Lowlands 2023

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
King Gizzard twee weken na Lowlands in de UK bevestigd. Hopelijk vandaag op het LL affiche!

Edit: The Murlocs staan daar ook. (side project van twee van de bandleden van King Gizzard). Zou ook niet misstaan op LL
 
Laatst bewerkt:

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik verwacht Blur sowieso niet meer voor Lowlands 19 en 20 augustus staan ze in Japan op SummerSonic.

Nog wat andere namen die daar staan
Niall Horan, Lauv , Kendrick Lamar, Liam Gallagher , Fall Out Boy, Nova Twins, Inhaler, Pale Waves , Evanescence

Staan dus zowel niet op Lowlands als op Pukkelpop lijkt mij
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
754
1.271
Letterlijk iedereen, straks om 11u:

f5 GIF
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ze kunnen er een hele mooie line Up van maken met Eilish, florence, the killers, the smile en the strokes
Maar het kan ook NBT, Imagine Dragons en Foals worden…
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Billie Eilish lijkt me wel een zekerheidje. The Killers zou ik wel leuke verrassing vinden, altijd wel tof.

Billie Eilish en The Strokes lijkt me wel wat veel van het goede samen. Maar misschien is dat dan de verklaring voor de prijsstijiging. Ik denk dat The Strokes te prijzig zijn voor het aantal mensen dat ze naar de Alpha trekken.

The Smile zou ik compleet waanzinnig vinden, maar ik heb voorgevoel dat die er niet zullen staan.

NBT, IM en Foals dikke kans, maar die zal ik hoe dan ook vermijden ter plekke. FATM overigens ook.

Hoop vooral op mooie namen in de breedte: Rosalia, FKA Twigs, Little Simz, Aphex Twin. Al zou Rosalia ook zeker kleinere headliner kunnen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Ze kunnen er een hele mooie line Up van maken met Eilish, florence, the killers, the smile en the strokes
Maar het kan ook NBT, Imagine Dragons en Foals worden…
The Strokes toch vooral. Mijn eerste Lowlands en mijn eerste keer Strokes, laat dat mooi samenvallen graag.

Hoop voor mezelf dat ze Foals en Chemical Brothers links laten liggen, zonde van de hoge spots.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
The Strokes toch vooral. Mijn eerste Lowlands en mijn eerste keer Strokes, laat dat mooi samenvallen graag.

Hoop voor mezelf dat ze Foals en Chemical Brothers links laten liggen, zonde van de hoge spots.
Foals hoop ik juist op. Nog nooit gezien en een paar jaar geleden leuke albums uitgebracht. Zie die graag de Bravo afsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Foals hoop ik juist op. Nog nooit gezien en een paar jaar geleden leuke albums uitgebracht. Zie die graag de Bravo afsluiten.
Nog steeds de Bravo afsluiten zelfs? Zijn toch al heel lang over hun hoogtepunt heen. Een dat hoogtepunt vind ik overroepen. Soit, hoop voor mezelf dat die kostbare Bravo headlineslots naar wat spannenders gaan. ;-)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.877
1.815
Nog steeds de Bravo afsluiten zelfs? Zijn toch al heel lang over hun hoogtepunt heen. Een dat hoogtepunt vind ik overroepen. Soit, hoop voor mezelf dat die kostbare Bravo headlineslots naar wat spannenders gaan. ;-)
Stonden in 2019 als sub op DTRH en volgensmij waren ze in 2020 ook geboekt op Lowlands op een sub/bravo spot
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Ik ben gewoon nu al aan t refreshen 😂. Niet dat t helpt, maar goed. Ik heb een gek voorgevoel dat we een paar boekingen gaan zien die we totaal niet verwacht of besproken hebben hier. Dat voorgevoel zal ongetwijfeld niet kloppen, maar afijn
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
Nog steeds de Bravo afsluiten zelfs? Zijn toch al heel lang over hun hoogtepunt heen. Een dat hoogtepunt vind ik overroepen. Soit, hoop voor mezelf dat die kostbare Bravo headlineslots naar wat spannenders gaan. ;-)
Wat Joris zegt, daarom verwacht ik ze daar ook. Maar mag ook op de 3de spot van de Alpha zoals Franz Ferdinand (wat misschien ook wel de goede band is om mee te vergelijken).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken