Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Misschien achteraf aangepast (wayback machine doet het helaas niet op deze page), of misschien bedoelen ze "een van de headliners" al staat het er niet.

Lijkt me echt te belachelijk voor woorden als je gelijk De Staat belt.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
395
244
Lijkt me waarschijnlijk dat vooraf al contractueel was vastgelegd dat in het geval van een afzegging, de Staat de back-up headliner zou zijn. Wat ik overigens een rare keuze vindt van de boekers. Deze band heeft er de afgelopen jaren ook gestaan, heeft verder geen headliner status in eigen land en sluit ook niet echt aan bij de lijn uit de laatste podcast. Maar goed, financieel gezien zal het allemaal wel te verklaren zijn. Wellicht was er geld nodig om de brug ‘Des doods’ te vervangen (grapje). Maar dat laatste gaat mogelijk wel gebeuren:

https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/171894/walibi-wil-permanente-brug-over-de-spijkweg
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Op zich heeft Lowlands zich er best makkelijk vanaf gemaakt met De Staat, maar aan de andere kant vind ik het ook wel tof om een Nederlandse band die wel een bepaalde historie met Lowlands heeft de spot te geven. Bovendien vond ik de show op DTRH wel headliner-allure hebben.

Daarnaast weet je natuurlijk ook niet wat voor andere opties er daadwerkelijk zouden zijn
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Kesselman wrote:
logisch nadenken

Wellicht ben je een stuk slimmer dan ik ben, maar vertel me je logische gedachtengang? Ik ben heel nieuwsgierig…..

Namen tellen op Lowlands.nl en namen tellen van programma vorig jaar. Als ik dat met Wiki van Lowlands 2018 doe dan hebben we nu al meer namen dan vorig jaar. Enige escape daarbij is dat de Wiki van 2018 namen mist (dat weet ik niet) . En dat er nog niet officieel aangekondigd is dat alle namen aangekondigd is, is in het verleden ook wel gebeurd of onder de radar gebeurd (heel kut trouwens) en denk dat het nu te maken heeft met het feit dat er nog wel één naam bij gaat komen als vervanger van Code Orange.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
395
244
@Marc wrote:

Kesselman wrote:
logisch nadenken


Wellicht ben je een stuk slimmer dan ik ben, maar vertel me je logische gedachtengang? Ik ben heel nieuwsgierig…..

Namen tellen op Lowlands.nl en namen tellen van programma vorig jaar. Als ik dat met Wiki van Lowlands 2018 doe dan hebben we nu al meer namen dan vorig jaar. Enige escape daarbij is dat de Wiki van 2018 namen mist (dat weet ik niet) . En dat er nog niet officieel aangekondigd is dat alle namen aangekondigd is, is in het verleden ook wel gebeurd of onder de radar gebeurd (heel kut trouwens) en denk dat het nu te maken heeft met het feit dat er nog wel één naam bij gaat komen als vervanger van Code Orange.

Wie weet is het Charlie wel..... ;)
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
chiem wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/154/#post-220618@marc wrote:

Kesselman wrote:
logisch nadenken


Wellicht ben je een stuk slimmer dan ik ben, maar vertel me je logische gedachtengang? Ik ben heel nieuwsgierig…..


Namen tellen op Lowlands.nl en namen tellen van programma vorig jaar. Als ik dat met Wiki van Lowlands 2018 doe dan hebben we nu al meer namen dan vorig jaar. Enige escape daarbij is dat de Wiki van 2018 namen mist (dat weet ik niet) . En dat er nog niet officieel aangekondigd is dat alle namen aangekondigd is, is in het verleden ook wel gebeurd of onder de radar gebeurd (heel kut trouwens) en denk dat het nu te maken heeft met het feit dat er nog wel één naam bij gaat komen als vervanger van Code Orange.

Wie weet is het Charlie wel…..
1f609.svg

Goeie! Dat zou geweldig zijn, daar hadden we altijd de beste nachten. Is daar al meer over bekend? De tenten?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Mooi kunnen ze dat geld weer steken in een mooi programmaboekje dit keer ipv die karige vodjes van afgelopen jaren.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Haha wel typisch hoe ik vorig jaar had afgesproken met een maat dat we samen het blokkenschema in de krant doorspitten ipv online kijken (als een soort traditie) en dat die traditie nu al stopt :lol:
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Haha wel typisch hoe ik vorig jaar had afgesproken met een maat dat we samen het blokkenschema in de krant doorspitten ipv online kijken (als een soort traditie) en dat die traditie nu al stopt
1f606.svg
Hier houdt het al op voordat het begint: een vriend van mij gaat dit jaar voor het eerst mee, en ik had 'm al enthousiast gemaakt voor het krantje..... tsja, helaas dus!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken