Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Biffy was inderdaad geweldig!! Wat een toffe gig!!

Nu bijna 2000 kaarten gezocht voor de show van 21 pilots op swap! Die kan mojo dus prima verantwoorden als headliner! Ik zou het ook tof vinden.

Op het pinkpop forum word tool genoemd! Dat zou ik ook fantastisch vinden! Maar denk dat je Beter op dtrh passen.

Ik vind Tool en 21 Pilots allebei prima op LL passen ?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik ook, maar als je ziet dat ze dit jaar voor 3 hip hop georiënteerde headliners kiezen, twijfel ik of mojo er ook zo over denkt
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Gisteren trouwens naar Biffy Clyro geweest.

Ik was er ook ! Vond het top ! Hoop echt heel hard dat ze op LL staan dit jaar, en het liefst ook gewoon op volle sterkte.
Kan echt genieten van deze band.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik lees net op het Werchter forum dat foo fighters een van de grote geruchten is voor Reading en leeds. En dat foo fighters misschien wel is de reden zou kunnen zijn dat Pukkelpop van datum wisselt. Zou wel een hele mooie naam zijn voor lowlands!!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben wel voor.Na al die jaren elke keer de Foo's gemist.
Met een grote band als de Foo's kunnen ze weer lekker twee kleinere headliners ernaast schuiven.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Ik denk niet dat de FF er zullen staan. Ze hebben er in 2012 gestaan en dat was toen een daverende verrassing. Althans voor degenen die ervan houden. Maar ik vind het niets voor lowlands om dat te herhalen.

Tenzij het aanbod aan headliners dusdanig klein is. Dat zou natuurlijk wel een reden kunnen zijn om het toch te doen.

Maar het zou me echt verbazen. Ik hoop - maar dat is heel persoonlijk, ik vind de FF ook echt vreselijk, maar dat terzijde - dat ze hun geld steken in de breedte.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Snowpatrol vind ik ook wel een mooie naam. Niet echt relevant, maar wel twee keer eerder een mooie show van gezien. Is wel alweer een jaar of 6 geleden.

 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Lijkt me echt helemaal niks voor LL. Wat ik op Pinkpop / Werchter zag op tv, dan hoeft het voor mij niet. Passen
denk ik ook niet in de huidige Lowlands programmering.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Lijkt me echt helemaal niks voor LL. Wat ik op Pinkpop / Werchter zag op tv, dan hoeft het voor mij niet. Passen
denk ik ook niet in de huidige Lowlands programmering.
Het laatste werk was niet super. Maar met hun ouder werk is het gewoon een sterke (zoete) indie band dus geen idee waarom dat anno 2019 niet op Lowlands zou passen.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Headliners: Tame Impala, Florence + the Machine, Twenty One Pilots
Subs: Vampire Weekend, Lana Del Rey, Childish Gambino.

Lijken mij de namen die volgens mij nog niet zijn uitgesloten en enigszins evenwichtig zijn: indie, gitaren, pop, hiphop. Een combinatie uit Arcade Fire, The Strokes, Arctic Monkeys en Black Keys zou komend jaar een droom lineup zijn, maar verwacht ik niet echt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.330
7.320
Childish Gambino zou fantastisch zijn, maar staat die niet eerder op Woohah?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
@Marc wrote:
Lijkt me echt helemaal niks voor LL. Wat ik op Pinkpop / Werchter zag op tv, dan hoeft het voor mij niet. Passen
denk ik ook niet in de huidige Lowlands programmering.

Het laatste werk was niet super. Maar met hun ouder werk is het gewoon een sterke (zoete) indie band dus geen idee waarom dat anno 2019 niet op Lowlands zou passen.
Ze passen wel op LL, maar niet als 1 van de 3 headliners.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Indiaantje89 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/6/#post-168767@marc wrote:
Lijkt me echt helemaal niks voor LL. Wat ik op Pinkpop / Werchter zag op tv, dan hoeft het voor mij niet. Passen
denk ik ook niet in de huidige Lowlands programmering.


Het laatste werk was niet super. Maar met hun ouder werk is het gewoon een sterke (zoete) indie band dus geen idee waarom dat anno 2019 niet op Lowlands zou passen.

Ze passen wel op LL, maar niet als 1 van de 3 headliners.
Dan onderschat je ze denk ik. Als ze komen dan zijn ze gewoon headliner.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
@Marc wrote:

Indiaantje89 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/6/#post-168767@marc wrote:
Lijkt me echt helemaal niks voor LL. Wat ik op Pinkpop / Werchter zag op tv, dan hoeft het voor mij niet. Passen
denk ik ook niet in de huidige Lowlands programmering.


Het laatste werk was niet super. Maar met hun ouder werk is het gewoon een sterke (zoete) indie band dus geen idee waarom dat anno 2019 niet op Lowlands zou passen.


Ze passen wel op LL, maar niet als 1 van de 3 headliners.

Dan onderschat je ze denk ik. Als ze komen dan zijn ze gewoon headliner.

Ik snap wel dat als Snow Patrol komt dat ze als headliner willen komen. Maar ik zie dat niet gebeuren. Ben wel benieuwd wat ik onderschat in deze. ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Indiaantje89 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/6/#post-168781@marc wrote:

Indiaantje89 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/6/#post-168767@marc wrote:
Lijkt me echt helemaal niks voor LL. Wat ik op Pinkpop / Werchter zag op tv, dan hoeft het voor mij niet. Passen
denk ik ook niet in de huidige Lowlands programmering.


Het laatste werk was niet super. Maar met hun ouder werk is het gewoon een sterke (zoete) indie band dus geen idee waarom dat anno 2019 niet op Lowlands zou passen.


Ze passen wel op LL, maar niet als 1 van de 3 headliners.


Dan onderschat je ze denk ik. Als ze komen dan zijn ze gewoon headliner.

Ik snap wel dat als Snow Patrol komt dat ze als headliner willen komen. Maar ik zie dat niet gebeuren. Ben wel benieuwd wat ik onderschat in deze.
1f600.svg
Dan heb ik je verkeerd begrepen ;). (Maar je onderschat wel dat ze goed zijn :))
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken