Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Indiaantje89 wrote:
Volgende week zit van Eerdenburg bij de 100ste aflevering van “Klap van de Molen”. Je kan er zelfs bij zijn..

Ik vind Klap van de Molen echt tof, maar 10 euro om een podcast bij te wonen, wtf
1f600.svg
Ah zo ver had ik niet eens doorgeklikt Nee dat hoort niet echt nee. Ben wel benieuwd wat EvE tegen die tijd te melden heeft.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Is al geweest dus… Kan alleen niet vinden wat ze daar precies gedaan hebben. Lijkt gewoon hun eigen RTRN II Jungle concept te zijn toch?

Ja ik weet het, maar dacht gewoon meer dat het ook een optie zou kunnen zijn. Het hoe, wat en waarom heb ik verder nog niet over nagedacht.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Zullen ze vandaag tool aankondigen na hun show gister?

Man wat was die show goed, als je ooit nog de kans krijgt, gaat dat zien. Ik ben nog niet zo vaak zo lyrisch over een concert geweest. Instrumentaal, vocaal en visueel fantastisch! En dat concept dat het meer om de band gaat dan om de zanger vind ik ook echt mooi… ze speelde zoveel rete strakke instrumentale stukken, echt te gek.

Maar ik denk dat Tool in deze tijd niet meer heel goed bij lowlands past en dat lowlands ze niet zal proberen te boeken…

Van mij mogen ze komen hoor, had het ook stiekem gehoopt.... als vervanger van the Prodigy komt Tool wel een beetje uit dezelfde periode dat beide heel / al succesvol waren
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
https://pitchfork.com/news/cassius-philippe-zdar-dead-following-fall-from-paris-building/

Heftig! Stonden in 2016 nog op Lowlands.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Wow, dat lijkt me een van de vreselijkste dingen wat je kan gebeuren. RIP, was wel tof een paar jaar geleden idd.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
En nog steeds geen nieuwe namen: https://www.facebook.com/LowlandsFest/videos/345727956114280/
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik gok zo dat volgende week namen komen. Ofja, gok, ik hoop het vooral. Ben benieuwd wat er nog in het vat zit.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.330
7.320
mgbss wrote:
Ik vind Klap van de Molen echt tof, maar 10 euro om een podcast bij te wonen, wtf

Ik ben wisselend positief maar dat dit geld moet kosten laat staan 10 euro…

Goeie titel voor die podcast in dit geval. Geld vragen om een podcast bij te wonen.... :p
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Wessel wrote:

mgbss wrote:
Ik vind Klap van de Molen echt tof, maar 10 euro om een podcast bij te wonen, wtf


Ik ben wisselend positief maar dat dit geld moet kosten laat staan 10 euro…

Goeie titel voor die podcast in dit geval. Geld vragen om een podcast bij te wonen….
1f61b.svg
Van de andere kant is het wel in de Ekko, en dat zal ook geld kosten. Wat koste Michelle Obama ook alweer in de ZiggoDome?
Toegangsprijzen

Premium - Zitplaatsen (€ 450,00)
2e rang - Zitplaatsen (€ 135,00)
3e rang - Zitplaatsen (€ 105,00)
4e rang - Zitplaatsen (€ 85,00)
5e rang - Zitplaatsen (€ 55,00)
6e rang - Zitplaatsen (€ 35,00)
Rolstoel- en begeleidersplaatsen (€ 95,00)

Dan valt een € 10,00 voor de Lowlands god dan ook wel weer mee :D.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
503
Interessant artikel in Quote deze week: over het organiseren van festivals, winsten/verliezen en de al dan niet verzadigde festivalmarkt.

Het gaat voor een aanzienlijk deel over logistiek, financiën en billing op Lowlands, met Eric van Eerdenburg aan het woord. Zeker interessant - ook omdat podcasts en nieuwe namen van Lowlands uitblijven.

‘Je kunt beter een weekendje naar Lowlands dan naar Parijs’, knikt Eric van Eerdenburg (58). Hij is sinds 2000 festivaldirecteur bij ‘de koning onder de festivals’, die door Mojo wordt georganiseerd, al waken we ervoor hem Mister Lowlands te noemen. ‘Ik hou niet van die ijdeltuiterij.’ Hij omschrijf zichzelf eerder als zakenman met een heel leuk product. Wat verkoopt hij dan? ‘Muziek, dans, theater, literatuur, wetenschap, kunst. Je kunt het allemaal zien in een weekend Lowlands. We proberen de deurtjes in de hoofden van mensen open te trekken.’ Hij lacht. ‘Eigenlijk verkoop ik een zinsbegoocheling.’

Kan het stuk alleen niet vinden op de website van quote.. en ik weet niet hoeveel van mijn 'vrienden' deze gratis via blendle kunnen lezen, maar is zeker het proberen waard:
https://blendle.com/shared/eyJuIjoiR2Vya28iLCJhIjoiYm5sLXF1b3RlLTIwMTkwNjE4LTQ5NTAwNzhmMzhkIiwidSI6IjQwNzYxZjdmLTUyNTUtNDIyYi05MzFiLTBlY2Y1OGI0MjhiNyJ9.FuYJLwA7NoYTyYu8rp8PEdSRf1uD7Dyb_TWp-aJauEc
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
‘Je kunt beter een weekendje naar Lowlands dan naar Parijs’.
Wat betekent dat? Financieel gezien? Weekend Lowlands kost mij meer dan 500 euro, met twee man dus al snel 1000 euro. Luxe weekendje Parijs is dat dan :D
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
503
‘Je kunt beter een weekendje naar Lowlands dan naar Parijs’.
Wat betekent dat? Financieel gezien? Weekend Lowlands kost mij meer dan 500 euro, met twee man dus al snel 1000 euro. Luxe weekendje Parijs is dat dan
1f600.svg

Ik denk dat ie - met een knipoog - doelt op het brede culturele aanbod op Lowlands.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
Mijn stille hoop Silversun Pickups wat een rete goed nieuw abum. Wordt naar mijn idee album van het jaar. En zijn nog vrij in augustus. Ik zeg doen
Dit moet je horen.
 

maricken

Playlistbediener
22 jun 2019
17
0
Zou Hot Chip nog aan de line up toegevoegd worden?
Net nieuw album uit, staan 16 augustus in Frankrijk, 17 augustus Pukkelpop en 30 augustus op ITGWO. Tussen Pukkelpop en laatstgenoemde hebben ze nog niks staan.
Wat mij betreft een leuke toevoeging!
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik hoop dat Lil Uzi Vert ook LL afzegt en er iets anders, maakt niet uit wat, voor in de plaats komt haha. Hopelijk door Stormzy.
Daarnaast, A Day to Remember staat in Doornroosje de maandag na LL dus is denk ik afgeschreven. Loyle Carner's nieuwste album is trouwens heerlijk, als het niet clasht ga ik daar zeker kijken! Hoop verder nog (natuurlijk) op Rex Orange County, blackwave. zou ook leuk zijn (waren erg goed op Paaspop '18), en ik wacht ook nog steeds op een waardige Denzel Curry vervanger... Het wordt tijd voor nieuwe namen + laatste headliner!
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
De spanning is bijna ondragelijk. Hoe lang moet dit nog duren. Weer wat nieuws zou mooi zijn. Om weer wat te luisteren en evt in te plannen.
 

maricken

Playlistbediener
22 jun 2019
17
0
Ik hoop dat Lil Uzi Vert ook LL afzegt en er iets anders, maakt niet uit wat, voor in de plaats komt haha. Hopelijk door Stormzy.
Daarnaast, A Day to Remember staat in Doornroosje de maandag na LL dus is denk ik afgeschreven. Loyle Carner’s nieuwste album is trouwens heerlijk, als het niet clasht ga ik daar zeker kijken! Hoop verder nog (natuurlijk) op Rex Orange County, blackwave. zou ook leuk zijn (waren erg goed op Paaspop ’18), en ik wacht ook nog steeds op een waardige Denzel Curry vervanger… Het wordt tijd voor nieuwe namen + laatste headliner!

Loyle Carner laatst in de Bitterzoet gezien, dikke tip om hem te gaan zien. Een van de betere shows die ik het afgelopen jaar gezien heb. Echt een leuke gast, heel laagdrempelig naar zijn publiek. En gewoon een retegoeie rapper.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Kom op, met My Baby hebbben we toch al de top rap act binnen!
Wat valt er nog meer te wensen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken