Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Geloof ik ook wel hoor, dat het zaterdag uitverkoopt. Denk dat er veel kaarten zijn opgeëist sinds de presale is gestart.

En verwacht dat DTRH deze week ook nog wel uitverkoopt, met nog maar 3000 kaarten beschikbaar. En anders meteen na een volgende worp.
Het zou me inderdaad verbazen als het niet uit zou verkopen.

Ook knap van DTRH. Wat dat betreft heeft BKS het erg moeilijk. Veel negativiteit ook rondom BKS hier op het forum.

Het zou me inderdaad verbazen als het niet uit zou verkopen.

Ook knap van DTRH. Wat dat betreft heeft BKS het erg moeilijk. Veel negativiteit ook rondom BKS hier op het forum.
Komt met name door die rare podcast waarin ze aangaven dat BKS vooral om verbinding draait en ze de helft minder acts hebben geboekt omdat je toch niet alles kunt zien. Heel apart verhaal haha.

Komt met name door die rare podcast waarin ze aangaven dat BKS vooral om verbinding draait en ze de helft minder acts hebben geboekt omdat je toch niet alles kunt zien. Heel apart verhaal haha.
Klopt. Sterk programma, maar de onduidelijke communicatie, zeker in die podcast, over het muziek- en randprogramma helpt ze niet.

Klopt. Sterk programma, maar de onduidelijke communicatie, zeker in die podcast, over het muziek- en randprogramma helpt ze niet.
Ja, dat is toch gek? Volgens mij ging BKS (zonder dat ik er ooit geweest ben) vooral om een prachtige locatie, goede acts en goed eten.

Maar goed LL heeft ooit zichzelf ook opnieuw moeten uitvinden.

Ja, dat is toch gek? Volgens mij ging BKS (zonder dat ik er ooit geweest ben) vooral om een prachtige locatie, goede acts en goed eten.

Maar goed LL heeft ooit zichzelf ook opnieuw moeten uitvinden.
Dat klopt. En juist die drie dingen (locatie, de acts die er staan en eten) zullen dit jaar weer dik in orde zijn. Dus de vraag is eigenlijk waarom ze het zich zo moeilijk maken met dit soort marketinggewauwel.

En inderdaad: ook LL heeft zichzelf een aantal keer opnieuw uit moeten vinden, maar dat had ook wel te maken met een vorm van programmering die uiteindelijk ook leidde tot minder bezoekers. Dat is hier niet aan de orde (zeker niet als je gewoon The Strokes en Nick Cave als headliners weet neer te zetten, naast een Beach House of Fontaines DC).

Editors op Victorious festival de week na Lowlands... nog mogelijk dat die als sub komen?
Denk niet dat die nog 100% headliner hoeven te zijn als ze ook op festivals als Dauwpop en Vestrock staan.
Lijkt me wel een band die er geen probleem mee heeft om meerdere festivals in Nederland te spelen, zeker als er 3 maanden tussen zitten. En bovendien hebben ze hun grote show van 2020 in het Zuiderpark nog niet kunnen inhalen.

Dat klopt. En juist die drie dingen (locatie, de acts die er staan en eten) zullen dit jaar weer dik in orde zijn. Dus de vraag is eigenlijk waarom ze het zich zo moeilijk maken met dit soort marketinggewauwel.

En inderdaad: ook LL heeft zichzelf een aantal keer opnieuw uit moeten vinden, maar dat had ook wel te maken met een vorm van programmering die uiteindelijk ook leidde tot minder bezoekers. Dat is hier niet aan de orde (zeker niet als je gewoon The Strokes en Nick Cave als headliners weet neer te zetten, naast een Beach House of Fontaines DC).
Ik las net het artikel, maar het halveren van de acts zou ik op LL niet echt tof vinden…..

Zo, komt even lekker Fever 333 voorbij zetten in de Spotify LL 22 playlist, ik zie mezelf al door de tent stuiteren, maar vraag mezelf tegelijk af, welke tent zal dat zijn dan? Heineken?
Oh ja, ik heb ook een crush op Noah Cyrus (love it ?)

• Haha
Waarderingen: emmers met glijmiddel
Was het zo rustig? In mij herinnering niet, maar mijn geheugen is vrij ruk, dus ik geloof je.
In stond destijds midden in het rechter voorvak en kon mijn armen spreiden en om mij heen draaien zonder iemand te raken. Het is mij zo bijgebleven omdat ik er zo verbaasd over was.

• Leuk
Waarderingen: selurxela
En ik hoop niet dat Kiwanuka clasht met de Monkeys of Stromae.

Wat denken jullie is hij Bravoheadliner of sub? Of staat hij ergens eind van de middag in de Alpha?

• Leuk
Waarderingen: Pompompidom
Ik zie op Google Maps dat de brug er nog wel ligt, wellicht naast het viaduct leggen voor de die-hards? :LOL:brug.jpg

De zonnepaneelparkeerplaatsen zijn ook te zien nu op Google Maps btw:
brug2.jpg

• Leuk
Waarderingen: daily
Voor mij is Kamal wel de fijnste ontdekking voor mij met deze eerste drop. Wat is dat relaxte muziek zeg. Ben benieuwd hoe dat live tot z'n recht komt (en welke stage).

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: daily en roluf
Stille meelezer hier, wel al ooit geschreven omdat ik 2020 heel hard twijfelde om voor dtrh te gaan, ivm verjaardag 1 vd kids (ja zo oud), dtrh ging natuurlijk niet door, 2021 was t onmogelijk om nog kaarten te halen voor LL'21 dus nu zit ik met een knoop in mn maag zaterdag af te wachten voor op goed geluk 2 kaarten. Want ja, LL valt zo'n beetje in hetzelfde weekend als '20 met die verjaardag, maar kind vind t inmiddels prima te schuiven dus we kunnen zonder schuldgevoel LL weer beleven......

De line-up, tja ik ben niet zo kieskeurig meer, vaak zie ik net als velen van jullie maar de helft van wat ik had willen zien/ horen maar zijn er natuurlijk wel namen die op mijn favo lijstje staan. Stromae, floating points, mahalia, slowthai, geen peil op te trekken en dat laat ik lekker zo, vanalles wat en waar t gezellig is blijven we hangen.

Mijn allereerste Lowlands was 2001 en had er zo'n andere verwachting van dat ik zaterdagmiddag mn tent in de kofferbak van een vriend heb gedumpt en met mn dwarse kop in de pendelbus ben gaan zitten. Nadat ik zeer teleurgesteld was door een Prodigy zonder stroom en volgens mij een delinquent habits in een hele hete tent?

Ik zit tot zaterdag met geknepen billen en hoop stiekem dat iemand hier nog toevallig een pre-sale over heeft ivm onoverkoombare planning dwars over Lowlands heen? ??????

Fleet Foxes spelen in Paradiso en Tivoli in september, dus die kunnen we wel afschrijven voor Lowlands toch?

Users who are viewing this thread