Lowlands 2023

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Vorig jaar was dat perfect, je kon gewoon de Bravo in zonder je een sardientje te voelen.
Techno op de zaterdag sla ik over ivm de drukte of pas na 3en
Dat is zeker een pre, maar als ik maandag ochtend 150km naar huis moet rijden met m'n caravan in m'n eentje is de zondag voor mij geen ultieme beuk dag meer 😅🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl en daily

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Alsjeblief niet zeg..

Die hele hype heb ik nooit begrepen. Nou is het vooral niet mijn muziek/mijn feestje, maar het is voor mij ook precies de periode waar het de verkeerde kant op ging met Lowlands. Niet door Kees, maar het publiek wat meende alle planten (en meer) maar te moeten slopen. "Want dat hoort zo"...

Dat hoorde helemaal niet zo en was gewoon ronduit vandalisme..

Hetzelfde met de "WC-Raves" van de laatste jaren.. Leuk hoor, een WC gebouw kort en klein slaan.. En volgend jaar zeker weer boos omdat de kaartjes zo duur worden..

Heb gewoon een beetje respect voor je Festival, de organisator, maar ook de mensen om je heen...
Wc raves kunnen ook zonder te slopen lijkt mij. Verder goed punt.
Mag van mij op pukkelpop blijven. ;)

Limp Bizkit is wel leuk. :)



Pre corona stonden in 2018 nog gewoon Charlotte de Witte, Surgeon en Dr ,Rubinstein op de zaterdag. En op Zondag Ame en Max Cooper.
In 2019 po de zaterdag Courtesy, Helena Hauff en Matrixmann. Op zondag Sluwe Vos, Mallgrab en Marcel Dettman.
Mag van mij ook wel weer omgedraaid worden. Dat zaterdag de harde techno avond wordt. :)
Ik zou graag de dnb nacht op vrijdag of zaterdag hebben. Lijkt mij heerlijk.

En nog steeds hoop ik op een guilty pleasure nacht met houseclassics maar dat zal er nooit komen waarschijnlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

sjoeske

Playlistbediener
18 jan 2020
40
39
Ik kijk toch echt wel heel erg uit naar een funky nacht met palms trax, david vunk en job jobse hoor. Ook al heeft iedereen ze al vaak gezien, het blijven de beste namen in de italo / funky techno (achtige) scene als het gaat om livesets en een feestje bouwen. Ik kijk ook uit naar Stranger, die heeft ook mooie sets. Partiboi69 lijk me een leuke gimmick, dus fijn dat ze hem hebben geboekt, kan een verrassend leuk feestje worden! Al met al ben ik toch zeer tevreden want ik weet dat de nachten met deze namen zeer vermakelijk gaan worden. Lekker dansen!
Ik kijk hier helemaal niet naar uit, ik wil 3 nachten lang keiharde space techno 😜, vond vorig jaar de zaterdag kut, gelukkig maakte Ki/Ki alles goed. Maar goed we gaan er gewoon weer een feestje van 💪🏼🥳
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
54
87
Ik kijk hier helemaal niet naar uit, ik wil 3 nachten lang keiharde space techno 😜, vond vorig jaar de zaterdag kut, gelukkig maakte Ki/Ki alles goed. Maar goed we gaan er gewoon weer een feestje van 💪🏼🥳
Helemaal mee eens, Kiki en Kobosil wisten de zaterdag nog een mooi einde te geven, maar in de uren daarvoor was het echt zoeken naar boeiende beats.
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik kijk hier helemaal niet naar uit, ik wil 3 nachten lang keiharde space techno 😜, vond vorig jaar de zaterdag kut, gelukkig maakte Ki/Ki alles goed. Maar goed we gaan er gewoon weer een feestje van 💪🏼🥳
Daar ben ik het ook mee eens hoor, hopelijk komen er nog wat behoorlijke beukers bij
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH en eva84

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.366
5.054
Er komt niks meer bij hoor, hier zitten de nachtnamen al in. Als je ziet wat je betaald voor een ticket mag je echt wel meer verwachten. Als je dat echt de beste namen in de scene vind heb je barweinig gezien. Maar goed inspirerend is de nacht op LL al lamg niet meer.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.366
5.054
Het valt me wel op dat er duidelijk een “de grote techno naam” lijkt te missen in de Bravo. Die is in de vorm van Charlotte naar de Alpha verhuist. Zou dat ook een stukje crowd control zijn om die Bravo minder te belasten?
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Ik kijk hier helemaal niet naar uit, ik wil 3 nachten lang keiharde space techno 😜, vond vorig jaar de zaterdag kut, gelukkig maakte Ki/Ki alles goed. Maar goed we gaan er gewoon weer een feestje van 💪🏼🥳
Ik stel voor om naar Awakenings te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Die plaat van Avalon Emerson - & the Charm is echt steengoed. Ik snap niet dat Bitterzoet nog niet is uitverkocht maar dat kan nog wel eens een succes worden op Lowlands.

Omdat ze daar staat, vraag ik het ook hier; weet iemand op wat voor manier ze de show doet? Doet ze zelf de zang met instrumentatie ondersteuning vanuit de computer? Of komt er een band mee? Ik dacht altijd dat het The Charm waren, maar volgens mij zit ik daar helemaal naast haha.
 
  • Winning
Waarderingen: StevieU2

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Nachtpubliek op LL lijkt me sowieso ook niet heel erg kritisch.
Er lopen altijd wel een groot aantal liefhebbers rond, maar door de jaren heen vaak gezien dat de meesten niet meer weten of het nou donderdag is of al de zondag.

Nachtprogramma niet echt voor mij weg gelegd, vrienden waren vaak in de Bravo/X-ray te vinden. voor mij een mooi moment om lekker rustig bij de picknick tafels bier te drinken en mooie/domme/zatte gesprekken te voeren. Dat altijd nog liever dan een festival zonder nachtprogramma.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Vind vooral dat ze wat afwisseling in de nacht mogen hebben zodat er dan ook wat te kiezen is. Techno in Bravo, dnb in India, kiss al hipsters in Heineken. En dan nog ergens hiphop/urban. Zou goed zijn voor de verdeling op het terrein
Dit! Ik en mijn maten zijn niet de grootste Techno fans. En die zaterdag was echt een droevige nacht in dat opzicht. Alles was ongeveer hetzelfde voor ons, en nergens waar er een alternatief feestje gevierd kon worden. Ik kon namelijk ooit heel erg genieten van een Zeroes Heroes feesie in de Heineken. Iets luchtigers (of dommers) in de nacht is echt heel goed voor de afwisseling.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken