Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Vraag over ticketverkoop tweedehands. zou eerste keer Lowlands zijn. Zijn kaarten voor Lowlands gepersonaliseerd en heeft het dus geen zin om deze via bvb Marktplaats van anderen over te nemen? Lees op Ticketmaster dat je dit achteraf niet meer kunt wijzigen en je dus niks aan de gekochte kaarten hebt.

Laatst bewerkt:
MP is een risico. Dan kan je beter kijken bij TicketSwap. Volgens mij wil LL / Mojo ook een doorverkoop platform lanceren voor LL. Zie deze link:

Starten ze mee vanaf 12 februari.

• Leuk
Waarderingen: Pompompidom
Er komt idd een doorverkoop via ticketmaster zelf. Enkel via dat tm 100% gegarandeerd werkende 2de hands kaarten. Max 20% duurder dan originele prijs.
Knop is al aanwezig, Zou vanaf as zaterdag beschikbaar moeten zijn.

Maar die van mij blijven waar ze zijn ;)

1644479144791.png

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Geen Queens of the Stone Age op Pinkpop en Werchter ivm gewijzigde tour plannen.
Nu een kanshebber voor LL22?

Ja, maar bij sommige events blijft hij op ''doorverkoop niet beschikbaar'' staan. Is dus maar de vraag of het hier wel kan.

Er komt idd een doorverkoop via ticketmaster zelf. Enkel via dat tm 100% gegarandeerd werkende 2de hands kaarten. Max 20% duurder dan originele prijs.
Knop is al aanwezig, Zou vanaf as zaterdag beschikbaar moeten zijn.

Maar die van mij blijven waar ze zijn ;)

Bekijk bijlage 1108
Ticketswap is toch ook redelijk fool proof? Persoonlijk alleen maar goede ervaringen mee gehad .al zo’n 100 mensen die voor 330 een kaartje hebben gescoord ?

Ticketswap is toch ook redelijk fool proof? Persoonlijk alleen maar goede ervaringen mee gehad .al zo’n 100 mensen die voor 330 een kaartje hebben gescoord ?

Heb als vrijwilliger aan de entree van Lowlands 2019 gestaan en af en toe zitten er ook kaarten tussen die niet werken (die van TicketSwap afkomstig waren). Volgens mij kun je dan wel je geld terugkrijgen via TicketSwap maar toch lullig dat je daar met je weekendtas bij de ingang staat en niet naar binnen kunt en de rest van je vriendengroep kan vrolijk verder. Het zijn de uitzonderingen hoor maar het komt wel voor.

Heb als vrijwilliger aan de entree van Lowlands 2019 gestaan en af en toe zitten er ook kaarten tussen die niet werken (die van TicketSwap afkomstig waren). Volgens mij kun je dan wel je geld terugkrijgen via TicketSwap maar toch lullig dat je daar met je weekendtas bij de ingang staat en niet naar binnen kunt en de rest van je vriendengroep kan vrolijk verder. Het zijn de uitzonderingen hoor maar het komt wel voor.
En dan laat ticketswap je compleet zitten, ze verkopen daar ook 4e hands en 5e hands kaarten en ze doen er niks tegen. Fuck Ticketswap!

• Leuk
Waarderingen: pongolesi
Green man heeft een aardig lijstje gedropt. Low voor de India zou tof zijn.
Grote kans dat Low op Le Guess Who? gaat staan. Waren daar al geprogrammeerd voor 2021 maar hebben toen afgezegd vanwege corona. En zijn in de periode van LGW? ook in Europa. Kan me niet echt voorstellen dat ze in hetzelfde jaar in Paradiso, op LL en op LGW? gaan staan.

Ik ben toch wel vrij kritisch op doorverkoop platformen zoals die van Ticketmaster en vooral Ticketswap

Waarom die max 20% extra van de verkoopprijs? Dit houdt nog steeds het handelen in tickets in stand. Voorbeeld: Ik koop 20 tickets voor Lowlands voor 250 euro per stuk. Omdat ik deze kan doorverkopen via Ticketswap kan ik 50 euro per kaartje winst maken. Wetende dat Lowlands uitverkoopt en ik de tickets toch wel kwijt kan raken, maak ik zonder enige moeite 1000 euro winst.
Nee, ik heb geen info dat dit ook daadwerkelijk gebeurd, maar handelaren zitten niet te slapen en kunnen zo heel makkelijk op een legale manier winst maken.
Maak van die 120% van de originele prijs gewoon 100%, en die platformen worden dan enkel gebruikt waar ze voor bedoeld zijn: als je niet meer naar een event kan alsnog je ticket kunnen kwijtraken en als koper zekerheid hebben dat het ticket echt is en niet van Marktplaats, doorverkoopsite oid (bij Ticketswap nog steeds geen 100 procent zekerheid)

Sorry voor mijn off topic mening, maar had anno 2022 wel verwacht dat dit probleem de wereld uit verholpen zou zijn

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en MisterIks
Ff bellen, kan je makkelijker boeken van do tm ma
En een kampeerplek kost ongeveer 200 euro voor 4 man 4 dagen. Valt mee toch?
En wat is er lastig aan inchecken op donderdag? Drukte?
Gebeld, voor donderdag t/m maandag 2 personen 213,60.

Enne inchecken is vooral op vrijdag druk en lastig. Donderdag valt wel mee ? hoop ik

• Leuk
Waarderingen: StevieU2 en MisterIks
Ik ben toch wel vrij kritisch op doorverkoop platformen zoals die van Ticketmaster en vooral Ticketswap

Waarom die max 20% extra van de verkoopprijs? Dit houdt nog steeds het handelen in tickets in stand. Voorbeeld: Ik koop 20 tickets voor Lowlands voor 250 euro per stuk. Omdat ik deze kan doorverkopen via Ticketswap kan ik 50 euro per kaartje winst maken. Wetende dat Lowlands uitverkoopt en ik de tickets toch wel kwijt kan raken, maak ik zonder enige moeite 1000 euro winst.
Nee, ik heb geen info dat dit ook daadwerkelijk gebeurd, maar handelaren zitten niet te slapen en kunnen zo heel makkelijk op een legale manier winst maken.
Maak van die 120% van de originele prijs gewoon 100%, en die platformen worden dan enkel gebruikt waar ze voor bedoeld zijn: als je niet meer naar een event kan alsnog je ticket kunnen kwijtraken en als koper zekerheid hebben dat het ticket echt is en niet van Marktplaats, doorverkoopsite oid (bij Ticketswap nog steeds geen 100 procent zekerheid)

Sorry voor mijn off topic mening, maar had anno 2022 wel verwacht dat dit probleem we wereld uit verholpen zou zijn

Er staat bij ticketswap ook altijd hoeveel kaarten een verkoper heeft verkocht. Zitten soms mensen bij die meer dan 1000 kaarten hebben verkocht. Dan weet je het wel.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Lowlandicus

Users who are viewing this thread