Lowlands 2023

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
128
80
Damn ja veel in te luisteren! Paar mooie namen ertussen, de rest moet ik toch nog gaan ontdekken. boygenius geweldig en Raye ook tof
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Oh ik vind dit wel weer mager eigenlijk.

S10 en sor heel hard maar om daar nou heel blij van te worden. Wende ook lachen.

Pusha T is tof maar had liever een andere rapper gezien (Joey Badass, Joji, JID, Denzel Curry.. ga maar even door) en had ook wel 2manyDJ's verwacht.

Maargoed: Welke van deze namen moet ik checken? Goeie dingen over boygenius gehoord.

EDIT: Oh ja, en ik wil Spinvis wel zien. En Sticks. En Sef. Hahahahah.
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
KennyHoopla was het enige wat ik nodig had om mijn dag goed te maken. Vette boeking. Mooie worp met veel namen voor India, X-Ray en Lima lijkt het.
 

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
220
Linksom/rechtsom: dit is gewoon ruk. Typisch LL ook weer, en dan straks onder het mom van "Ja maar Lowlands is om te ontdekken". Bullcrap, er moeten gewoon 1 of 2 HELE dikke namen staan (sorry, Billie doet mij niks): The Prodigy is weer aan het touren, Foo Fighters, etc iets in dat kaliber. Als je zo snel uitverkoopt ben je dat gewoon verplicht. Maar nee, er komen weer heel veel van dit soort drops aan.
Ben benieuwd wat al die Billie-fans gaan doen als ze erachter komen dat ze 3 dagen hard moeten gaan en Billie maar 1 uur optreedt. Maar goed, we vermaken ons wel weer. Zucht.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Foo Fighters mogen echt weg blijven van Lowlands wmb. The Prodigy zou leuk zijn, maar die mogen ook volgend jaar lekker de Underworld/CdW plek komen opvullen volgend jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en UpInSmoke

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
220
Foo Fighters mogen echt weg blijven van Lowlands wmb. The Prodigy zou leuk zijn, maar die mogen ook volgend jaar lekker de Underworld/CdW plek komen opvullen volgend jaar.
Okok, ik bedoel iets in dat kaliber. Waarvan je echt zegt: wow Lowlands, petje af dat dat gelukt is om ons te vermaken.
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Een maat van me was heel enthousiast over Mezerg na zijn optreden op DTRH, en verder wel blij met Pusha T en Boygenius. Verder ken ik nagenoeg niets van deze worp, eigenlijk! Stiekem toch wel licht teleurgesteld. Als ze een naam als Bonobo of Ben Böhmer van PKP hadden overgenomen, had dat voor mij al een hoop goedgemaakt. Maar goed, misschien dat ik nog wel enthousiaster word naarmate ik me wat meer inluister op deze nieuwe namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Linksom/rechtsom: dit is gewoon ruk. Typisch LL ook weer, en dan straks onder het mom van "Ja maar Lowlands is om te ontdekken". Bullcrap, er moeten gewoon 1 of 2 HELE dikke namen staan (sorry, Billie doet mij niks): The Prodigy is weer aan het touren, Foo Fighters, etc iets in dat kaliber. Als je zo snel uitverkoopt ben je dat gewoon verplicht. Maar nee, er komen weer heel veel van dit soort drops aan.
Ben benieuwd wat al die Billie-fans gaan doen als ze erachter komen dat ze 3 dagen hard moeten gaan en Billie maar 1 uur optreedt. Maar goed, we vermaken ons wel weer. Zucht.
Lowlands is juist zo tof omdat acts als Turnstille en Boygenius hoog op de poster staan en niet weer Foofighters. Als je die om de 2 jaar wilt zien moet je naar Pinkpop.
Voor de Billie fans heb je ook nog Yungblud en Girl in Red bijvoorbeeld. En jij wil liever the Prodigy maar Lowlands heeft gewoon de grootste headliner van Nederland met Eilish!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.180
Okok, ik bedoel iets in dat kaliber. Waarvan je echt zegt: wow Lowlands, petje af dat dat gelukt is om ons te vermaken.
Ja, maar dat was mijn punt een beetje. Grote namen als Prodigy of Foo Fighters hoef je niet meer te verwachten. De grote namen zijn al bekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken