Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
mattman wrote:

wilbert koopman wrote:
@mark: Heb je nog meer van deze tips of zijn er dit jaar gewoon weinig harde gitaren?


Als ik een tip mag geven: The Good. The Bad en the F#ng Queen.

Maakt niet uit wat er tegenover staat, die wil je niet missen. Beste show op RW. Wat een band, wat een frontman, wat een feest. Het perfecte concert.


@Marc wrote:

wilbert koopman wrote:
@mark: Heb je nog meer van deze tips of zijn er dit jaar gewoon weinig harde gitaren?


Harde gitaren sowieso weinig. Uit de stal van Epitaph staat al sowieso niks. Turnstile, Sir Reg, Royal Blood, The Chats, IDLES, Slaves, PUP, Black Midi en dan staan er al wat twijfelgevallen tussen
1f604.svg
1f918-1f3fb.svg


Bedankt voor de tips. Ik ga eens even luisteren.
Lowlands is niet echt meer het festival van de hardere muziek. Soms zitten er gelukkig nog wel een paar bandjes bij!

Mee eens, maar dat verwacht ik ook niet meer. Genoeg moois om te zien en ik hoef ook geen hele dag herrie meer op een festival. De Japanse dames klinken heel vermakelijk. Zeker even kijken als de planning het toelaat. Hopelijk komt er nog een pittige vervanger voor Code Orange.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik verwacht nog wel een klein pakketje namen. Oa vervanger Code Orange. Vorig jaar bij aankondiging Haciënda namen werd er expliciet bij genoemd dat het de laatste namen waren. Nu niet, of zijn ze dat vergeten ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Volgende week zaterdag komt bij het programma “operatie beveiliging” op SBS6 een uitzending over de beveiliging op Lowlands. Mogelijk interessant.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik verwacht nog wel een klein pakketje namen. Oa vervanger Code Orange. Vorig jaar bij aankondiging Haciënda namen werd er expliciet bij genoemd dat het de laatste namen waren. Nu niet, of zijn ze dat vergeten
1f914.svg
Straattheater nog en dan zijn ze compleet ;).
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
@Marc wrote:
Ik verwacht nog wel een klein pakketje namen. Oa vervanger Code Orange. Vorig jaar bij aankondiging Haciënda namen werd er expliciet bij genoemd dat het de laatste namen waren. Nu niet, of zijn ze dat vergeten
1f914.svg


Straattheater nog en dan zijn ze compleet ;).

???
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Normaal kondigen ze het Blokkenschema een weekje van te voren wel aan, dat hebben ze nu nog niet gedaan. Ik hoop toch wel echt dat het donderdag komt...
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Normaal kondigen ze het Blokkenschema een weekje van te voren wel aan, dat hebben ze nu nog niet gedaan. Ik hoop toch wel echt dat het donderdag komt…

Ja, ik wil mijn route kunnen uitstippelen en balen welke acts ik moet missen. Om het grootste verdriet te overleven heb ik sowieso een paar weken nodig.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
roluf wrote:
Normaal kondigen ze het Blokkenschema een weekje van te voren wel aan, dat hebben ze nu nog niet gedaan. Ik hoop toch wel echt dat het donderdag komt…

Ja, ik wil mijn route kunnen uitstippelen en balen welke acts ik moet missen. Om het grootste verdriet te overleven heb ik sowieso een paar weken nodig.
Die zaterdag gaat een drama geworden vrees ik... ik heb mijn dweil er ook al bij gepakt om mijn tranen op te dweilen.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Asap nog langer in voorarrest na het opduiken van beelden waarin hij zelf slaat en schopt....hmmm toch een beetje zelf teveel aan "niks aan de hand" framing gedaan op zijn eigen social media...
Maar goed maakt de kans wel kleiner dat ie op LL komt. Voor mij geen probleem maar niet leuk voor degene die hem graag willen zien.
Ik denk dat My Baby wel kan doorschuiven naar die spot...
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Kesselman wrote:
logisch nadenken

Wellicht ben je een stuk slimmer dan ik ben, maar vertel me je logische gedachtengang? Ik ben heel nieuwsgierig…..
zie ik mogelijkheden voor een weddenschap om een lowlandspintje bij de meet/eer? Verwacht nog 5 echte dag namen voor de 6 muziektenten, inclusief de code orange vervanger.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
@Marc wrote:

Kesselman wrote:
logisch nadenken


Wellicht ben je een stuk slimmer dan ik ben, maar vertel me je logische gedachtengang? Ik ben heel nieuwsgierig…..

zie ik mogelijkheden voor een weddenschap om een lowlandspintje bij de meet/eer? Verwacht nog 5 echte dag namen voor de 6 muziektenten, inclusief de code orange vervanger.
Dat zou een erg kleine batch zijn voor Lowlands begrippen. Ik hoop met je mee, maar ik verwacht het niet.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Wat betreft DE STAAT. Check even dit interview dat ik per toeval tegenkwam.
"Daarnaast is het spelen in een kleinere zaal echt een totaal andere ervaring dan bijvoorbeeld een festival als Lowlands, waar we headlinen."
Dit interview is geplaatst op 5 maart, DE DAG DAT THE PRODIGY CANCELDE.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken