Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het zal dus ook een andere show dan de eerder dit jaar in de Gashouder worden. Daar speelde ze meer dan 2 uur, dat zal met minder 'friends' worden dus.
Vrijdag: Lauren Sanderson > Noah Cyrus (uiteraard want Miley komt mee als suprise) > stukje Joe & The Shitboys > Wet Leg > Charlotte Adigéry & Boris Pupul > Michael Kiwanuka > Jungle > Floating Poins > Overmono (Live) > Four Tet
Zaterdag: Q > stukje The Lathums > BadBadNotGood > The Kooks > Togo All Stars > Jack Harlow > Pendulum (Live) > Arctic Monkeys > Snachts geen idee, erg matig.
Zondag: Froukje (bij gebrek aan beter) > Gayle (bij gebrek aan beter maar daarna vlucht ik wel naar) > Koffee > Caribou > Mdou Moctar > James Blake > Rufüs Du Sol > achter aansluiten bij Yves Tumor om dan een D&B avondje te houden.
Mijn grootste clash is Jake Harlow vs. Fred Again... ik heb welleens grotere clashes gehad.
Het zal dus ook een andere show dan de eerder dit jaar in de Gashouder worden. Daar speelde ze meer dan 2 uur, dat zal met minder 'friends' worden dus.
Ja wist je dat niet? Nee joh... was maar een geintje. Al hoewel waarom zou ze anders in zo'n grote tent staan. Maar nee gaat niet gebeuren hoor... of toch.
Die deelse overlap tussen Liam en Sam Fender is toch echt wel het meest pijnlijk. De twee Britse rockhelden van LL zo tegenover elkaar zetten is bijna sadistisch
Die deelse overlap tussen Liam en Sam Fender is toch echt wel het meest pijnlijk. De twee Britse rockhelden van LL zo tegenover elkaar zetten is bijna sadistisch
Na eerste snelle blik wel wat clashes maar niet zo dramatisch als voorgaande keren. Dacht dat Dry Cleaning ook zou komen, maar die zie ik niet meer terug. Zal wel weer berichten gemist hebben.