Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
52
55
In de mail met de link naar het blokkenschema schrijven ze onderaan dat er nog meer acts toegevoegd gaan worden. Wie en waar? Puzzelen voorlopig nog niet klaar....

Heb zelf net 2 mnd geleden mn knie gebroken, dus ga nu maar eens een programma voor mezelf opbouwen met de kortste routes😆
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en MarkD

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Die deelse overlap tussen Liam en Sam Fender is toch echt wel het meest pijnlijk. De twee Britse rockhelden van LL zo tegenover elkaar zetten is bijna sadistisch
Deze blijft bij mij ook wel knagen ja. Ik weet zeker dat ik Liam tot het einde wil zien. En ik verwacht van Sam een vliegende start.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
In de mail met de link naar het blokkenschema schrijven ze onderaan dat er nog meer acts toegevoegd gaan worden. Wie en waar? Puzzelen voorlopig nog niet klaar....

Heb zelf net 2 mnd geleden mn knie gebroken, dus ga nu maar eens een programma voor mezelf opbouwen met de kortste routes😆
Welke mail? Fototje?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Die zondag is best wel heel erg slecht moet ik zeggen.
Ik heb juist de zaterdag echt maar 2 namen(BADBADNOTGOOD, Fred again..) + de nacht staan. Heel erg karig. Voor de zondag zou Koffee, shame, Goldkimono, Rufus, Slowthai, Yves Tumor en wellicht Stromae een vrij gevuld programma zijn. Maargoed, het zijn bijna alleen maar clashes.

Vrijdag letterlijk van 13:15 tot 22:00 in de India.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
In de mail met de link naar het blokkenschema schrijven ze onderaan dat er nog meer acts toegevoegd gaan worden. Wie en waar? Puzzelen voorlopig nog niet klaar....

Heb zelf net 2 mnd geleden mn knie gebroken, dus ga nu maar eens een programma voor mezelf opbouwen met de kortste routes😆
Oh ja? Kijk, dat stemt me positief!

Weten we trouwens hoe de donderdag eruit gaat zien? Persoonlijk zou ik silent disco weer geen straf vinden, vooral als het over heel t terrein is. Heeft toch wat romantisch
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Meer mensen waarbij de plattegrond niet goed werkt? (Android)

EDIT: opgelost, heb de app cache een keer verwijderd. Nu wel ok

1659009696372.png
 
Laatst bewerkt:

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
52
55
Welke mail? Fototje?
Mail die net al gedeeld is. Leest als een standaard afsluiter maar aan de andere kant heb ik nog niet ergens gelezen dat het programma compleet is?
Het leek mij ook een foutje maar heb toch stiekeme hoop. Al kan ik nu al niet kiezen waar ik heen zou willen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Mail die net al gedeeld is. Leest als een standaard afsluiter maar aan de andere kant heb ik nog niet ergens gelezen dat het programma compleet is?
Het leek mij ook een foutje maar heb toch stiekeme hoop. Al kan ik nu al niet kiezen waar ik heen zou willen.
En ik zie nergens ruimte in het tijdschema behalve voor 12u, maar dan lig ik toch nog weg te rotten in mijn tent, of na de headliner in de Alpha.
 

DanielNedelko

Campingartiest
4 jul 2022
96
184
Na eerste snelle blik wel wat clashes maar niet zo dramatisch als voorgaande keren. Dacht dat Dry Cleaning ook zou komen, maar die zie ik niet meer terug. Zal wel weer berichten gemist hebben.
Dat was één van de afgelaste edities geloof ik. Stonden dit jaar op DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik zou zaterdag meer moeite hebben
Mwah daar heb ik met The Lathums, BadBadNotGood, The Kooks (hopend dat ze veel ouder werk spelen dan is het een guilty pleasure), Jack Harlow of Fred Again (ik twijfel nog), Pendulum Live en dan nog Arctic Monkeys is niet verkeerd.

Die zondag heb ik echt enkel Mdou Moctar en in mindere mate Rufüs Du Sol staan. De nacht van de zondag is wel beter dan de zaterdag. Dat dan weer wel,
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Helden? Fender is een broekie...

Jonge held dan ;-)

Deze blijft bij mij ook wel knagen ja. Ik weet zeker dat ik Liam tot het einde wil zien. En ik verwacht van Sam een vliegende start.

Het is echt Britse heiligschennis deze overlap. Als er een rockact en hiphop act tegenover elkaar staan die ik beide graag wil zien kan ik er mee leven, toch andere genres dus logisch. Maar dit is echt idioot geprogrammeerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
21
42
Is niet te vinden op de plattegrond, dus neem aan dit jaar geen Sexyland. Ik zie ook geen Desporados Crazy town meer helaas (the block wel aanwezig waar Despo te vinden was), was ook altijd wel leuk vooral in 2019.
Zonde wel ja. Ik heb sowieso het idee dat er dit jaar ontzettend veel geluld wordt op Lowlands (lees: podcasts/lezingen/kringgesprekken, you name it). In de basis vind ik daar niets mis mee, want een beetje diversiteit is niet verkeerd en moet er ook gewoon zijn. Alleen dit jaar wel ietsje te veel naar mijn mening. Hoop ergens nog op een mooie verrassing die nu niet op de plattegrond staat. We gaan het zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: bardt

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Mwah daar heb ik met The Lathums, BadBadNotGood, The Kooks (hopend dat ze veel ouder werk spelen dan is het een guilty pleasure), Jack Harlow of Fred Again (ik twijfel nog), Pendulum Live en dan nog Arctic Monkeys is niet verkeerd.

Die zondag heb ik echt enkel Mdou Moctar en in mindere mate Rufüs Du Sol staan. De nacht van de zondag is wel beter dan de zaterdag. Dat dan weer wel,
Jack Harlow op WooHah was erg goed! Zelf vind ik het ook jammer dat hij overlapt met Fred Again maar ik ga hem zeker nogmaals checken
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Nogmaals is de buitenlandse hiphop lineup heel teleurstellend vergeleken met vorige jaren. Jack Harlow en Headie One waren beiden op WooHah al dit jaar en dan heb je nog een paar andere kleinere namen, Slowthai wel erg tof maar voor de rest heel matig en te veel multigenre als je bv naar de lineup van All Points East of Reading kijkt. Hopelijk komt of Freddie Gibbs (21/08 Berlijn) of Pusha T (Londen 19/08) toch nog op een of andere manier langs aangezien ze beiden geen andere shows dat weekend hebben. Als Saba als verrassing kwam in 2019 eind van een van de avonden moet dit ook ergens kunnen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken