Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Kans op Childish Gambino is zeer klein. Hij heeft nog eens gezegd dat zijn huidige tour de laatste is, en die loopt op dit moment al over een goede maand af... Nu weet je natuurlijk nooit, maar deze man doet ook graag andere dingen. En onder een nieuwe naam zal ie volgend jaar nog wel niet komen.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
The Weeknd een hiphop-act noemen vind ik al te ver gaan. Past totaal niet bij Lowlands.

Ik verwacht op basis van wat ik hier lees eigenlijk geen hiphop-naam als afsluiter. Sommige opties zijn veels te groot/commercieel voor Lowlands en andere opties kunnen wel gewoon als (sub)headliner. Of ze verwachten een dermate groei aankomende maanden, dat het over een jaar wel headliner-waardig is. Afgelopen edities hebben we oa een Snoop Dogg en De La Soul gezien, dus wie weet toveren ze nog iets uit de jaren 90 goed. Nas lijkt me dan wel tof :) Heeft in ieder geval wel weer een nieuw albumpje.
 

jeroenvdk

Playlistbediener
13 feb 2018
22
0
Nou heb nu alweer zin in Lowlands 2019, hier een rijtje met mijn wishlist:

Headliners
- Tame Impala (+ Pond): Pond is weer bezig met singles en heeft samen met Tame Impala niet zoveel in Europa gedaan dit jaar. Volgend jaar een nieuw TI album gaan de geruchten.
- Ik zie toch Arctic Monkeys wel een dag afsluiten
- The Strokes
- Muse: Het was al een keer mogelijk, gaat hij het weer doen?
- Vampire Weekend: hoop dat ze de hele zomer gaan touren in EU (dus hopelijk Werchter ook).
- Weezer (?!) gaan de geruchten dat die weer gaan touren?
- Tenacious D ook weer bezig met een nieuw album kwam deze week naar buiten, ook wel een Alpha kanshebber (misschien afsluiter?)

Subheadliners:

- Parquet Courts: nieuws album dit jaar uitgekomen
- Bring Me The Horizon
- Nothing But Thieves: in 2016 nog opener van de Alpha, volgend jaar wel samen met de afsluiter
- Father John Misty, dit jaar al BKS geweest en paar andere kleinere festivals vooral rond juni/juli
- Shame: heb ze in 2016 gemist in de X-ray (dacht ik) en kunnen ze volgend jaar makkelijk de India vullen

Dit is wel een beetje mijn wishlist in groffe lijnen, ben benieuwd waar andere mensen mee aankomen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Nou heb nu alweer zin in Lowlands 2019, hier een rijtje met mijn wishlist:

Headliners
– Tame Impala (+ Pond): Pond is weer bezig met singles en heeft samen met Tame Impala niet zoveel in Europa gedaan dit jaar. Volgend jaar een nieuw TI album gaan de geruchten.
– Ik zie toch Arctic Monkeys wel een dag afsluiten
– The Strokes
– Muse: Het was al een keer mogelijk, gaat hij het weer doen?
– Vampire Weekend: hoop dat ze de hele zomer gaan touren in EU (dus hopelijk Werchter ook).
– Weezer (?!) gaan de geruchten dat die weer gaan touren?
– Tenacious D ook weer bezig met een nieuw album kwam deze week naar buiten, ook wel een Alpha kanshebber (misschien afsluiter?)

Subheadliners:

– Parquet Courts: nieuws album dit jaar uitgekomen
– Bring Me The Horizon
– Nothing But Thieves: in 2016 nog opener van de Alpha, volgend jaar wel samen met de afsluiter
– Father John Misty, dit jaar al BKS geweest en paar andere kleinere festivals vooral rond juni/juli
– Shame: heb ze in 2016 gemist in de X-ray (dacht ik) en kunnen ze volgend jaar makkelijk de India vullen

Dit is wel een beetje mijn wishlist in groffe lijnen, ben benieuwd waar andere mensen mee aankomen.
Mooi lijstje hoor. Wat Weezer betreft, die zijn al bevestigd door Bilbao BBK 2019 (11-13 juli), dus ja, die touren.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
jeroenvdk wrote:
Nou heb nu alweer zin in Lowlands 2019, hier een rijtje met mijn wishlist:

Headliners
– Tame Impala (+ Pond): Pond is weer bezig met singles en heeft samen met Tame Impala niet zoveel in Europa gedaan dit jaar. Volgend jaar een nieuw TI album gaan de geruchten.
– Ik zie toch Arctic Monkeys wel een dag afsluiten
– The Strokes
– Muse: Het was al een keer mogelijk, gaat hij het weer doen?
– Vampire Weekend: hoop dat ze de hele zomer gaan touren in EU (dus hopelijk Werchter ook).
– Weezer (?!) gaan de geruchten dat die weer gaan touren?
– Tenacious D ook weer bezig met een nieuw album kwam deze week naar buiten, ook wel een Alpha kanshebber (misschien afsluiter?)

Subheadliners:

– Parquet Courts: nieuws album dit jaar uitgekomen
– Bring Me The Horizon
– Nothing But Thieves: in 2016 nog opener van de Alpha, volgend jaar wel samen met de afsluiter
– Father John Misty, dit jaar al BKS geweest en paar andere kleinere festivals vooral rond juni/juli
– Shame: heb ze in 2016 gemist in de X-ray (dacht ik) en kunnen ze volgend jaar makkelijk de India vullen

Dit is wel een beetje mijn wishlist in groffe lijnen, ben benieuwd waar andere mensen mee aankomen.

Mooi lijstje hoor. Wat Weezer betreft, die zijn al bevestigd door Bilbao BBK 2019 (11-13 juli), dus ja, die touren.

Prachtige lijst, maar wel 1 met heel veel teleurstellingen..... altijd leuk zulke ambitieuze lijstje..... maar dromen en wensen mag ?
 

jeroenvdk

Playlistbediener
13 feb 2018
22
0
Een mens mag dromen, lijstje van dit jaar was ook vrij ambiteus en veel daarvan toch op Werchter kunnen zien. Eerst zeiden we dat de line-up van LL tegenviel, maar achteraf stond er genoeg voor ons tussen dus zeker niet ontevreden
 

jeroenvdk

Playlistbediener
13 feb 2018
22
0
Daar is het ook een wishlist voor en geen voorspelling
1f642.svg

Een voorspelling in dit lijstje zou zijn The Voidz, Albert is klaar met z'n Francis Trouble tour (of doet nog wat shows) en dan gaat Julian lekker met The Strokes en The Voidz naar Lowlands, krijgen we Wolfmother er ook nog bij cadeau (want drummer van Wolfmother zit bij The Voidz hehe)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Een voorspelling in dit lijstje zou zijn The Voidz, Albert is klaar met z’n Francis Trouble tour (of doet nog wat shows) en dan gaat Julian lekker met The Strokes en The Voidz naar Lowlands, krijgen we Wolfmother er ook nog bij cadeau (want drummer van Wolfmother zit bij The Voidz hehe)

Ik zie tegenwoordig The Strokes vrijwel niet meer als kanshebber. Die gasten doen nog maar zo sporadisch shows. Ik zou voor je voorspelling een andere richting zoeken.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik ben zo blij! Ik baalde zo erg dat ik the blaze niet kon zien op lowlands. Net kaarten gescoord voor the blaze in Tivoli op 13 maart! Kan niet wachten!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Voor de aankomende headliners kijk ik altijd naar de zaalshows die dit jaar gaan komen. Dan kom ik op:
Liamm Gallagher sub
Oscar and the wolf sub
Snow Patrol headliner/sub
Twenty one pilots headliner/sub
Shawn mendez headliner
The prodigy sub
Maroon 5 headliner
Tash sultana bravo
Christeene and the Queens bravo
The black eyed peas sub
Nothing but thieves sub









 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Maroon 5... Stuur die maar naar Pinkpop. Shawn Mendes lijkt me ook geen goede fit. Black Eyed Peas... Laat maar.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.022
Voor de aankomende headliners kijk ik altijd naar de zaalshows die dit jaar gaan komen. Dan kom ik op:
Liamm Gallagher sub
Oscar and the wolf sub
Snow Patrol headliner/sub
Twenty one pilots headliner/sub
Shawn mendez headliner
The prodigy sub
Maroon 5 headliner
Tash sultana bravo
Christeene and the Queens bravo
The black eyed peas sub
Nothing but thieves sub

Christine and the Queens zou ik wel weer geinig vinden. Liam Gallagher vind ik persoonlijk aardige sub. Maar de rest van dit rijtje zou me niet heel blij maken. Oscar and the Wolf zou qua populariteit best kunnen headlinen, denk ik overigens. Laten we hopen op meer zaalshows om uit te putten.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Voor de aankomende headliners kijk ik altijd naar de zaalshows die dit jaar gaan komen. Dan kom ik op:
Liamm Gallagher sub
Oscar and the wolf sub
Snow Patrol headliner/sub
Twenty one pilots headliner/sub
Shawn mendez headliner
The prodigy sub
Maroon 5 headliner
Tash sultana bravo
Christeene and the Queens bravo
The black eyed peas sub
Nothing but thieves sub

Je hebt ook nog Florence + The Machine in Ahoy die bij de headliners hoort.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik had inderdaad alleen de afas en de ziggo kalender bekeken.

Dit is niet mijn wish list trouwens... dan kom ik op hele andere namen Haha!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Nine inch nails, bon iver, artic monkeys, vampire weekend, Florence and the machine, Lana del rey, royal blood, daft punk.

Maar dan wel graag zonder clashes ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Nine inch nails, artic monkeys, Florence and the machine, Lana del rey, royal blood, daft punk.

Alleen Royal Blood is een must see voor mij. De rest gun ik je van harte minus Bon Iver en VW. Daar heb ik (nog) niks mee.

Zelf denk ik dat het allemaal te grote namen zijn. Kan wel wat tussen zitten, maar allemaal zal niet lukken....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken