Lowlands 2023

Blijft toch balen als je Alpha - Bravo - Alpha moet lopen voor drie acts achter elkaar. Dan kun je inderdaad toch beter kiezen
Ik probeer deze combi altijd te vermijden. Ik red het overigens ook wel in 10min (rechterkant Alpha, langs het water terug, via eetgedeelte bij Lima). Het is vooral slecht voor de voetjes en zonder drinken/eten/wc stop.

Ik probeer deze combi altijd te vermijden. Ik red het overigens ook wel in 10min (rechterkant Alpha, langs het water terug, via eetgedeelte bij Lima). Het is vooral slecht voor de voetjes en zonder drinken/eten/wc stop.
Er staan nu 4 supermarkten op de kaart en er was maar 1 Hema.

Toch niet zo blij met de zaterdagmiddag. Weinig wat ik echt wil zien. Minste dag voor mij. En dan andere dagen clashes te over waardoor ik het nodige ga missen….. Bicep, girl in red, Underworld, boygenius, King Gizard & The Lizard Wizard (wat een kutnaam trouwens), Heilung en Clipping.

• Leuk
Waarderingen: eva84
Toch niet zo blij met de zaterdagmiddag. Weinig wat ik echt wil zien. Minste dag voor mij. En dan andere dagen clashes te over waardoor ik het nodige ga missen….. Bicep, girl in red, Underworld, boygenius, King Gizard & The Lizard Wizard (wat een kutnaam trouwens), Heilung en Clipping.
Die zaterdag begint wel al met Ezra Collective/NNO/boygenius als als clash, dan voor mij 2 uurtjes niet echt iets (misschien L'imperatrice weer even checken) voor Foals begint

• Leuk
Waarderingen: daily
Die zaterdag begint wel al met Ezra Collective/NNO/boygenius als als clash, dan voor mij 2 uurtjes niet echt iets (misschien L'imperatrice weer even checken) voor Foals begint
Yep zaterdag ook beginnen met NNO misschien daarvoor even Bravo checken. Zulu / boygenius echt een rotclash voor mij.

Nu Beartooth aan het luisteren. Wat een heerlijke foute Amerikaanse metalcore act 🤣 één van de weinige acts die ik in de India ga zien. Voor de rest niks. Is ook wel eens anders geweest.

Yep zaterdag ook beginnen met NNO misschien daarvoor even Bravo checken. Zulu / boygenius echt een rotclash voor mij.

Nu Beartooth aan het luisteren. Wat een heerlijke foute Amerikaanse metalcore act 🤣 één van de weinige acts die ik in de India ga zien. Voor de rest niks. Is ook wel eens anders geweest.
Elias Mazian, Drycleaning, Nia Archives en Snail Mail trekken mij nog wel naar de India dit jaar waarschijnlijk. Altijd mooit hoe iedereen compleet verschillende spoorboekjes heeft :)

• Leuk
Waarderingen: daily
Elias Mazian, Drycleaning, Nia Archives en Snail Mail trekken mij nog wel naar de India dit jaar waarschijnlijk. Altijd mooit hoe iedereen compleet verschillende spoorboekjes heeft :)
Yep, maar met een wat bredere muzieksmaak is het wel lastig met clashes. Drycleaning en Snail Mail vond ik ook nog wel aardig, maar daar staan dan respectievelijk RAYE / Turnstile en Jessie Ware (kan nog wisselen naar Snail Mail nu 😉) tegenover….

Ben ik de enige die dan ook meteen om foto's staat te springen? 😅
it crossed my mind! Haha. Helaas te weinig tijd om ff te stoppen en foto’s te maken..

En, vanuit de auto kon ik ook niet heel veel zien trouwens. Veel hekken, trailers en hijskranen die er al stonden, dus het zal vandaag wel echt losbarsten denk ik.

Er staan nu 4 supermarkten op de kaart en er was maar 1 Hema.
Ben heel benieuwd of dit inderdaad een soort AH To Go-achtig idee is (wat je volgens mij veel ziet op Britse festivals) of dat je gewoon als normaal met z'n alle aan een bar een klef broodje kaas of croissant kan bestellen.

Wat kunnen we nog verwachten qua berichten?

Aankondiging plattegrond; Eten & Drinken; enkele berichten over de sponsors (bijv Coke studio 50yr Hiphop); avonden in de Heineken/Lima; opbouwfoto’s; en verder…

• Leuk
Waarderingen: eva84
Ben heel benieuwd of dit inderdaad een soort AH To Go-achtig idee is (wat je volgens mij veel ziet op Britse festivals) of dat je gewoon als normaal met z'n alle aan een bar een klef broodje kaas of croissant kan bestellen.
Er staan al jaren 'supermarkten' op Lowlands en meestal is het gewoon een balie met broodjes, fris en bier.

Die AH to Go-achtige shops op Glasto zagen er te gek uit (met hele normale prijzen). Zou ik echt heel graag willen,.

• Leuk
Waarderingen: eva84 en UpInSmoke
In Engeland heb je vaak ook gewoon een Coop op het camping terrein voor alledaagse camping boodschappen zoals bier en knakworsten. Dat zou mooi zijn

Users who are viewing this thread