Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Kweetniet, maar vind in het algemeen de Alpha sowieso een pleuriseind lopen. ?

Dit haha, ik vind de Alpha oprecht ver lopen ? Ik ga er alleen heen als er een act staat die ik echt wil zien, voor de rest vermijd ik de Alpha drukte liever.
Het liefst pendel ik lekker tussen de Bravo, India en Xray. En dan af en toe een uitstapje naar Heineken of Lima

• Leuk
Waarderingen: Pompompidom
1 keer een rondje om lake is altijd wel de moeite waard hoor, staan vaak wel leuke tentjes.

En de sauna is top. Destijds vanaf daar Cypress Hill gezien die in de Alpha stond. Niet alleen mn hoofd ging op en neer.

Welke 2 acts (die al zijn aangekondigd) zouden volgens jullie zien jullie de nachtelijke 2 slots pakken in de Alpha (als die er komen)? Zie het bijvoorbeeld Amelie Lens, Pendulum en een Fred Again wel doen, maar ook bijvoorbeeld een goldband. Zie Lowlands hier ook nog wel een aparte aankondiging van plaatsen met uitleg en de acts.

• Leuk
Waarderingen: redle
Welke 2 acts (die al zijn aangekondigd) zouden volgens jullie zien jullie de nachtelijke 2 slots pakken in de Alpha (als die er komen)? Zie het bijvoorbeeld Amelie Lens, Pendulum en een Fred Again wel doen, maar ook bijvoorbeeld een goldband. Zie Lowlands hier ook nog wel een aparte aankondiging van plaatsen met uitleg en de acts.
Ik denk sowieso Amelie Lens inderdaad

Ik denk dat pendulum ‘te live’ is, maar zal t alleen maar prachtig vinden als dat zo is. Zelfde als rufus in de nachtelijke alpha slot, maar denk dat dus om dezelfde reden niet.

Amelie lens zullen ze wel als grote naam in de bravonacht willen hebben, zodat mensen gewoon 5 uur lang kunnen doortechnoën, en niet voor 1 uurtje naar de alpha moeten komen. Denk niet dat dat gaat werken.

Waarschijnlijk dan een act als fred again die er mag staan.

Ben wel heel benieuwd! Geen idee eigenlijk :p

Ik had daar dus noisia wel verwacht maar die blijken in de India te staan. Vraag me dus af of hier nog speciale namen voor worden aangekondigd

Maar zo'n Amelie Lens past toch ook veel beter in de Bravo als headliner in de Alpha toch?
Tuurlijk past ze daar beter. Maar als je mensen langer verspreid over het terrein wil houden (en een technonaam in de Alpha wil) en het nachtslot wil invullen, dan kan het prima.

Fingers crossed for The Chemical Brothers, vande huidige Line up denk ik eerder aan Pendulum of Noisia omdat het live acts zijn

Laatst bewerkt:
Nieuwe namen Sziget, daarmee kanshebbers voor Lowlands….
Justin Bieber
Calvin Harris
Tame Impala
Sam Fender
Anne-Marie
Steve Aoki
Milky Chance
Nina Kraviz
Holly Humberstone
Channel Tres
Bad Gyal
MEUTE
Mezerg
Alfie Templeman
Role Model
Noga Erez
Folamour
Ofenbach
Tourist
Myd
Kid Francescoli
Dirtyphonics
Kensington
Seth Troxler
Kölsch
Denis Sulta & Mella Dee

Ik zie vooral Holly Humberstone graag doorkomen.

Justin Bieber
Calvin Harris
Tame Impala
Sam Fender
Anne-Marie
Steve Aoki
Milky Chance
Nina Kraviz
Holly Humberstone
Channel Tres
Bad Gyal
MEUTE
Mezerg
Alfie Templeman
Role Model
Noga Erez
Folamour
Ofenbach
Tourist
Myd
Kid Francescoli
Dirtyphonics
Kensington
Seth Troxler
Kölsch
Denis Sulta & Mella Dee

Holly Humberstone staat volgens mij wel al op BKS, dus ik zie die niet snel beide festivals doen.

Justin Bieber
Calvin Harris
Tame Impala
Sam Fender
Anne-Marie
Steve Aoki
Milky Chance
Nina Kraviz
Holly Humberstone
Channel Tres
Bad Gyal
MEUTE
Mezerg
Alfie Templeman
Role Model
Noga Erez
Folamour
Ofenbach
Tourist
Myd
Kid Francescoli
Dirtyphonics
Kensington
Seth Troxler
Kölsch
Denis Sulta & Mella Dee

Graag deze maar toch komen ze niet allemaal...
Tame Impala ( was laatste headliner)
Sam Fender (staat al op DTRH)

Milky Chance
Nina Kraviz
MEUTE
Tourist

Klopt, stond op DTRH in 20 of 21 ....haha al die line ups spoken nog door mijn hoofd!
Gelukkig maar dat ie op LL22 komt!
Gaat iemand naar zn concert op 5 mei?
Nee, als ik hem ga zien zal het op Lowlands zijn. Ik heb eigenlijk wel weer een keer zin in een ouderwets Bevrijdingsfestival op 5 mei. Iemand al ergens een leuke lineup voorbij zien komen? Al komen die meestal redelijk laat en dit jaar waarschijnlijk alleen maar later.

Users who are viewing this thread