Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Gisteren trouwens nog een set gekeken van The Streets @ Rock Werchter... maar vond ik eigenlijk best saai.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
The Streets zijn live echt fantastisch. Wat een energie. Lekker een uur lang hits knallen, even allemaal meezingen met Dry Your Eyes en dan afsluiten met Fit But You Now It. Zin an.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
The Streets zijn live echt fantastisch. Wat een energie. Lekker een uur lang hits knallen, even allemaal meezingen met Dry Your Eyes en dan afsluiten met Fit But You Now It. Zin an.
Ja dat stuk was wel gaaf.. maar alles wat er voor zat vond ik best matig. Maar ga ze sowieso checken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Laat van Sziget maar Post Malone, James Blake, Razorlight, Yeasayer en Vini Vici maar doorkomen.

En een week na Lowlands staan er ook wel leuke dingen in Portsmouth UK.
52123823_10156499556067284_5097370029884702720_n.jpg


Bloc Party die Silent Alarm lijkt me welkom. Maar ook The Specials, Doves, Rudimental, The Rifles, The Vaccines en Razorlight mogen komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Lekker een uur lang hits knallen

Hits ja? Een rondje op Spotify doet me realiseren dat ik echt geen enkel nummer van The Streets ken. Misschien een NL dingetje dan.

Klinkt allemaal wel heerlijk laid back. Heetje Sleaford Mods light.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Timmetje wrote:
Lekker een uur lang hits knallen

Hits ja? Een rondje op Spotify doet me realiseren dat ik echt geen enkel nummer van The Streets ken. Misschien een NL dingetje dan.

Klinkt allemaal wel heerlijk laid back. Heetje Sleaford Mods light.
Dan speel je vast geen Fifa :). Fit But Don't You Know was hier best wel een hitje hoor. En Dry Your Eyes Mate iets minder. Maar dat zijn naar mijn idee ook wel de hits geweest... Deze vind ik ook wel tof:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=5YhIcjYrVFY[/video]
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Fit But You Now It, Dry Your Eyes, When I Wasnt Famous, Never Been to Church en Lets Push Things Forward waren hier ook wel hits meen ik.

Werd ook fan na Fifa. Fit But You Know It en FIFA was een topcombo.

Original Pirate Material en The Hardest Way To Make An Easy Living zijn voor mij iig classics haha.
 

postpunkfaery

Playlistbediener
24 jan 2019
16
0
Mijn huidige, super onrealistische wishlist voor nu is:

Florence and the Machine
The Cure
Pale Waves
Ploegendienst
James Blake
Childish Gambino
Janelle Monae
Hayley Kiyoko
Mitski
Against Me!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Fit But You Now It, Dry Your Eyes, When I Wasnt Famous, Never Been to Church en Lets Push Things Forward waren hier ook wel hits meen ik.

Ken er geen een, blijkbaar.

Maar heb ook nog nooit Fifa gespeeld, misschien vandaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Vini Vici van Sziget is een prima reden om een Goa/Psytrance avondje te houden in de India lijkt me. Gelijk maar Infected Mushroom, Astrix, Sphongle, Man With No Name erbij en je hebt een top avond.

Ik hoop dat een Lowlands god mijn gebeden verhoort.

 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Timmetje wrote:
Lekker een uur lang hits knallen

Hits ja? Een rondje op Spotify doet me realiseren dat ik echt geen enkel nummer van The Streets ken. Misschien een NL dingetje dan.

Klinkt allemaal wel heerlijk laid back. Heetje Sleaford Mods light.

Haha ik had precies hetzelfde , ik dacht toen ik het op aanraden van fifa spelende vrienden ook meteen aan Sleford Mods ;-)
Ik ben dat accent gewoon na een half uur echt spuugzat(kan er echt niks aan doen), vind gewoon een nummer in de Playlist wel heerlijk.

Ik denk dat Post Malone & James blake wel doorkomen vanuit Sziget. Posty zou ik persoonlijk erg fijn vinden.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Slowthai ergens overdag in de X-Ray lijkt me wel mooi, gegarandeerd dat heel die tent gesloopt wordt.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
461
250
volgens Bandsintown zijn de enige bands die hun data hebben gespecificeerd (allesbehalve de 16e zoals de meeste bands dit noemen omdat het de start van het festival is) zijn .....

17-8-2019

Jungle

18-8-2019

Franz Ferdinand
Parcels
Moonlight Benjamin

excuus voor de arme Nederlanders - gebruikt google vertalen
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik denk dat Paul kalkbrenner niet een slotact is of voor in de nacht. Eerder een eind van d middag begin van de avond opwarmer…

Ze geven Kalkbrenner echt niet dezelfde spot als vorige keer. Ik vind dat ie vrij snel opnieuw geboekt is dus verwacht eigenlijk dat ze iets anders van plan zijn. Tot 1 uur in de Alpha zou best kunnen kloppen volgens die argumentatie. Maar is ook maar een beetje gissen ofc.

The Streets zijn live echt fantastisch. Wat een energie. Lekker een uur lang hits knallen, even allemaal meezingen met Dry Your Eyes en dan afsluiten met Fit But You Now It. Zin an.

Vrijdag in Utrecht. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
volgens Bandsintown zijn de enige bands die hun data hebben gespecificeerd (allesbehalve de 16e zoals de meeste bands dit noemen omdat het de start van het festival is) zijn …..

17-8-2019

Jungle

18-8-2019

Franz Ferdinand
Parcels
Moonlight Benjamin

excuus voor de arme Nederlanders – gebruikt google vertalen
Vrijdag
- Frank Turner & The Sleeping Souls
- Ziggy Marley

Zaterdag:
- Dub Inc.
- Giorgo Moroder
- I Don't How But They Found Me
- Jungle
- Whitney

Zondag:
- New Order
- Parcels

We houden het altijd bij op FOK! Forum
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:
Ik denk dat Paul kalkbrenner niet een slotact is of voor in de nacht. Eerder een eind van d middag begin van de avond opwarmer…

Ze geven Kalkbrenner echt niet dezelfde spot als vorige keer. Ik vind dat ie vrij snel opnieuw geboekt is dus verwacht eigenlijk dat ze iets anders van plan zijn. Tot 1 uur in de Alpha zou best kunnen kloppen volgens die argumentatie. Maar is ook maar een beetje gissen ofc.
!

Ze hebben dat bij Flume ook gedaan, zelfde tijd ongeveer echter eerst in de Bravo toen Aplha.
Kan me voortellen dat het met kalkbrenner precies andersom kan gaan. Kan ie een mooie lichtshow neerzetten
 

akaq30

Nieuw lid
13 feb 2019
1
0
De Foo's zijn ook nog in de buurt omstreeks LL, 27 juni Bergen Noorwegen. 13 Augustus Sziget, 19 Augustus Belfast.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
SHM ook in de buurt, lijkt me toch wel leuk om de avond mee af te sluiten / nacht mee te beginnen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken