Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Als Stormzy ook op Lowlands A$AP vervangt, dan bestaat er een kans dat ik een keertje naar de Alpha ga:

Melt vervanger
Gewoon een Glasto headliner als vervanger.. ook niet verkeerd.

Ik hoop toch dat A$AP zelf gewoon komt. Maar het begint nu wel erg lang te duren voor een simpel knok partijtje (niet om het goed te praten... maar kom op zeg).
Na dat nieuw album ben ik stiekem best geïnteresseerd in zijn set. Denk dat ik voor mij doende best veel hip hop mee gaat pakken. Lil Uzi Vert lijkt me nog al grillig om een show te cancellen als ik het soms bekijk.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Nadat De Staat als vervanger van Prodigy bekend is gemaakt, zijn mijn verwachtingen wat betreft vervangers zeer laag. ASAP Rocky/Lil Uzi Vert zullen dan wel vervangen worden door namen als Josylvio en Suzan & Freek.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Nadat De Staat als vervanger van Prodigy bekend is gemaakt, zijn mijn verwachtingen wat betreft vervangers zeer laag. ASAP Rocky/Lil Uzi Vert zullen dan wel vervangen worden door namen als Josylvio en Suzan & Freek.
Pakt De Staat ook gewoon mee... gewoon 3 dagen lang De Staat op Lowlands.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Tsja zo'n Hacienda line-up heb ik nooit begrepen.

Als mensen nog twijfels hadden over nieuwe namen op het affiche, dat kan je nu echt wel vergeten.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
frikandelias wrote:
Vind het toch raar dat rappers als 6LACK, JID en GoldLink niet op LowLands staan. Zijn uniekere (en misschien wel meer op de toekomst gerichte) rappers dan een Juice WRLD of Lil Uzi en passen naar mijn mening dan ook beter op Lowlands
1f937-1f3fd-200d-2642-fe0f.svg


Wie, wie en wie?

(geintje, 6LACK en Goldlink ken ik wel, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik, JID oprecht nog nooit van gehoord).

JID was met overmaat het beste van Dour 2019 wat mij betreft, van mij mag hij ASAP ook wel vervangen. Op Dour has ScHoolboy Q Rocky vervangen trouwens
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Tsja zo’n Hacienda line-up heb ik nooit begrepen.

Als mensen nog twijfels hadden over nieuwe namen op het affiche, dat kan je nu echt wel vergeten.

Als die telling van namen laatst klopte, dan zijn er veel meer namen dan vorig jaar al ja. Dus ik verwacht ook niks meer.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
788
473
Dat geluid in de Hacienda is zo akelig, dat ik er al meerdere keren ben weggelopen.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Zolang we nog geen officieel bericht krijgen waarin staat "...en daarmee is het muziekprogramma compleet" houd ik de moed erin.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Indiaantje89 wrote:
Tsja zo’n Hacienda line-up heb ik nooit begrepen.

Zullen er echt mensen speciaal bij Hacienda artiesten gaan kijken? Je gaat daar toch alleen heen om een Mojito te drinken

Ik kom er zelf eigenlijk ook bijna niet, maar loop er toch vaak langs dat het retevol is. Naarmate de dag vordert word het steeds drukker.
En namen als Wix & Waxfriend komen toch niet jaarlijks terug als ze voor een lege zaal staan te spelen ;-)
 

wilbert koopman

Playlistbediener
9 mrt 2017
27
0
wilbert koopman wrote:
@mark: Heb je nog meer van deze tips of zijn er dit jaar gewoon weinig harde gitaren?

Als ik een tip mag geven: The Good. The Bad en the F#ng Queen.

Maakt niet uit wat er tegenover staat, die wil je niet missen. Beste show op RW. Wat een band, wat een frontman, wat een feest. Het perfecte concert.

wilbert koopman wrote:
@mark: Heb je nog meer van deze tips of zijn er dit jaar gewoon weinig harde gitaren?

Harde gitaren sowieso weinig. Uit de stal van Epitaph staat al sowieso niks. Turnstile, Sir Reg, Royal Blood, The Chats, IDLES, Slaves, PUP, Black Midi en dan staan er al wat twijfelgevallen tussen
1f604.svg
1f918-1f3fb.svg

Bedankt voor de tips. Ik ga eens even luisteren.
Lowlands is niet echt meer het festival van de hardere muziek. Soms zitten er gelukkig nog wel een paar bandjes bij!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
eddie33 wrote:

Indiaantje89 wrote:
Tsja zo’n Hacienda line-up heb ik nooit begrepen.


Zullen er echt mensen speciaal bij Hacienda artiesten gaan kijken? Je gaat daar toch alleen heen om een Mojito te drinken

Ik kom er zelf eigenlijk ook bijna niet, maar loop er toch vaak langs dat het retevol is. Naarmate de dag vordert word het steeds drukker.
En namen als Wix & Waxfriend komen toch niet jaarlijks terug als ze voor een lege zaal staan te spelen
1f609.svg

Ik ben zelf wel vaak in de Hacienda te vinden. De sfeer is daar heerlijk en ik vind de muziek echt zeer tof. Lekkere nu-disco. :)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Vind de Hacienda vaak ook prachtig om zo af en toe eens binnen te wandelen in de nachtelijke uurtjes. Ben erg benieuwd naar het blokkenschema! Zal wel een fikse puzzel worden. De Lowlands kriebels beginnen bij mij in elk geval steeds meer te komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken