Lowlands 2023

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Zou echt machtig zijn, maar die zijn eigenlijk een tijdje op non-actief.

The Smile baby. Tweede album gaat echt niet lang meer op zich laten wachten en ik hoop dat ze volgend jaar eens de augustusfestivals doen. Rock En Seine, Way Out West, Oya, Flow, Sziget, Paredes De Coura, eventueel als headliner van Green Man en een mooie plek bovenaan in de Bravo.
Please no, twee keer gezien deze zomer, en beide optredens misten ook maar enige vorm van pathos. OOR omschreef het goed, je zit gewoon te kijken naar een publieke repetitie. Natuurlijk is het goede muziek, dat album gaat mijn top5 van dit jaar wel halen maar dit voegt live echt 0,0 toe.
Maar als het ze zelfs niet lukt om me om 2 uur 's nachts op een stage, die eruitziet als amfitheater, voor echte fans ook maar iets te doen dan gaat dat op Lowlands sowieso niet gebeuren.

Breng nog maar een plaat uit dan en ga maar weer gewoon touren met Radiohead.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en elo

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
en beide optredens misten ook maar enige vorm van pathos.
Euh, ik heb Yorke anders nog zelden zo hard zien genieten op een podium. Ooit Radiohead gezien? Da's heel anders hoor. En ik vond ze live net wel veel toevoegen tov het album. Was allesbehalve braafjes het album naspelen.

Die OOR omschrijving was dan ook als een compliment bedoeld hoor. Was een enorm positieve review. Net zoals ze aan de reviews te zien eigenlijk bijna overal enorm positief onthaald werden. Vind het als fan wel jammer dat ze, van alle plekken in België, net op TW fucking Classic op die main gezwierd worden. En dat dat dan hun Belgische vuurdoop (en tot nu toe enige show) moest zijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: Broccoli Rob

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Euh, ik heb Yorke anders nog zelden zo hard zien genieten op een podium. Ooit Radiohead gezien? Da's heel anders hoor. En ik vond ze live net wel veel toevoegen tov het album. Was allesbehalve braafjes het album naspelen.

Die OOR omschrijving was dan ook als een compliment bedoeld hoor. Was een enorm positieve review. Net zoals ze aan de reviews te zien eigenlijk bijna overal enorm positief onthaald werden. Vind het als fan wel jammer dat ze, van alle plekken in België, net op TW fucking Classic op die main gezwierd worden. En dat dat dan hun Belgische vuurdoop (en tot nu toe enige show) moest zijn...
Nope, daarom. The Smile hebben we deze zomer nu wel kunnen zien, doe maar Radiohead.
Vond het beide keren maar een tamme steriele bedoeling in ieder geval.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Nope, daarom. The Smile hebben we deze zomer nu wel kunnen zien, doe maar Radiohead.
Vond het beide keren maar een tamme steriele bedoeling in ieder geval.
Ik vond juist absoluut het tegenover gestelde. Heel fris en enorm veel plezier. Misschien was DTRH een uitzondering, maar het was écht heel goed.

Maar ik zie ze niet op Lowlands spelen, noch Radiohead noch Yorke solo.
 

AudioWout

Playlistbediener
11 aug 2022
22
34
Goh, ik heb wel een enorme wensenlijst, realistisch zal het wel niet zijn, ik heb er dan ook (edit: bijna) geen enkele Nederlandse act in gezet..
Maar dit zou mijn Lowlands line up zijn (met waarschijnlijk eindelijk geen uitverkocht festival)

Muse // Martin Garrix // The Chemical Brothers // The Weeknd
Placebo / Underworld / Arcade Fire / Biffy Clyro / CHVRCHES / Purple Disco Machine / Alt-J
Puscifer - Falling in Reverse - Electric Callboy - Metric - Bush - Blood Red Shoes - M83 - The Blaze - Blink 182 - The Wombats - Agnes Obel - Jimmy Eat World - Jose Gonzalez - Ben Bohmer - Architects - Limp Bizkit - Bear's Den - ODESZA
Thrice , Spirit Box, You me at Six, Hundreth, Kanadia, Bad Omens, Still Corners, Thornhill, Karnivool, Dead Letter Circus, Don Broco, Black Map, The Birthday Massacre, The Luka State, The Amazons, Tropic Gold, Fixation, Blanco White, Glasslands, Kalandra, Sleep Token, Port Noir, Peking Duk, Boston Manor, The Dangerous Summer, Purity Ring, Pale Waves, Saint Asonia, Occults, Starset, Nothing More, Black Peaks, Northlane, Tremonti, Caskets, Oh Hiroshima, Yonaka, Corella, Soen, If These Trees Could Talk, Tor, il:lo, CRi, Forest Swords, Glasgow Coma Scale
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Winning
  • Haha
Waarderingen: @Marc, eva84 en redle

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Vind headliners ook wel mooi die al een keer eerder op LL hebben gestaan. Daarbij kan je inderdaad denken aan Dua Lipa, Arcarde Fire, of Billie Eilish (die was in 2019 eigenlijk al bijna headliner waardig). Overigens zie ik lowlands als een crossover tussen alternative/dance festival (breedste zin van het woord) en programmeren ze in de breedte hiervan ook de headliners, subheadliners en overige acts.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Mijn (stoute) wensen: silk sonic, the weeknd (kans miniem, europa tour ervoor net voorbij in juni juli), tyler the creator, kendrick lamar, kaytranada, denzel curry, danny brown, jid, steve lacy, brent faiyaz, jorja smith, sza, jay-z, travis scott, kid cudi, kanye, dua lipa, pusha t, freddie gibbs, griselda, jean dawson, thundercat, childish gambino, earthgang, saba, little simz, isaiah rashad, fugees, common, mos def, lil uzi, kali uchis, azealia banks, duckwrth, marc rebillet, mall grab, ross from friends, h.e.r, miguel, joey badass, bryson tiller, mac demarco, hiatus kayote

Veel hiphop maar ik noem gewoon allerlei artiesten oo die me tevreden atellen

edit: uiteraard Frank Ocean ook nog
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Goh, ik heb wel een enorme wensenlijst, realistisch zal het wel niet zijn, ik heb er dan ook (edit: bijna) geen enkele Nederlandse act in gezet..
Maar dit zou mijn Lowlands line up zijn (met waarschijnlijk eindelijk geen uitverkocht festival)

Muse // Martin Garrix // The Chemical Brothers // The Weeknd
Placebo / Underworld / Arcade Fire / Biffy Clyro / CHVRCHES / Purple Disco Machine / Alt-J
Puscifer - Falling in Reverse - Electric Callboy - Metric - Bush - Blood Red Shoes - M83 - The Blaze - Blink 182 - The Wombats - Agnes Obel - Jimmy Eat World - Jose Gonzalez - Ben Bohmer - Architects - Limp Bizkit - Bear's Den - ODESZA
Thrice , Spirit Box, You me at Six, Hundreth, Kanadia, Bad Omens, Still Corners, Thornhill, Karnivool, Dead Letter Circus, Don Broco, Black Map, The Birthday Massacre, The Luka State, The Amazons, Tropic Gold, Fixation, Blanco White, Glasslands, Kalandra, Sleep Token, Port Noir, Peking Duk, Boston Manor, The Dangerous Summer, Purity Ring, Pale Waves, Saint Asonia, Occults, Starset, Nothing More, Black Peaks, Northlane, Tremonti, Caskets, Oh Hiroshima, Yonaka, Corella, Soen, If These Trees Could Talk, Tor, il:lo, CRi, Forest Swords, Glasgow Coma Scale
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Mijn (stoute) wensen: silk sonic, the weeknd (kans miniem, europa tour ervoor net voorbij in juni juli), tyler the creator, kendrick lamar, kaytranada, denzel curry, danny brown, jid, steve lacy, brent faiyaz, jorja smith, sza, jay-z, travis scott, kid cudi, kanye, dua lipa, pusha t, freddie gibbs, griselda, jean dawson, thundercat, childish gambino, earthgang, saba, little simz, isaiah rashad, fugees, common, mos def, lil uzi, kali uchis, azealia banks, duckwrth, marc rebillet, mall grab, ross from friends, h.e.r, miguel, joey badass, bryson tiller, mac demarco, hiatus kayote

Veel hiphop maar ik noem gewoon allerlei artiesten oo die me tevreden atellen

edit: uiteraard Frank Ocean ook nog
wishlist voor lowlands? Of voor een hiphop festival?
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Goh, ik heb wel een enorme wensenlijst, realistisch zal het wel niet zijn, ik heb er dan ook (edit: bijna) geen enkele Nederlandse act in gezet..
Maar dit zou mijn Lowlands line up zijn (met waarschijnlijk eindelijk geen uitverkocht festival)

Muse // Martin Garrix // The Chemical Brothers // The Weeknd
Placebo / Underworld / Arcade Fire / Biffy Clyro / CHVRCHES / Purple Disco Machine / Alt-J
Puscifer - Falling in Reverse - Electric Callboy - Metric - Bush - Blood Red Shoes - M83 - The Blaze - Blink 182 - The Wombats - Agnes Obel - Jimmy Eat World - Jose Gonzalez - Ben Bohmer - Architects - Limp Bizkit - Bear's Den - ODESZA
Thrice , Spirit Box, You me at Six, Hundreth, Kanadia, Bad Omens, Still Corners, Thornhill, Karnivool, Dead Letter Circus, Don Broco, Black Map, The Birthday Massacre, The Luka State, The Amazons, Tropic Gold, Fixation, Blanco White, Glasslands, Kalandra, Sleep Token, Port Noir, Peking Duk, Boston Manor, The Dangerous Summer, Purity Ring, Pale Waves, Saint Asonia, Occults, Starset, Nothing More, Black Peaks, Northlane, Tremonti, Caskets, Oh Hiroshima, Yonaka, Corella, Soen, If These Trees Could Talk, Tor, il:lo, CRi, Forest Swords, Glasgow Coma Scale
Superlijst maar zo goed als geen hip-hop als ik het zo zie. Dus deze + de hierboven meermaals benoemde rapnamen (Tyler, Gambino, RTJ) en ik teken hiervoor.

Hey, en Kid Cudi. Dat vind ik eigenlijk ook wel een goede voor Lowlands!
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken