Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
56 en al jaren aanwezig op een paar na ivm samenloop van een eventuele verre rondreis. Je kan het ook slechter treffen.? voor onze groep een thuis wedstrijd we kunnen lekker smorgens brak op het fietsje die kant op. Het echte nacht leven is er wel van af. Na de bands trekken we rustig huiswaarts. Op onze leeftijd is de camping niet zo'n succes meer. Trekken de oude botjes niet meer. Was altijd wel bere gezellig. Hopelijk tot in augustus met zijn allen. Iedergeval weer iets om naar toe te leven. We hebben jullie gemist.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.556
842
Dat is normaal wel het ritme, maar uit ervaring weet ik dat donderdagnacht al vaak laat is......., dan vrijdag het erg zwaar hebben en vaak inderdaad rond 00:30 gaat bij mij het licht uit, zaterdag vaak weer laat en zondag meestal na laatste headliner is de tank leeg..... het is gewoon even doorgaan op het tandvlees, rusten kan na een weekend Lowlands ;-)
Die donderdag is altijd erg verraderlijk ?
 
  • Confetti
Waarderingen: @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.394
1.878
Ik ben ook al 47. En daarmee zo ongeveer de jongste van mijn groepje... Bij ons ligt de focus ook op het dagprogramma, alles wat we daarna mee pakken is een meevaller. Wij slapen overigens ook niet op de camping. Met een goed bedje hou ik het aardig vol, vraag me af hoe ik de camping zou trekken.....
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dat is normaal wel het ritme, maar uit ervaring weet ik dat donderdagnacht al vaak laat is......., dan vrijdag het erg zwaar hebben en vaak inderdaad rond 00:30 gaat bij mij het licht uit, zaterdag vaak weer laat en zondag meestal na laatste headliner is de tank leeg..... het is gewoon even doorgaan op het tandvlees, rusten kan na een weekend Lowlands ;-)
Ik voel je bro...
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Hoe hoger de leeftijd > Hoe meer vrije dagen na Lowlands er nodig zijn om bij te komen, is mijn ervaring. :LOL:
Inmiddels pak ik de dinsdag er ook bij en pas weer op woensdag aan de slag.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en pietmoeskops

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.095
417
Dit was grotendeels ook wel doordat z'n stage vertraagt was. Dus hij stond inderdaad letterlijk op een leeg podium over een bandje te rappen. Ik vond het wel wat hebben, nou was het ook echt extreem rustig toen, doet ook niet veel goeds voor de sfeer van zo'n show als die van Tyler.
Was het zo rustig? In mij herinnering niet, maar mijn geheugen is vrij ruk, dus ik geloof je.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Groepscampingplekken zijn uitverkocht zo te zien. Ben benieuwd of er nog mensen bij zitten die dachten dat dit incl. ticket was ;)

1644310988951.png
 
  • Wow
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Hoe groot zou de kans zijn op Slipknot op Lowlands ? Zijn rond Lowlands in Europa
Geen idee, ik denk dat ze te duur zijn om er bij te doen. Slayer was toen van een hele andere categorie. Maar man, man, wat zou het een gave boeking zijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.394
1.878
Geen idee, ik denk dat ze te duur zijn om er bij te doen. Slayer was toen van een hele andere categorie. Maar man, man, wat zou het een gave boeking zijn.
Zou ik best een keer tof vinden, maar dat gaat toch niet gebeuren, lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.394
1.878
Naja je hyped het wel zo door juist niets te zeggen. In elk geval zodat het op z'n minst zaterdag uit verkoopt.
Geloof ik ook wel hoor, dat het zaterdag uitverkoopt. Denk dat er veel kaarten zijn opgeëist sinds de presale is gestart.

En verwacht dat DTRH deze week ook nog wel uitverkoopt, met nog maar 3000 kaarten beschikbaar. En anders meteen na een volgende worp.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken