Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Er komen nog namen waarschijnlijk. Ik heb dit weekend op een festival met een DJ-collectief gepraat die al eerder op Lowlands hebben gestaan en er ook dit jaar weer staan. In de LIMA. Ze zijn nog niet aangekondigd dus misschien een kleine hoop dat er nog een batch komt. :)
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Er komen nog namen waarschijnlijk. Ik heb dit weekend op een festival met een DJ-collectief gepraat die al eerder op Lowlands hebben gestaan en er ook dit jaar weer staan. In de LIMA. Ze zijn nog niet aangekondigd dus misschien een kleine hoop dat er nog een batch komt.
Yallah! Yallah! :cool:
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Klopt, meestal zitten er nog wel een paar nieuwe namen bij de bekendmaking van het blokkenschema. Maar grof geschut hoef je dan doorgaans niet meer te verwachten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Yallah Yallah maken ze net zoals een Dj St. Paul set altijd bekend gelijkertijd in het blookenschema. Dus ik verwacht geen lichting wat dat betreft.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Vorig jaar werden ze tegelijk met de Haciendanamen bekend gemaakt.

Ach, wel leuk en gaat 100% een feestje worden maar inderdaad niet grof geschut.

https://www.festivalinfo.nl/news/44128/Laatste_namen_Lowlands_2018!_oa_Vic_Crezee_Wantigga_en_Mairo_Nawaz/

 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Ik vond de Yallah! Yallah! nacht echt heerlijk vorig jaar. Was alleen tyfusdruk in de Lima.
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Zou Plastic Mermaids graag als 'klein geschut' zien opduiken in t blokkenschema. Erg benieuwd n.a.v. hun fraaie debuutalbum 'suddenly everything explodes'.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Geen Self-Portrait of a Dreamer :-( https://lowlands.nl/nieuws/2019/07/23/beeldende-kunst-op-lowlands/
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Zo, ik heb inmiddels meer blauw dan groen op de site. Wordt een drukke editie. Best veel Lima-materiaal, al zal ik uiteindelijk de meeste uurtjes stuk trappen in de Bravo. Jullie?
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Zo, ik heb inmiddels meer blauw dan groen op de site. Wordt een drukke editie. Best veel Lima-materiaal, al zal ik uiteindelijk de meeste uurtjes stuk trappen in de Bravo. Jullie?

Yep, ook veel blauw... en ook voornamelijk Bravo (en India en X-Ray). Ik wil het blokkenschema!! Dan kan ik pas écht bepalen wat ik kan en wil gaan zien :roll:
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Waarom alle ballen op donderdag? Is daar aanleiding toe? Zou mooi zijn

Normaal gesproken kwam op donderdag drie weken voor Lowlands de lowlandsbijlage van het NRC uit. Dan werd het blokkenschema bekend gemaakt. Dus normaal gesproken zou dat nu donderdag zijn (al is het dan nu zonder NRC-special blijkbaar).
 

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
De aanvaller van Rocky en de bodyguard zijn nu beiden al vrijgelaten omdat ze gehandeld zouden hebben uit zelfverdediging. Lijkt me toch sterk dat Rocky moet blijven zitten..
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Iemand een idee hoe de liveshow van Jon Hopkins is? Ben fan van zijn wat meer uptempo liedjes maar niet per se van de dromerige pianoklanken.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Iemand een idee hoe de liveshow van Jon Hopkins is? Ben fan van zijn wat meer uptempo liedjes maar niet per se van de dromerige pianoklanken.

Zijn liveshows zijn echt knallen, je gaat daar weinig rust krijgen. Sowieso echt een aanrader om daar heen te gaan, heb hem nu zo'n 3 keer gezien en wel echt één van de betere dj's in zijn vak.
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Iemand een idee hoe de liveshow van Jon Hopkins is? Ben fan van zijn wat meer uptempo liedjes maar niet per se van de dromerige pianoklanken.
Daily motion heeft de officiële Glastonbury opname van Hopkins door de BBC er in 2 delen op staan. Het aantal atmosferische nummers lijkt mee te vallen.
Ik denk dat ik het wel ga verkiezen boven 21 pilots als ze zaterdag allebei een tent zouden afsluiten :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Iemand een idee hoe de liveshow van Jon Hopkins is? Ben fan van zijn wat meer uptempo liedjes maar niet per se van de dromerige pianoklanken.
Ik heb hem enkel gezien op Where The Wild Things Are Festival in een Arcade Hall op Center Parcs. Maar dat was erg tof en daar knalde hij echt goed door. Maar dat is al een aantal jaren geleden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken