Lowlands 2023

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
1 Ticket binnen! 🥳
Iemand was zo aardig om zijn ticket voor de originele 300 aan te bieden op TM. Inclusief de boeventoeslag nog wel 336, maar als straf voor ze ga ik dan wel 10 muntjes minder uitgeven 😈
Lees ik daar nou Glastonbury in je handtekening?! 🥲
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Many, Indiana is wel een erg mooi alternatief voor DTVT he. Hebben wat mij betreft een van de beste platen van het jaar tot nu toe gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: mees

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Jullie nog tips voor de zondagnacht vanaf 23:00? Die is voor mij nu nog een beetje leeg
Ik heb een beetje hetzelfde probleem, maar ik ga waarschijnlijk een kijkje nemen bij mijn favoriete comedy club; Comedy club Haug in de Juliet. Tenzij ik zin heb in een feestje dan ga ik bij Yallah! Yallah! een dansje wagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
83
208
Jullie nog tips voor de zondagnacht vanaf 23:00? Die is voor mij nu nog een beetje leeg
Je moet er van houden, maar de b2b van LSDXOXO en VTSS in de Bravo belooft veel goeds. Stranger sluit daar mooi op aan. Als dat niet je ding is zou ik zeker een kijkje nemen bij Yallah! Yallah! Dat is in principe garantie voor een leuke nacht.

Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik de afgelopen jaren tijdens de piekuurtjes 's nachts vooral rondom de Armadillow te vinden ben. Niet zo belachelijk druk en de mengelmoes aan mensen in verschillende staten zorgt doorgaans voor een toffe sfeer!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.792
Voor iedereen die al klaar is met die klote app: https://clashfinder.com/s/ll2023/

hierop inhakende is die app van Lowlands / DTRH echt al jaren een doorn in het oog. Ik wil niet 5 kilometer scrollen om bij een act later in het vooruitzicht uit te komen. Ik wil niet NOG een keer scrollen als ik even de bio van een artiest heb gelezen. Ik wil niet maar 5 stages te gelijk kunnen zien. Het verbaast me echt keer op keer hoe lastig het blijkt om een fatsoenlijk blokkenschema beschikbaar te stellen vanuit de organisator.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Voor iedereen die al klaar is met die klote app: https://clashfinder.com/s/ll2023/

hierop inhakende is die app van Lowlands / DTRH echt al jaren een doorn in het oog. Ik wil niet 5 kilometer scrollen om bij een act later in het vooruitzicht uit te komen. Ik wil niet NOG een keer scrollen als ik even de bio van een artiest heb gelezen. Ik wil niet maar 5 stages te gelijk kunnen zien. Het verbaast me echt keer op keer hoe lastig het blijkt om een fatsoenlijk blokkenschema beschikbaar te stellen vanuit de organisator.
Alleen de pdf is oke, maar dus niet klikbaar. Thx voor de clashfinder, dat is de basis!
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
249
363
Voor iedereen die al klaar is met die klote app: https://clashfinder.com/s/ll2023/

hierop inhakende is die app van Lowlands / DTRH echt al jaren een doorn in het oog. Ik wil niet 5 kilometer scrollen om bij een act later in het vooruitzicht uit te komen. Ik wil niet NOG een keer scrollen als ik even de bio van een artiest heb gelezen. Ik wil niet maar 5 stages te gelijk kunnen zien. Het verbaast me echt keer op keer hoe lastig het blijkt om een fatsoenlijk blokkenschema beschikbaar te stellen vanuit de organisator.

Het is sowieso een probleem wat Nederlandse festivals vaker lijken te hebben, altijd praten over hoe toegankelijk en verwelkomend ze zijn maar tegelijk websites hebben die totaal onbruikbaar zijn, al helemaal voor mensen met een visuele beperking of die gebruik maken van auditieve assistentie. Dit jaar was ook een dieptepunt qua stijlen, DTRH had bewegende videobeelden als achtergrond zonder contrast met de inhoud, Lowlands heeft een soort 2005-please-install-flash design wat niet werkt, Dekmantel had een dieptepunt door je gewoon epilepsie te geven als je de website bezocht, en BKS had een website die voor blinden/slechtzienden niet bruikbaar was (er was geen skiplink, dus omdat alle namen op elke pagina werden geladen als achtergrond moesten ze eerst op elke pagina de line-up horen voor je de inhoud kon lezen). Het zou echt geweldig zijn als men met deze trend stopt, je kan prima een huisstijl hebben en een leesbare website. Kijk maar naar Pukkelpop.

Thanks iig voor de Clashfinder, dit is zo veel beter!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken