Stille meelezer hier, wel al ooit geschreven omdat ik 2020 heel hard twijfelde om voor dtrh te gaan, ivm verjaardag 1 vd kids (ja zo oud), dtrh ging natuurlijk niet door, 2021 was t onmogelijk om nog kaarten te halen voor LL'21 dus nu zit ik met een knoop in mn maag zaterdag af te wachten voor op goed geluk 2 kaarten. Want ja, LL valt zo'n beetje in hetzelfde weekend als '20 met die verjaardag, maar kind vind t inmiddels prima te schuiven dus we kunnen zonder schuldgevoel LL weer beleven......
De line-up, tja ik ben niet zo kieskeurig meer, vaak zie ik net als velen van jullie maar de helft van wat ik had willen zien/ horen maar zijn er natuurlijk wel namen die op mijn favo lijstje staan. Stromae, floating points, mahalia, slowthai, geen peil op te trekken en dat laat ik lekker zo, vanalles wat en waar t gezellig is blijven we hangen.
Mijn allereerste Lowlands was 2001 en had er zo'n andere verwachting van dat ik zaterdagmiddag mn tent in de kofferbak van een vriend heb gedumpt en met mn dwarse kop in de pendelbus ben gaan zitten. Nadat ik zeer teleurgesteld was door een Prodigy zonder stroom en volgens mij een delinquent habits in een hele hete tent?
Ik zit tot zaterdag met geknepen billen en hoop stiekem dat iemand hier nog toevallig een pre-sale over heeft ivm onoverkoombare planning dwars over Lowlands heen? ??????