Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Ik verwacht nog wel een klein pakketje namen. Oa vervanger Code Orange. Vorig jaar bij aankondiging Haciënda namen werd er expliciet bij genoemd dat het de laatste namen waren. Nu niet, of zijn ze dat vergeten ?

Volgende week zaterdag komt bij het programma “operatie beveiliging” op SBS6 een uitzending over de beveiliging op Lowlands. Mogelijk interessant.

Ik verwacht nog wel een klein pakketje namen. Oa vervanger Code Orange. Vorig jaar bij aankondiging Haciënda namen werd er expliciet bij genoemd dat het de laatste namen waren. Nu niet, of zijn ze dat vergeten
1f914.svg
Straattheater nog en dan zijn ze compleet ;).

@Marc wrote:
Ik verwacht nog wel een klein pakketje namen. Oa vervanger Code Orange. Vorig jaar bij aankondiging Haciënda namen werd er expliciet bij genoemd dat het de laatste namen waren. Nu niet, of zijn ze dat vergeten
1f914.svg

Straattheater nog en dan zijn ze compleet ;).

???

Normaal kondigen ze het Blokkenschema een weekje van te voren wel aan, dat hebben ze nu nog niet gedaan. Ik hoop toch wel echt dat het donderdag komt...

Normaal kondigen ze het Blokkenschema een weekje van te voren wel aan, dat hebben ze nu nog niet gedaan. Ik hoop toch wel echt dat het donderdag komt…

Ja, ik wil mijn route kunnen uitstippelen en balen welke acts ik moet missen. Om het grootste verdriet te overleven heb ik sowieso een paar weken nodig.

roluf wrote:
Normaal kondigen ze het Blokkenschema een weekje van te voren wel aan, dat hebben ze nu nog niet gedaan. Ik hoop toch wel echt dat het donderdag komt…

Ja, ik wil mijn route kunnen uitstippelen en balen welke acts ik moet missen. Om het grootste verdriet te overleven heb ik sowieso een paar weken nodig.
Die zaterdag gaat een drama geworden vrees ik... ik heb mijn dweil er ook al bij gepakt om mijn tranen op te dweilen.

Asap nog langer in voorarrest na het opduiken van beelden waarin hij zelf slaat en schopt....hmmm toch een beetje zelf teveel aan "niks aan de hand" framing gedaan op zijn eigen social media...
Maar goed maakt de kans wel kleiner dat ie op LL komt. Voor mij geen probleem maar niet leuk voor degene die hem graag willen zien.
Ik denk dat My Baby wel kan doorschuiven naar die spot...

Kesselman wrote:
logisch nadenken

Wellicht ben je een stuk slimmer dan ik ben, maar vertel me je logische gedachtengang? Ik ben heel nieuwsgierig…..
zie ik mogelijkheden voor een weddenschap om een lowlandspintje bij de meet/eer? Verwacht nog 5 echte dag namen voor de 6 muziektenten, inclusief de code orange vervanger.

@Marc wrote:

Kesselman wrote:
logisch nadenken

Wellicht ben je een stuk slimmer dan ik ben, maar vertel me je logische gedachtengang? Ik ben heel nieuwsgierig…..

zie ik mogelijkheden voor een weddenschap om een lowlandspintje bij de meet/eer? Verwacht nog 5 echte dag namen voor de 6 muziektenten, inclusief de code orange vervanger.
Dat zou een erg kleine batch zijn voor Lowlands begrippen. Ik hoop met je mee, maar ik verwacht het niet.

Wat betreft DE STAAT. Check even dit interview dat ik per toeval tegenkwam.
"Daarnaast is het spelen in een kleinere zaal echt een totaal andere ervaring dan bijvoorbeeld een festival als Lowlands, waar we headlinen."
Dit interview is geplaatst op 5 maart, DE DAG DAT THE PRODIGY CANCELDE.

Users who are viewing this thread