James wrote:
mdekens wrote:
Indiaantje89 wrote:
mdekens wrote:
Ik zie dat Pendulum daar ook staat. Die zal in ieder geval wel op Lowlands staan, lijkt mij.
Staat ook nog op mijn verlanglijstje. Live dan (dj’s sets heb ik wel van ze gezien).
Voor mij waarschijnlijk een naam die ik over zal slaan. Heb ze(volgens mij) in 2010 live gezien op Lowlands? Wel oke, maar met de hoogtij dagen van Chase and Status en sowieso dat genre was het allemaal wat too much.
Maar van trance nog geen genoeg?
Dat vind ik nou dus echt een belegen genre.
Maar wel helemaal los gaan als Ki/Ki een progressive trance klassieker opgooit zeker .
Voorlopig krijg ik écht nog niet genoeg van trance. Maar ik ben er eigenlijk ook helemaal niet in thuis hoor. Namen als Ki/Ki, Nina Kravitz, Charlotte De Witte en vorig jaar Matrixmann is eigenlijk een beetje mijn referentiekader. Eigenlijk wordt dat een beetje onder de noemer New Rave geplaatst. Ik vind trance ook vrij snel richting de dance gaan en dat kan ik dan niet zo lang luisteren.
Maargoed. Mijn muzieksmaak slaat ook nergens op en dat weet ik zelf ook wel. Ik luister zo af en toe ook wel Boef. Maar net zo graag Prince. En Drake. En Lana Del Rey. En ICP. En Kraantje Pappie. Etc etc.
Heb overigens een playlistje, mocht iemand daar interesse in hebben. Wel iets meer elektronisch georiënteerd.
kllllllik