Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Liever Maroon 5 gewoon helemaal niet :p
Maar inderdaad, als die al op een festival in Nederland zou komen, lijkt Pinkpop me de enige plaats. De vraag is dan: is dat een headliner?
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Headliners: Tame Impala, Florence + the Machine, Twenty One Pilots
Subs: Vampire Weekend, Lana Del Rey, Childish Gambino.

Lijken mij de namen die volgens mij nog niet zijn uitgesloten en enigszins evenwichtig zijn: indie, gitaren, pop, hiphop. Een combinatie uit Arcade Fire, The Strokes, Arctic Monkeys en Black Keys zou komend jaar een droom lineup zijn, maar verwacht ik niet echt.

Dit lijkt mij redelijk realistisch. Alhoewel Childish Gambino aan z'n laatste tour bezig was right? En weet niet of hij als sub zou willen.
Voor de rest zou ik meer dan tevreden zijn met dit lijstje.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Headliners: Tame Impala, Florence + the Machine, Twenty One Pilots
Subs: Vampire Weekend, Lana Del Rey, Childish Gambino.

Hier zou ik ook wel voor tekenen, vooral Tame Impala , Lana en Gambino staan hoog op me lijstje.

Maroon 5 & Snow Patrol zouden ze mij niet blij mee maken, maar als andere er vrolijk van worden :)

Was trouwens naar Bloc Party in de Afas (Jeugdsentiment) en was vrij goed in vergelijking met de laatste keer dat ik ze gezien heb. Vooral het begin met het achterstevoren spelen van Silent Alarm was top. Ik zou ze best nog een keer in de middag op LL willen zien :)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
nitotheno wrote:
Headliners: Tame Impala, Florence + the Machine, Twenty One Pilots
Subs: Vampire Weekend, Lana Del Rey, Childish Gambino.

Hier zou ik ook wel voor tekenen, vooral Tame Impala , Lana en Gambino staan hoog op me lijstje.

Maroon 5 & Snow Patrol zouden ze mij niet blij mee maken, maar als andere er vrolijk van worden
1f642.svg


Was trouwens naar Bloc Party in de Afas (Jeugdsentiment) en was vrij goed in vergelijking met de laatste keer dat ik ze gezien heb. Vooral het begin met het achterstevoren spelen van Silent Alarm was top. Ik zou ze best nog een keer in de middag op LL willen zien
1f642.svg

Totally! Was heel sick gister. Silent alarm blijft tot op de dag van vandaag een 10/10 voor mij. Die mogen ze echt wel komen spelen van mij.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Was trouwens naar Bloc Party in de Afas (Jeugdsentiment) en was vrij goed in vergelijking met de laatste keer dat ik ze gezien heb. Vooral het begin met het achterstevoren spelen van Silent Alarm was top. Ik zou ze best nog een keer in de middag op LL willen zien

Jaaa, dat album was en is blijft fantastisch. Heb ze ooit in Tivoli gezien, ten tijde van het tweede album, met Biffy Clyro volgens mij nog in voorprogramma. Geweldig optreden.

Tweede album vond ik overigens ook nog heel sterk, maar daarna werd het helaas wel minder wat mij betreft....
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
@Marc wrote:

Indiaantje89 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/6/#post-168781@marc wrote:

Indiaantje89 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/6/#post-168767@marc wrote:
Lijkt me echt helemaal niks voor LL. Wat ik op Pinkpop / Werchter zag op tv, dan hoeft het voor mij niet. Passen
denk ik ook niet in de huidige Lowlands programmering.


Het laatste werk was niet super. Maar met hun ouder werk is het gewoon een sterke (zoete) indie band dus geen idee waarom dat anno 2019 niet op Lowlands zou passen.


Ze passen wel op LL, maar niet als 1 van de 3 headliners.


Dan onderschat je ze denk ik. Als ze komen dan zijn ze gewoon headliner.


Ik snap wel dat als Snow Patrol komt dat ze als headliner willen komen. Maar ik zie dat niet gebeuren. Ben wel benieuwd wat ik onderschat in deze.
1f600.svg


Dan heb ik je verkeerd begrepen ;). (Maar je onderschat wel dat ze goed zijn :))

Dat geloof ik ook wel, maar denk je dat ze een volle Alpha trekken? Een gedroomde actuele headliner?
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
Bloc Party was inderdaad top. Laat ze maar komen mits ze nog de Silent Alarm tour doen. Na de toegift, toen het album af was, werd het toch gelijk een stuk minder, zonde. Maar het was één groot feest, in ieder geval voorin.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik vond interpol, ik geloof in 2013, ook heel goed. Maar wel een beetje vlak.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Rock en Seine heeft The Cure op 23 augustus. Zou dat kunnen?

Ja zou denk ik heel goed kunnen, vind the Cure wel een lowlands band, past een beetje in het rijtje oude rockers.

Interpol heb ik (helaas) niet veel mee, trekt me gewoon niet zo.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
Rock en Seine heeft The Cure op 23 augustus. Zou dat kunnen?

Maar ze staan ook 21 juni op Hurricane. Dus DTRH, BKS, en Pinkpop kunnen net zo goed. Zie dat eigenlijk eerder voor me. Pinkpop sub, of bks/dtrh headliner lijkt me toch logischer dan ll headliner. Maar ik lul ook maar wat. Past in ieder geval overal.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.682
7.400
roluf wrote:
Rock en Seine heeft The Cure op 23 augustus. Zou dat kunnen?

Maar ze staan ook 21 juni op Hurricane. Dus DTRH, BKS, en Pinkpop kunnen net zo goed. Zie dat eigenlijk eerder voor me. Pinkpop sub, of bks/dtrh headliner lijkt me toch logischer dan ll headliner. Maar ik lul ook maar wat. Past in ieder geval overal.

Vanwaar denken mensen dat the cure een sub is? Die zijn toch al sinds mensenheugenis headliner op elk festival waar ze staan?
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
The Cure zal ook geen genoegen nemen met een sub-positie. Misschien wel de laatste keer dat ze een echt rondje festivals doen.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
hanskazan wrote:

roluf wrote:
Rock en Seine heeft The Cure op 23 augustus. Zou dat kunnen?


Maar ze staan ook 21 juni op Hurricane. Dus DTRH, BKS, en Pinkpop kunnen net zo goed. Zie dat eigenlijk eerder voor me. Pinkpop sub, of bks/dtrh headliner lijkt me toch logischer dan ll headliner. Maar ik lul ook maar wat. Past in ieder geval overal.

Vanwaar denken mensen dat the cure een sub is? Die zijn toch al sinds mensenheugenis headliner op elk festival waar ze staan?

Hm, ja je hebt gelijk. Dan liggen denk ik helemaal alle kansen open. Vroeg me af of ze nog 'mainstream' genoeg waren voor Pinkpop headliner, maar aan de andere kant is Pinkpop natuurlijk juist meer van de gouwe ouwe.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik lees net dat Tool waarschijnlijk in juni een ziggo show doet. Dus die kan je alvast doorstrepen dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken