verkoop.
Dit zijn kaarten die niet door sponsors worden gebruikt en tickets die eerder zijn vrijgevallen. Er kunnen maximaal twee tickets per persoon worden besteld.
Mocht het niet lukken om via deze kaartverkoop een ticket te bemachtigen, dan kun je via het doorverkoopplatform van Ticketmaster op een veilige en betrouwbare manier een ticket overkopen van Lowlanders die toch niet kunnen komen. Deze doorverkoopmogelijkheid is beschikbaar tot donderdag 17 augustus 05:00 uur in de ochtend. Let op: een ticket dat je op deze manier hebt overkocht, kan niet nog een keer via Ticketmaster ter doorverkoop worden aangeboden. Het is wel mogelijk om een doorverkocht ticket nog een keer via Ticket Transfer door te sturen.
Meer gedetailleerde info lees je hier: https://lowlands.nl/tickets/

• Leuk
Waarderingen: eva84
De laatste tickets voor Lowlands, 1667 om precies te zijn, gaan 2 augustus om 11.00 de deur uit! Er kunnen maximaal twee tickets p.p. besteld worden. Grijp uw kans!

Dat zijn best veel tickets (2.5%?). Ik zie nu ook meerdere tickets op de doorverkoopplek.
Idd met het huidige weer, ik ben benieuwd…

Overigens ik ben juist bang voor 28oC of hoger voor half augustus

Regen is zo kut. Merkte op DTRH echt dat de kou tot in m'n botten zat. Echt niet warm te krijgen, totdat het zonnetje weer ging schijnen. Dan maar lekker zweten, veel water drinken en watergevechten :-)

Geef mij ook maar lekker zonnig weer, of het weer van vorig jaar, dat was volgens mij ook prima op 1 harde regenbui na.

Ik zou het trouwens een enorme aanwinst vinden als ze een echte supermarkt toevoegen aan de camping. Zie dat in vlogs van buitenlandse festivals vaak ook voorbij komen en vorig jaar ook zelf gezien op Sziget.
Maar dan wil ik wel van te voren weten wat ik kan verwachten. Scheelt behoorlijk veel shit meezeulen van te voren namelijk.

• Leuk
Waarderingen: eva84 en Nelios

Users who are viewing this thread