Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Die show is te gek maar Eric Prydz heeft ook een enorm slechte reputatie in de zin van optredens op het laatst cancelen.
Die zet maar uit je hoofd allemaal.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
U2 wilde die spullen ook gebruiken voor hun laatste Experience& Innocence tour. Was niet haalbaar qua kosten ...en die spelen best vaak ;-)
Zou wel te gek zijn maar verwacht het niet
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Als jullie dat soort visuals vet vinden bij liveshows, kan ik de band Moon Duo aanraden. Afgelopen jaar op Le Guess Who gezien en nu wil ik ze later dit jaar heeel graag nog een keer zien op Dekmantel (bij Muziekgebouw aan 't IJ).
Als je ze ooit ga live gaat zien, probeer dan een beetje in het midden te staan. Het filmpje hieronder laat wel zien waarom:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=LdWwrZ6m-rs[/video]

Weer ff on-topic: Goede kans dat Solange weer komt, aangezien ze er in 2017 ook was en - zoals Indiaantje89 aangaf - is aangekondigd voor Oya in Noorwegen. Afgaande van de line-up van Oya zou ik Stormzy (dit keer in de Alpha?), Tropical Fuck Storm, Los Bitchos en Floating Points ook alvast opschrijven. Ook blijf ik door die line-up zeker van Bon Iver, FKA Twigs, Michael Kiwanuka en misschien Kamaal Williams weer (zou misschien te snel zijn). Kvelertak zou ook mokervet zijn; hun nieuwe zanger lijkt goed het stokje overgenomen te hebben van de vorige zanger.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Toch wel reuze benieuwd waarmee ze gaan komen. Kan me zelden een Lowlands herinneren waar er zo weinig geruchten zijn als dit jaar.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Calvin Harris voor Creamfields, maybe Lowlands? Ik zou het opzich wel tof vinden.

Chainsmokers staat daar ook... Hopelijk komen die niet haha.

Bicep mag ook komen, maar die staan al DTRH.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Toch wel reuze benieuwd waarmee ze gaan komen. Kan me zelden een Lowlands herinneren waar er zo weinig geruchten zijn als dit jaar.

Ik vind het idd ook heel moeilijk. Afgelopen jaren kon ik elke keer wel 2/3 headliners goed gokken, maar dit jaar is dat echt niet te doen. Ook op de undercard een stuk minder zekerheidjes.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Calvin Harris voor Creamfields, maybe Lowlands? Ik zou het opzich wel tof vinden.

Chainsmokers staat daar ook… Hopelijk komen die niet haha.

Bicep mag ook komen, maar die staan al DTRH.

Je bent me net voor Calvin Harris op LL, kan dat nav Creamfields boeking, vroeg ik me zelf af. Lijkt mij wel toch? Zou het wel gaaf vinden.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Indiaantje89 wrote:
Toch wel reuze benieuwd waarmee ze gaan komen. Kan me zelden een Lowlands herinneren waar er zo weinig geruchten zijn als dit jaar.

Ik vind het idd ook heel moeilijk. Afgelopen jaren kon ik elke keer wel 2/3 headliners goed gokken, maar dit jaar is dat echt niet te doen. Ook op de undercard een stuk minder zekerheidjes.

Ja heb ook werkelijk waar geen idee..... ben bang dat het voor mij erg gaat tegenvallen..... ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik denk het niet... Calvin Harris is een van de duurste dj's van de wereld geloof ik (was dat wel iig). Denk dat ze die nu ook te EDM nog vinden.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik zie dat Pendulum daar ook staat. Die zal in ieder geval wel op Lowlands staan, lijkt mij.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
mdekens wrote:
Ik zie dat Pendulum daar ook staat. Die zal in ieder geval wel op Lowlands staan, lijkt mij.

Staat ook nog op mijn verlanglijstje. Live dan (dj’s sets heb ik wel van ze gezien).

Voor mij waarschijnlijk een naam die ik over zal slaan. Heb ze(volgens mij) in 2010 live gezien op Lowlands? Wel oke, maar met de hoogtij dagen van Chase and Status en sowieso dat genre was het allemaal wat too much.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Indiaantje89 wrote:

mdekens wrote:
Ik zie dat Pendulum daar ook staat. Die zal in ieder geval wel op Lowlands staan, lijkt mij.


Staat ook nog op mijn verlanglijstje. Live dan (dj’s sets heb ik wel van ze gezien).

Voor mij waarschijnlijk een naam die ik over zal slaan. Heb ze(volgens mij) in 2010 live gezien op Lowlands? Wel oke, maar met de hoogtij dagen van Chase and Status en sowieso dat genre was het allemaal wat too much.

Maar van trance nog geen genoeg?
Dat vind ik nou dus echt een belegen genre.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
mdekens wrote:

Indiaantje89 wrote:

mdekens wrote:
Ik zie dat Pendulum daar ook staat. Die zal in ieder geval wel op Lowlands staan, lijkt mij.


Staat ook nog op mijn verlanglijstje. Live dan (dj’s sets heb ik wel van ze gezien).


Voor mij waarschijnlijk een naam die ik over zal slaan. Heb ze(volgens mij) in 2010 live gezien op Lowlands? Wel oke, maar met de hoogtij dagen van Chase and Status en sowieso dat genre was het allemaal wat too much.

Maar van trance nog geen genoeg?
Dat vind ik nou dus echt een belegen genre.
Maar wel helemaal los gaan als Ki/Ki een progressive trance klassieker opgooit zeker :p.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:

mdekens wrote:

Indiaantje89 wrote:

mdekens wrote:
Ik zie dat Pendulum daar ook staat. Die zal in ieder geval wel op Lowlands staan, lijkt mij.


Staat ook nog op mijn verlanglijstje. Live dan (dj’s sets heb ik wel van ze gezien).


Voor mij waarschijnlijk een naam die ik over zal slaan. Heb ze(volgens mij) in 2010 live gezien op Lowlands? Wel oke, maar met de hoogtij dagen van Chase and Status en sowieso dat genre was het allemaal wat too much.


Maar van trance nog geen genoeg?
Dat vind ik nou dus echt een belegen genre.

Maar wel helemaal los gaan als Ki/Ki een progressive trance klassieker opgooit zeker :p.

Ik vind Ki/Ki he-le-maal niks :)
Meer van de Cera Khin die af en toe een oldschool gabber white label plaat aandraait ;)

https://www.youtube.com/watch?v=7NOPEJZARVo
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Grappig feitje... ik hoor nu op de radio Eric Prydz voorbij komen, als of d'n duvel er mee speelt.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik kan niet luisteren. Maar is dit een Jaydee track? Then I rest my case.

Hahaha, nee Plastic Dreams heeft in dit geval niets met de muziek te maken.
Uit mijn hoofd was dat gewoon de naam van de expositie waar ook de Boiler Room sessies plaats vonden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Indiaantje89 wrote:
Ik kan niet luisteren. Maar is dit een Jaydee track? Then I rest my case.

Hahaha, nee Plastic Dreams heeft in dit geval niets met de muziek te maken.
Uit mijn hoofd was dat gewoon de naam van de expositie waar ook de Boiler Room sessies plaats vonden.
Ok want dat was juist een trance klassieker puur sang. Steeds eer dj's draaien het tegenwoordig. Denk dat veel mensen trance een beetje te eenzijdig bekijken. Zo was Ki/Ki vorig jaar ook die Neurodancer er op gooide en heel de tent ging los, misschien wel de hoogte punt van de set. En dat zijn tracks die iedere trance dj vroeger in zijn platentas had zitten (ik heb hem hier ook vinyl nog liggen ergens).
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:

Indiaantje89 wrote:
Ik kan niet luisteren. Maar is dit een Jaydee track? Then I rest my case.


Hahaha, nee Plastic Dreams heeft in dit geval niets met de muziek te maken.
Uit mijn hoofd was dat gewoon de naam van de expositie waar ook de Boiler Room sessies plaats vonden.

Ok want dat was juist een trance klassieker puur sang. Steeds eer dj’s draaien het tegenwoordig. Denk dat veel mensen trance een beetje te eenzijdig bekijken. Zo was Ki/Ki vorig jaar ook die Neurodancer er op gooide en heel de tent ging los, misschien wel de hoogte punt van de set. En dat zijn tracks die iedere trance dj vroeger in zijn platentas had zitten (ik heb hem hier ook vinyl nog liggen ergens).

Het is ook niet zo dat ik een bloedhekel heb aan trance hoor, het is onder de techno fans gewoon een dingetje dat alles wat naar trance riekt slecht is, is ook meer voor the sake of it dan dat het echt gemeend is. Al moet ik zeggen dat trance zijn hoogtijdagen wel echt gehad heeft en techno weer helemaal terug is de laatste tijd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken