Lowlands 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.040
Niet geweldig, maar staan weer ok namen bij. Toch nog boygenius, clipping., Pusha T, Joe Unknown, KennyHoopla.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
219
Ja, maar dat was mijn punt een beetje. Grote namen als Prodigy of Foo Fighters hoef je niet meer te verwachten. De grote namen zijn al bekend.
Yep, ik snap je punt. En dus worden de komende drops van het kaliber van deze drop of minder. Dit wordt m'n 17e editie: verloopt ieder jaar hetzelfde. Niettemin gaan we ons vermaken!
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
219
Lowlands is juist zo tof omdat acts als Turnstille en Boygenius hoog op de poster staan en niet weer Foofighters. Als je die om de 2 jaar wilt zien moet je naar Pinkpop.
Voor de Billie fans heb je ook nog Yungblud en Girl in Red bijvoorbeeld. En jij wil liever the Prodigy maar Lowlands heeft gewoon de grootste headliner van Nederland met Eilish!
Je hebt zeker gelijk, maar toch is het mwah als je ziet wat een geld ze binnen halen. Begrijp me goed, dit wordt mn 17e en ben nog steeds LL-fan.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.840
1.749
Dat was in 2012 wel een succes hoor.
Weet ik, maar voor mijn gevoel is Foo Fighters nu zo'n band dat elke 2 jaar lekker Pinkpop aan doet. Dat rijmt niet helemaal met wat ik verwacht van een Lowlands headliner. Heb ze zelf ook gezien in 2017 en vond het vooral heel lang duren.

Ieder z'n smaak natuurlijk, en denk dat er genoeg mensen blij mee zullen zijn. Maar ik vind de huidige richting van headliners (min Nothing But Thieves) een stuk fijner.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en roluf

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Deki Alem is echt een heeeele nice act!! Vooral 'Act Nice' en 'Bad Education' zijn zeker het luisteren waard en een goed voorbeeld van de energie die je op stage kan verwachten. Beetje punky elektronische hiphop.

Pusha T en Mezerg ook hele lekkere toevoegingen, voor de rest wordt het inluisteren voor mij
 

Jolzak

Nieuw lid
9 mrt 2023
1
0
Deki Alem, The Dreadnoughts, KennyHoopla brengen die energie wel. QUIQUE voor wat meer summer feeling. Daarnaast nog een aantal artiesten erbij op de shortlist voor LL23.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.319
1.327
Vorig jaar op DTRH Mezerg verkozen boven mijn favoriete band van de laatste jaren The War on Drugs, en heb daardoor het beste optreden gemist, en het leukste optreden meegemaakt. Op die zondagavond ging de hele tent uit z'n dak met Mezerg.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Vorig jaar op DTRH Mezerg verkozen boven mijn favoriete band van de laatste jaren The War on Drugs, en heb daardoor het beste optreden gemist, en het leukste optreden meegemaakt. Op die zondagavond ging de hele tent uit z'n dak met Mezerg.
Ik kende het niet, maar klinkt heel erg lekker! Wat ik mij afvraag, zullen ze het overdag of in de nacht programmeren ?!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Nou in tegenstelling tot de meeste van jullie ben ik wel heel blij met deze drop.
Al moet ik wel bekennen dat ook voor mij een aantal tussen zitten die ik nog even moet gaan luisteren.
Maar Albarosie is gewoon 1 van de beste reggea boekingen die je kan doen, echt top live (2x gezien) en gewoon heel gaaf.
Clipping, Pusha T & KennyHoopla ook echt 3 fantastische boekingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken