Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Denk dat je wellicht een mailtje kan sturen naar Ticketmaster. Schijnt dat je de gehele week gewoon recht heb op je tickets.
Fijn. Code werkte wel, zat in het afrekenen, werd ik eruit gebonjourd, doen de code's het niet meer hahaha..

Voor de mensen bij wie de code's niet werken: De spatie VOOR de code telt dus wel mee. Raar, I know, maar het is zo.

• Leuk
Waarderingen: daily en MisterIks
Groepsticket gewoon gelukt. En zag dat ze de groepscampingplekken ook beschikbaar hebben gemaakt, ondanks dat we deze vorige keer niet hadden, direct dr bij gehaald, heel chill.

Hebben er hier mensen eerder op die plekken gestaan? Wat zijn de ervaringen? Genoeg ruimte, en goed geregeld? Of moesten jullie mensen verjagen en was de picknick tafel al gestolen :p

Groepsticket gewoon gelukt. En zag dat ze de groepscampingplekken ook beschikbaar hebben gemaakt, ondanks dat we deze vorige keer niet hadden, direct dr bij gehaald, heel chill.

Hebben er hier mensen eerder op die plekken gestaan? Wat zijn de ervaringen? Genoeg ruimte, en goed geregeld? Of moesten jullie mensen verjagen en was de picknick tafel al gestolen :p
Geen idee. Zal voor onze groep ook de eerste keer zijn met een groepsplek. Wel genoeg tijd om extra maatregelen te nemen zodat de tafel niet gejat wordt.

net tickets gekocht, ging prima
hopen dat dit jaar dan wel eindelijk mijn 13e Lowlands gaat worden.

volgens mij zou t vrijdag nog mogelijk moeten zijn om in de presale kaarten te kopen.
er zijn in 2020 en 2021 samen max 60.000 (ik noem maar een aantal) verkocht.
eind 2021 zijn er dus max 60.000 tickets terugbetaald, en dus ook max 60,000 codes verstuurd.
dus vanaf vandaag zijn er max 60.000 codes die tot vr de tijd hebben om een ticket te kopen.

geen idee hoeveel codes er daadwerkelijk uitgegeven zijn.
lijkt mij dat 100 % van die codes wel ingewisseld zal worden
dus het lijkt mij dat komende vrijdag er al bijna 60.000 kaarten voor LL verkocht zijn.

en dan komende za wellicht nog 1000 en dan is het uitverkocht

• Leuk
Waarderingen: @Marc, Moniek en daily
Mooi om deze stress nog eens te lezen ?. Zelf skip ik dit jaar, Pukkelpop it is.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
lijkt mij dat 100 % van die codes wel ingewisseld zal worden
In 2021 waren er 1500 extra tickets beschikbaar, door mensen mensen die in 2020 actief hadden besloten hun geld terug te vragen in plaats van het kaartje een jaar door te schuiven.

Dit jaar moet je juist actief opnieuw een kaartje kopen. Alleen dat al zal er voor zorgen dat er meer kaarten over zijn. Daarnaast kunnen mensen besluiten het niet te doen vanwege de hogere prijs of vanwege de al bekend gemaakte namen. Of ze hebben momenteel het geld gewoon niet.

Maar alsnog zal de reguliere verkoop in no-time voorbij zijn.

In 2021 waren er 1500 extra tickets beschikbaar, door mensen mensen die in 2020 actief hadden besloten hun geld terug te vragen in plaats van het kaartje een jaar door te schuiven.

Dit jaar moet je juist actief opnieuw een kaartje kopen. Alleen dat al zal er voor zorgen dat er meer kaarten over zijn. Daarnaast kunnen mensen besluiten het niet te doen vanwege de hogere prijs of vanwege de al bekend gemaakte namen. Of ze hebben momenteel het geld gewoon niet.

Maar alsnog zal de reguliere verkoop in no-time voorbij zijn.
Verwacht inderdaad dat het ergens rond de 90%-95% zal liggen. Dan zullen er pakweg 3.000 - 6.000 tickets beschikbaar komen. Er zijn nog wel kansen maar hoe dan ook wordt het een flinke strijd om kaarten zaterdag, voor wie nog niet heeft

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Zo, net op mijn dooie gemakkie tickets gekocht voor 12 man, geen stress, alles soepel, heerlijk op deze manier!

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Zijn er mensen hier die weten op welke dag Arctic Monkeys zullen spelen? Ik heb op zaterdag een bruiloft waar ik waarschijnlijk naartoe ga en zou toch even een partij hard balen als AM op zaterdag zouden spelen.

Zijn er mensen hier die weten op welke dag Arctic Monkeys zullen spelen? Ik heb op zaterdag een bruiloft waar ik waarschijnlijk naartoe ga en zou toch even een partij hard balen als AM op zaterdag zouden spelen.
Kunnen ze die bruiloft niet uitstellen? Ik bedoel wie gaat er in een weekend in augustus een bruiloft plannen? Dan ben je echt niet goed.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom en StevieU2
"Waarschijnlijk naartoe ga" ook. "Euh, ja, sorry jongens, Lowlands gaat toch echt even voor! Toch bedankt voor de uitnodiging."

Hier ook 8 kaarten weer binnen. Ff stress betaling bleef hangen, code niet meer geldig. Uurtje later werkte het weer.
Ook de.camping zuiderzee resort geboekt voor de hoognodige nachtrust ?

• Leuk
Waarderingen: roluf en @Marc

Users who are viewing this thread