Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.408
1.087
Hier ook 8 kaarten weer binnen. Ff stress betaling bleef hangen, code niet meer geldig. Uurtje later werkte het weer.
Ook de.camping zuiderzee resort geboekt voor de hoognodige nachtrust ?
Nice! Op Zuiderzee, wij twijfelen nog. Even afhankelijk van wat gelukszoekers voor volgende week.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Nice! Op Zuiderzee, wij twijfelen nog. Even afhankelijk van wat gelukszoekers voor volgende week.
Kamperen met camper en kleine tentjes aan.het strand. Kom gerust even langs ?
En even afwachten of ze gaan pendelen met bussen
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.408
1.087
Kamperen met camper en kleine tentjes aan.het strand. Kom gerust even langs ?
En even afwachten of ze gaan pendelen met bussen
Ja, relaxt plekje daar. Helaas hebben mijn ouders daar de boel verkocht vorig jaar. Dus gaat dan iets huren worden. En die prijzen zijn fors. Inchecken ook niet gunstig voor de donderdag. Bedankt voor de uitnodiging. Mochten we daar wel verblijven dan meld ik me wel ?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ja, relaxt plekje daar. Helaas hebben mijn ouders daar de boel verkocht vorig jaar. Dus gaat dan iets huren worden. En die prijzen zijn fors. Inchecken ook niet gunstig voor de donderdag. Bedankt voor de uitnodiging. Mochten we daar wel verblijven dan meld ik me wel ?
Ff bellen, kan je makkelijker boeken van do tm ma
En een kampeerplek kost ongeveer 200 euro voor 4 man 4 dagen. Valt mee toch?
En wat is er lastig aan inchecken op donderdag? Drukte?
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
249
314
Bah. Ik vind dat altijd zo'n trieste bedoening. Zou mooi zijn als Ticketswap daar ooit eens wat tegen zou doen.
Ze perken het al in door de verkopende partij Max 20% op de prijs te laten doen. Alleen dan pakken ze er zelf ook nog een percentage, dan loopt het hard op.
Normaal ben ik ook van vraag/aanbod maar nu voelt het extra lullig omdat er maar zo weinig mensen een eerlijke kans krijgen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.408
1.087
Ff bellen, kan je makkelijker boeken van do tm ma
En een kampeerplek kost ongeveer 200 euro voor 4 man 4 dagen. Valt mee toch?
En wat is er lastig aan inchecken op donderdag? Drukte?
Ja, maar ik denk dat de misses geen zin heeft in kamperen tenzij het luxe Gllamping is. Dus dan moet je iets huren voor het weekend daar. Dan kan je pas vanaf 15:00 inchecken op vrijdag. No way dat ik de donderdag ga missen ?
Verder inderdaad op vrijdag druk. Ik ken de files / rijen daar ?
Btw ipv pendelbus ging ik altijd met de fiets. Ideaal.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Hoe oud zijn jullie dan, ik voel me ondertussen best oud met 36, zeker als ik op lowlands rondloop. Maar ik sta gewoon op de massa camping, heerlijk! Donderdag daar de hele dag een beetje hangen, elke ochtend ontbijten met knakworsten en noedels, in je tent liggen en naar alle onzin om je heen luisteren, als er iemand midden in de nacht tyfus herrie maakt diegene vroeg in de ochtend terugpakken, lachen met de buren, ‘s nachts pissen in de greppel, slapouwehoeren in de rij voor de douche (als ik ga douchen) enz enz
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.408
1.087
Hoe oud zijn jullie dan, ik voel me ondertussen best oud met 36, zeker als ik op lowlands rondloop. Maar ik sta gewoon op de massa camping, heerlijk! Donderdag daar de hele dag een beetje hangen, elke ochtend ontbijten met knakworsten en noedels, in je tent liggen en naar alle onzin om je heen luisteren, als er iemand midden in de nacht tyfus herrie maakt diegene vroeg in de ochtend terugpakken, lachen met de buren, ‘s nachts pissen in de greppel, slapouwehoeren in de rij voor de douche (als ik ga douchen) enz enz
I love it ❤️
Zou ik ook zo weer doen. Geen probleem. Heb alleen een gezelschap (als ze nog kaarten krijgen) en een misses die er anders over denkt. Maar wie weet. Oh btw op je eerste vraag, ik ben dan 48 en ik voel me best jong als ik daar rondloop ?
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
33 en daarmee niet de oudste van de groep. Dit jaar voor het eerst een groepscampingplek. Vooralsnog verder alle campings gehad. Behalve die aan de andere kant van de brug. Laatste paar keer op camping 3 of 4.

(edit: op Lowlands zal ik 34 zijn want in de zomer jarig.)
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.408
1.087
Ach, er komt bij mij vanzelf een jaar dat ik alleen ga, dan heb ik niemand om rekening mee te houden. Tentje, matje, slaapzak mee. Lijkt me best interessant om te ervaren ?
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
I love it ❤️
Zou ik ook zo weer doen. Geen probleem. Heb alleen een gezelschap (als ze nog kaarten krijgen) en een misses die er anders over denkt. Maar wie weet. Oh btw op je eerste vraag, ik ben dan 48 en ik voel me best jong als ik daar rondloop ?
Heerlijk! Hoop dat ik er op die leeftijd ook nog rondloop!
Trouwens wel een legitieme leeftijd om wat rust op te zoeken ?
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: StevieU2 en @Marc

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
591
377
Hoe oud zijn jullie dan, ik voel me ondertussen best oud met 36, zeker als ik op lowlands rondloop. Maar ik sta gewoon op de massa camping, heerlijk! Donderdag daar de hele dag een beetje hangen, elke ochtend ontbijten met knakworsten en noedels, in je tent liggen en naar alle onzin om je heen luisteren, als er iemand midden in de nacht tyfus herrie maakt diegene vroeg in de ochtend terugpakken, lachen met de buren, ‘s nachts pissen in de greppel, slapouwehoeren in de rij voor de douche (als ik ga douchen) enz enz
16… 2 jaar geleden zou nn eerste lowlands worden met mn vader, hopelijk gaat het dit jaar door
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Hoe oud zijn jullie dan, ik voel me ondertussen best oud met 36, zeker als ik op lowlands rondloop. Maar ik sta gewoon op de massa camping, heerlijk! Donderdag daar de hele dag een beetje hangen, elke ochtend ontbijten met knakworsten en noedels, in je tent liggen en naar alle onzin om je heen luisteren, als er iemand midden in de nacht tyfus herrie maakt diegene vroeg in de ochtend terugpakken, lachen met de buren, ‘s nachts pissen in de greppel, slapouwehoeren in de rij voor de douche (als ik ga douchen) enz enz
51....en jaren Lowlands gedaan zoals je beschrijft. Afgelopen twee keer echter overdag in slaap gevallen omdat ik snachts/ochtends niet sliep vanwege de herrie..?
Dat is me te toch te jammer van de acts, dus nu meer rust pakken. Net als de vrienden met wie ik ga..
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en daily

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
51....en jaren Lowlands gedaan zoals je beschrijft. Afgelopen twee keer echter overdag in slaap gevallen omdat ik snachts/ochtends niet sliep vanwege de herrie..?
Dat is me te toch te jammer van de acts, dus nu meer rust pakken. Net als de vrienden met wie ik ga..

Dat is natuurlijk de beste reden om wat meer slaap te pakken. Wij gaan ook vooral voor de bandjes tussen 12 en 23 uur. De rest is allemaal bonus!
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.408
1.087
Dat is natuurlijk de beste reden om wat meer slaap te pakken. Wij gaan ook vooral voor de bandjes tussen 12 en 23 uur. De rest is allemaal bonus!
Dat is normaal wel het ritme, maar uit ervaring weet ik dat donderdagnacht al vaak laat is......., dan vrijdag het erg zwaar hebben en vaak inderdaad rond 00:30 gaat bij mij het licht uit, zaterdag vaak weer laat en zondag meestal na laatste headliner is de tank leeg..... het is gewoon even doorgaan op het tandvlees, rusten kan na een weekend Lowlands ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en roluf

Gebruikers die dit onderwerp bekijken