Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Helaas niet . Nu ff weekje volle bak werken voordat we zondag richting Sziget vertrekken (met een tussenstop in Praag). Ben benieuwd hoe dood ik ga zijn na Lowlands haha.
Helaas niet . Nu ff weekje volle bak werken voordat we zondag richting Sziget vertrekken (met een tussenstop in Praag). Ben benieuwd hoe dood ik ga zijn na Lowlands haha.
Ik mis een beetje de prehype vanuit de officiele LL-kanalen zelf... waar zijn de foto's of video's waarin bijv wordt afgeteld, opbouw van het terrein, de podcast? Voor mijn gevoel was dat voorgaande edities veel meer
Ik mis een beetje de prehype vanuit de officiele LL-kanalen zelf... waar zijn de foto's of video's waarin bijv wordt afgeteld, opbouw van het terrein, de podcast? Voor mijn gevoel was dat voorgaande edities veel meer
Ik heb EvE trouwens meerdere keren gezien op DTRH. Bij een artiest in de Teddy, volgens mij bij Santrofi of girl in red, en een keer op inspectie op de camping. Altijd wel een gek moment, je denkt dat je hem persoonlijk kent omdat ik veel van hem in de media heb gezien haha.
damn!!
Lowlands 2007, toen LL nog echt geweldig was.
ik herken echt alles van t filmpje.
waar nu sam fender speelt, speelde toen basement jaxx.
nu pink pantheress, toen Justice!
Nu kevin and the animals, toen Interpol
nu Lewis Capaldi, toen Arcade fire.
nu caribou, james blake en slowthai, toen NIN, motorhead en LCD soundsystem.
Goed, ook ff een snelle poging gedaan om een spoorboekje te maken (niet te doen ondanks dat ik het programma matig vond). Dikgedrukt zijn Must-Sees, wordt nog veel inluisteren in de auto komende tijd:
Vrijdag:
Lauren Sanderson/Headie One/Noah Cyrus/Prins S. en de Geit/Cleopatrick, Frenna/Joe & The Shitboys/Kamal., Dubioza Kolektiv, Balthazar, PinkPantheress/The Murder Capital, Jungle/Parquet Courts, Liam Gallagher/Zwangere Guy/Sam Fender/Eefje De Visser/The Opposites/Henry X (dit is echt heel naar zo allemaal tegelijkertijd/na elkaar, wordt echt afhankelijk wat ik hier ga kiezen door wat ik op Sziget heb gezien), Hang Youth, Parrish Smith (als ik het zo lang volhoud).
Zaterdag:
De’wayne/Q, Goldband, Badbadnotgood/cavetown/Permanent destruction/Glass Animals/Chloe Moriondo, The Kooks/Nova Twins, Bring Me The Horizon/Sad Night Dynamite/Jack Harlow/Fred Again, Oscar and The Wolf/Declan Mckenna, Pendulum, Kevin & The Animals/Arctic Monkeys (ook afhankelijk van Sziget), Channel Tres, Studio 666
Zondag:
David Keenan/Froukje/Palaye Royale/ENNY, Gotu Jim, Geese, Fever 333/Burna Boy/Yard Act, James Blake/Dadi Freyr/Lewis Capaldi/Shame, Slowthai, Stromae/Yves Tumor, Noisia.
dat is geen spoorboekje!!!
ik wil niet vervelend doen
maar je schrijft gewoon alle namen op die je op n dag wil zien, al komen ze precies tegelijk.
dikgedrukt is must see zeg je, maar Heady one en prins s en de geit beginnen allebei precies om 13.00.
Dat gaat niet lukken he
damn!!
Lowlands 2007, toen LL nog echt geweldig was.
ik herken echt alles van t filmpje.
waar nu sam fender speelt, speelde toen basement jaxx.
nu pink pantheress, toen Justice!
Nu kevin and the animals, toen Interpol
nu Lewis Capaldi, toen Arcade fire.
nu caribou, james blake en slowthai, toen NIN, motorhead en LCD soundsystem.
Niet dat ik écht van de hele oude garde ben, maar toch 2 a 3 edities meegemaakt waar het inderdaad was zoals ik Lowlands nu ook graag zie. Daarmee doe ik nu Lowlands niet perse te kort hoor, want ik snap deze flow 100%. Maar het niet-douchen-mentaliteit is helemaal verdwenen. Op bijna elk festival, trouwens.
Net de Lowlands app maar eens gedownload en daarnaast stond mijnenveger, dus nu al een halfuur mijnenveger aan het spelen in plaats van de Lowlands app aan het verkennen hahha
Niet dat ik écht van de hele oude garde ben, maar toch 2 a 3 edities meegemaakt waar het inderdaad was zoals ik Lowlands nu ook graag zie. Daarmee doe ik nu Lowlands niet perse te kort hoor, want ik snap deze flow 100%. Maar het niet-douchen-mentaliteit is helemaal verdwenen. Op bijna elk festival, trouwens.
ik vind niet dat wel of niet douchen iets met LL vroeger te maken heeft
zo lang ik al ga (2005), douche ik me iedere za nacht nadat ik de bravo uitrol, rond een uur of 5.00 dus. dan is er niemand.