Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Helaas niet :ROFLMAO: . Nu ff weekje volle bak werken voordat we zondag richting Sziget vertrekken (met een tussenstop in Praag). Ben benieuwd hoe dood ik ga zijn na Lowlands haha.
Gaaf en stoer programma. Ik wou dat ik nog jonger was. Heel veel plezier en misschien tot op LL!
 
  • Confetti
Waarderingen: Royke

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Ik mis een beetje de prehype vanuit de officiele LL-kanalen zelf... waar zijn de foto's of video's waarin bijv wordt afgeteld, opbouw van het terrein, de podcast? Voor mijn gevoel was dat voorgaande edities veel meer :(
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
343
343
Ik mis een beetje de prehype vanuit de officiele LL-kanalen zelf... waar zijn de foto's of video's waarin bijv wordt afgeteld, opbouw van het terrein, de podcast? Voor mijn gevoel was dat voorgaande edities veel meer :(
Ik vind de interactie met t publiek ook erg minimaal vergeleken met andere festivals
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
246
301
Ik mis een beetje de prehype vanuit de officiele LL-kanalen zelf... waar zijn de foto's of video's waarin bijv wordt afgeteld, opbouw van het terrein, de podcast? Voor mijn gevoel was dat voorgaande edities veel meer :(
Miss bezuinigd op wat comms personeel? Had ook nog wel een leuke podcast verwacht.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Zullen binnenkort wel een rondleiding krijgen over het terrein van Justin samen met eve
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Ik heb EvE trouwens meerdere keren gezien op DTRH. Bij een artiest in de Teddy, volgens mij bij Santrofi of girl in red, en een keer op inspectie op de camping. Altijd wel een gek moment, je denkt dat je hem persoonlijk kent omdat ik veel van hem in de media heb gezien haha.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.223
739
damn!! :oops::oops:
Lowlands 2007, toen LL nog echt geweldig was.
ik herken echt alles van t filmpje.

waar nu sam fender speelt, speelde toen basement jaxx.
nu pink pantheress, toen Justice!
Nu kevin and the animals, toen Interpol
nu Lewis Capaldi, toen Arcade fire.
nu caribou, james blake en slowthai, toen NIN, motorhead en LCD soundsystem.

verdomme ik mis oude LL
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
743
1.251
Goed, ook ff een snelle poging gedaan om een spoorboekje te maken (niet te doen ondanks dat ik het programma matig vond). Dikgedrukt zijn Must-Sees, wordt nog veel inluisteren in de auto komende tijd:

Vrijdag:

Lauren Sanderson/Headie One/Noah Cyrus/Prins S. en de Geit/Cleopatrick, Frenna/Joe & The Shitboys/Kamal., Dubioza Kolektiv, Balthazar, PinkPantheress/The Murder Capital, Jungle/Parquet Courts, Liam Gallagher/Zwangere Guy/Sam Fender/Eefje De Visser/The Opposites/Henry X (dit is echt heel naar zo allemaal tegelijkertijd/na elkaar, wordt echt afhankelijk wat ik hier ga kiezen door wat ik op Sziget heb gezien), Hang Youth, Parrish Smith (als ik het zo lang volhoud).

Zaterdag:

De’wayne/Q, Goldband, Badbadnotgood/cavetown/Permanent destruction/Glass Animals/Chloe Moriondo, The Kooks/Nova Twins, Bring Me The Horizon/Sad Night Dynamite/Jack Harlow/Fred Again, Oscar and The Wolf/Declan Mckenna, Pendulum, Kevin & The Animals/Arctic Monkeys (ook afhankelijk van Sziget), Channel Tres, Studio 666

Zondag:

David Keenan/Froukje/Palaye Royale/ENNY, Gotu Jim, Geese, Fever 333/Burna Boy/Yard Act, James Blake/Dadi Freyr/Lewis Capaldi/Shame, Slowthai, Stromae/Yves Tumor, Noisia.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en roluf

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.223
739
dat is geen spoorboekje!!!
ik wil niet vervelend doen
maar je schrijft gewoon alle namen op die je op n dag wil zien, al komen ze precies tegelijk. :unsure::unsure:
dikgedrukt is must see zeg je, maar Heady one en prins s en de geit beginnen allebei precies om 13.00.
Dat gaat niet lukken he;)
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
damn!! :oops::oops:
Lowlands 2007, toen LL nog echt geweldig was.
ik herken echt alles van t filmpje.

waar nu sam fender speelt, speelde toen basement jaxx.
nu pink pantheress, toen Justice!
Nu kevin and the animals, toen Interpol
nu Lewis Capaldi, toen Arcade fire.
nu caribou, james blake en slowthai, toen NIN, motorhead en LCD soundsystem.

verdomme ik mis oude LL
Niet dat ik écht van de hele oude garde ben, maar toch 2 a 3 edities meegemaakt waar het inderdaad was zoals ik Lowlands nu ook graag zie. Daarmee doe ik nu Lowlands niet perse te kort hoor, want ik snap deze flow 100%. Maar het niet-douchen-mentaliteit is helemaal verdwenen. Op bijna elk festival, trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: inflatiemunt

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Niet dat ik écht van de hele oude garde ben, maar toch 2 a 3 edities meegemaakt waar het inderdaad was zoals ik Lowlands nu ook graag zie. Daarmee doe ik nu Lowlands niet perse te kort hoor, want ik snap deze flow 100%. Maar het niet-douchen-mentaliteit is helemaal verdwenen. Op bijna elk festival, trouwens.
Klopt, voor een niet-douchen-mentaliteit moet je de grens over en naar Dour ofzo 😛
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.223
739
ik vind niet dat wel of niet douchen iets met LL vroeger te maken heeft
zo lang ik al ga (2005), douche ik me iedere za nacht nadat ik de bravo uitrol, rond een uur of 5.00 dus. dan is er niemand.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Niet dat ik écht van de hele oude garde ben, maar toch 2 a 3 edities meegemaakt waar het inderdaad was zoals ik Lowlands nu ook graag zie. Daarmee doe ik nu Lowlands niet perse te kort hoor, want ik snap deze flow 100%. Maar het niet-douchen-mentaliteit is helemaal verdwenen. Op bijna elk festival, trouwens.
Och de goede oude tijd, dat iedereen een uur in de wind stonk omdat er niet gedoucht werd. Konden we maar één dag terug...
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Gebruikers die dit onderwerp bekijken