Lowlands 2023

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Vooral dat ja. Lowlands is toch een soort traditie in mijn vriendengroep, maar 285 gaat er wel voor zorgen dat mensen afhaken. Denk dat ik zelf eigenlijk ook wel wat meer getriggerd ben door wie er komen gaan en wie niet.

Wanneer verwachten we eigenlijk de eerste lading namen? Meestal eind januari toch?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Ik denk dat je in deze tijden niet mag verwachten dat de tickets duurder worden, dus de line up ook grootser zal zijn...
Tickets worden duurder, maar de line up zal op gelijk niveau van dit jaar zijn, toch?

Net door de algemene tendens dat "het leven" duurder wordt, is dat dus zeker zo in de entertainmentsector.
Als je hoopt op een veel betere line-up, zal je bedrogen uitkomen denk ik. Ticketprijzen stijgen enkel maar om je hetzelfde aan te kunnen bieden, want ook zij moeten de rekeningen gewoon betalen aan het einde van de rit..
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Vooral dat ja. Lowlands is toch een soort traditie in mijn vriendengroep, maar 285 gaat er wel voor zorgen dat mensen afhaken. Denk dat ik zelf eigenlijk ook wel wat meer getriggerd ben door wie er komen gaan en wie niet.

Wanneer verwachten we eigenlijk de eerste lading namen? Meestal eind januari toch?
normaal 1e za van februari de verkoop
do ervoor de eerste namen
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.066
Slim staaltje marketing lijkt me.

Maar als LL toch echt op 285 uit gaat komen. Oef.... Zou het werkelijk duurder worden dan Pinkpop?
Ja, maar hebben ze dat nodig? Lijkt me vervelend als je kaarten wil kopen, maar dat je geen presale code hebt….
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ja, maar hebben ze dat nodig? Lijkt me vervelend als je kaarten wil kopen, maar dat je geen presale code hebt….
Het lijkt mij vervelend dat als ik al 10 jaar naar Lowlands ga en dit jaar misgrijp.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Kendrick Lamar en Travis Scott kunnen we bij deze afstrepen, mochten dat überhaupt geruchten zijn geweest
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Geen idee, maar bij DTRH deden ze het wel. Zou mooi zijn als ze het doen!
Ik denk dat de verkoop in de presale vorig jaar gewoon goed is bevallen bij Mojo. Ik sluit niet uit dat ze het dit jaar bij Lowlands ook gaan doen hoor. Beetje service richting vaste klanten, niets mis mee. Als je tenminste vaste klant bent ;-)
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: @Marc, roluf en StevieU2

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
2015 called...
Ja, ik hoor je. Dit zou ik ook geen waardige namen vinden.

Anderzijds ben ik nogsteeds aan het pushen voor Childish Gambino die niet meer optreedt noch muziek maakt hahaha, we dromen allemaal weleens.

Heeft Post Malone eigenlijk ooit op LL gestaan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken