Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Dat weet ik wel zeker! Als er 3 van deze namen staan met een goede undercard ben ik al heeeeeeel gelukkig!!
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Dus, Ed Sheeran op Sziget. Past natuurlijk een beter op Pinkpop, maar een headliner van Sziget is natuurlijk altijd een kanshebber voor Lowlands. En hé, wie valt er nou niet voor de charmes van Ed Sheeran? Lijkt mij best leuk om een keer te zien.

Edit: Als het dan maar niet een groot kippenhok vol gillende meisjes wordt, maar met de 'weekendkaarten-only' ben ik daar niet heel bang voor.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.480
1.638
In principe ook gewoon te groot hé, zou echt een backup zijn voor Mojo als Pinkpop of een Goffertpark/Malieveld niet mogelijk zou zijn.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Uit me hoofd gezegd stond Ed in 2012 ook op Lowlands. Toen nog Tamelijk onbekend, maar wel al in de Alpha in de middag.
Ik zag hem toen voor het eerst en vond het wel tof. Nu ben ik echt volledig klaar met die plat gedraaide "zeik" muziek.
Maar wat ik wou zeggen is, dat ik het niet heel erg gek zou vinden dat Lowlands hem nog 1x als pop(sub) Afsluiter boekt. Al denk ik dat die naar Pinkpop gaat.

Mag ik hopen op Kiss ? Zou toch te gek zijn op LL . Al denk ik eerder Ziggo / Gelredome voor hun
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Hopen mag altijd, maar ik verwacht toch echt geen Ed Sheeran, Kiss en ook geen Coldplay bij Lowlands. Ed Sheeran is inmiddels te groot. Hij past in het straatje van Dua Lipa en Rag n Bone man op zich (en vast een paar anderen), die eerst als wat ietwat minder bekende artiest optreden, om vervolgens jaren later als grotere naam terug te keren. Maar dat moment is Er Sheeran al voorbij.

Misschien wel leuk om te kijken welke artiesten een paar jaartjes geleden al op Lowlands stonden en nog wel in dat straatje passen, om zo de geruchtenstroom er een beetje in te houden.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Waarom niet? Foo Fighters en Muse zijn ook al eens terug geweest . Dus war dat betreft kan alles. En ik denk dat mijnheer Lammar ook niet voor een reep chocola zijn show doet. Naar mijn idee is het ook maar net wat de groep of artiest zelf een gevoel bij heeft. Dus laten we gewoon hopen op Tool. The Cure. En Coldplay. Misschien nog Radiohead omdat Eric dit ook nog steeds graag wil? We gaan het zien heb er nu al zin in?
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Ik zie het echt niet meer gebeuren dat een Ed Sheeran of Coldplay naar Lowlands komt. Als ze al niet te groot zijn, dan zijn het namen waar Lowlands naar mijn idee helemaal niet voor wilt gaan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Ik zie het echt niet meer gebeuren dat een Ed Sheeran of Coldplay naar Lowlands komt. Als ze al niet te groot zijn, dan zijn het namen waar Lowlands naar mijn idee helemaal niet voor wilt gaan.

Precies, dat zou mij ook heel erg verbazen. Radiohead zie ik nog wel gebeuren, vooral omdat de organisatie dat wel graag wil.

Het zou me ook niet verbazen wanneer Ed Sheeran en Coldplay beduidend duurder zijn dan Radiohead.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
nitotheno wrote:
Ik zie het echt niet meer gebeuren dat een Ed Sheeran of Coldplay naar Lowlands komt. Als ze al niet te groot zijn, dan zijn het namen waar Lowlands naar mijn idee helemaal niet voor wilt gaan.

Precies, dat zou mij ook heel erg verbazen. Radiohead zie ik nog wel gebeuren, vooral omdat de organisatie dat wel graag wil.

Het zou me ook niet verbazen wanneer Ed Sheeran en Coldplay beduidend duurder zijn dan Radiohead.

Vrees dat je voor Radiohead wel een tijd moet gaan wachten, zou me erg verbazen mogen ze volgend jaar touren, of überhaupt touren voordat er een nieuw album komt. Dan wordt het al gauw 2021 of 2023 ben ik bang, en dat is dan nog optimistisch. Al zou ik ze heel graag weer zien. Misschien meer kans op Thom Yorke solo volgend jaar.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Vrees dat je voor Radiohead wel een tijd moet gaan wachten, zou me erg verbazen mogen ze volgend jaar touren, of überhaupt touren voordat er een nieuw album komt. Dan wordt het al gauw 2021 of 2023 ben ik bang, en dat is dan nog optimistisch. Al zou ik ze heel graag weer zien. Misschien meer kans op Thom Yorke solo volgend jaar.

Oh nee, dat denk ik inderdaad ook niet. Bedoelde Radiohead ook niet specifiek voor de editie van 2019, maar meer in het algemeen dat ik denk dat men bij Lowlands graag Radiohead zou willen boeken, eerder dan de andere twee genoemde acts.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
254
In dit artikel wordt o.a. ingegaan op het ontstaan van Lowlands: https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2017/Lowlands/Interview-Berry-Visser-Mojo-Lowlands-Holland-Pop.html. Leuk om te lezen!
 

inhollandcreatives

Nieuw lid
1 okt 2018
1
0
Hi! We have made a survey about Lowlands for our school project. Could you please fill it in for us? Thanks in advance :)
link: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=347446
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.413
1.091
21 Pilots dan maar op LL aangezien ze begin zomer nog in de VS touren?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
21 Pilots dan maar op LL aangezien ze begin zomer nog in de VS touren?

Ik denk dat Pukkelpop ze sws gaat pakken. Maar wil Eric die echt als headliner hebben? Zou echt een gigantische sub zijn.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Qua hoe groot ze zijn zou headliner bijna wel moeten. Als sub zou idd mega goed zijn. Zelf ben ik er wel voorstander van, maar ik kan begrijpen dat het niet ieder zijn ding is. Ze zetten wel 100% een te gekke show neer. Doen veel om het publiek te entertainen (Frontflips vanaf de piano maken enzo). Van mij mag het.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Wat mij betreft zou 21 Pilots een goede Sub zijn :) Al bekruipt mij het gevoel dat ze toch als headliner geboekt worden. (Als ze komen uiteraard)
Denk dat de iets meer commerciële mensen van onze groep dit wel zouden kunnen waarderen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Gisteren trouwens naar Biffy Clyro geweest. Fenomenaal, maar doe mij toch maar gewoon weer op volle sterkte. Nieuwe plaat duurt nog eventjes maar er komen wel wat nieuwe songs heb ik gisteren meegekregen.
Dat wordt Pinkpop, Lowlands of misschien toch weer meerdere kleine festivals. Benieuwd! Kleine kans op DTRH verwacht ik.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Biffy was inderdaad geweldig!! Wat een toffe gig!!

Nu bijna 2000 kaarten gezocht voor de show van 21 pilots op swap! Die kan mojo dus prima verantwoorden als headliner! Ik zou het ook tof vinden.

Op het pinkpop forum word tool genoemd! Dat zou ik ook fantastisch vinden! Maar denk dat je Beter op dtrh passen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken