Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Ik hoop morgen nieuwe drop met namen. Wel zin in om weer wat nieuws in te luisteren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Ja vind het ook wel weer tijd voor nieuwe namen. Het stond de laatste weken even op een lager pitje hier. Maar nu kan ik weer wat extra's gebruiken.

Ben wel benieuwd wat we nog voorgeschoteld gaan krijgen.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.233
Joris wrote:

WhatTheF… wrote:
NENA


Die van de luchtballonnen?

Grapje toch ?

Ik denk dat we deze week ook wel weer wat namen krijgen
1f600.svg
Zou wel even fijn zijn voor de buzzzz

M'n luchtballon opmerking was een grap ja, maar ik kan me serieus even niet bedenken wie of wat er nou wordt bedoelt met NENA...
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Ik ben bang dat we nog zeker een week of 2 moeten wachten op nieuwe namen. Ik ga ervan uit dat turnstile bij de volgende drop zit (zelfbevestiging) maar dat Lowlands
ivm jera, waar ze ook staan en wat nog niet uitverkocht is, nog moet wachten tot de officiële bekendmaking hiervan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Ik ben bang dat we nog zeker een week of 2 moeten wachten op nieuwe namen. Ik ga ervan uit dat turnstile bij de volgende drop zit (zelfbevestiging) maar dat Lowlands
ivm jera, waar ze ook staan en wat nog niet uitverkocht is, nog moet wachten tot de officiële bekendmaking hiervan.
Turnstile is daar te klein voor. En je kan voor Lowlands toch geen officiële kaart meer kopen. Ik zeg niet dat het niet later is, maar dat zal dan echt niet vanwege Turnstile zijn.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Turnstile is daar te klein voor. En je kan voor Lowlands toch geen officiële kaart meer kopen. Ik zeg niet dat het niet later is, maar dat zal dan echt niet vanwege Turnstile zijn.

Turnstile kan ook bij de laatste drop zitten, toch? Volgens mij zouden we nog twee drops kunnen verwachten.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
superginger wrote:
Ik ben bang dat we nog zeker een week of 2 moeten wachten op nieuwe namen. Ik ga ervan uit dat turnstile bij de volgende drop zit (zelfbevestiging) maar dat Lowlands
ivm jera, waar ze ook staan en wat nog niet uitverkocht is, nog moet wachten tot de officiële bekendmaking hiervan.

Turnstile is daar te klein voor. En je kan voor Lowlands toch geen officiële kaart meer kopen. Ik zeg niet dat het niet later is, maar dat zal dan echt niet vanwege Turnstile zijn.

T zou dan eerder om de verkoop van jera gaan, waar turnstile toch wel een van de namen net onder de headliner is op de bill. Hoop natuurlijk idd dat ze te klein zijn en dat we alsnog snel namen krijgen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Indiaantje89 wrote:

superginger wrote:
Ik ben bang dat we nog zeker een week of 2 moeten wachten op nieuwe namen. Ik ga ervan uit dat turnstile bij de volgende drop zit (zelfbevestiging) maar dat Lowlands
ivm jera, waar ze ook staan en wat nog niet uitverkocht is, nog moet wachten tot de officiële bekendmaking hiervan.


Turnstile is daar te klein voor. En je kan voor Lowlands toch geen officiële kaart meer kopen. Ik zeg niet dat het niet later is, maar dat zal dan echt niet vanwege Turnstile zijn.

T zou dan eerder om de verkoop van jera gaan, waar turnstile toch wel een van de namen net onder de headliner is op de bill. Hoop natuurlijk idd dat ze te klein zijn en dat we alsnog snel namen krijgen.
Dat snap ik.. maar niemand die het kopen van een kaartje af laten hangen of Trunstile eventueel ook op LWL zouden staan lijkt me erg klein. De festivals liggen te ver uit elkaar om echt rekening met elkaar te moeten houden volgens mij.

We zullen zien, hoop toch spoedig iets te horen.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Sommige mensen gaan echt hele rare dingen denken en complottheorieën bedenken als er een tijdje geen namen bekend worden gemaakt, jeetje zeg.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.233
Ik schat nog in dat Roosevelt nog wel eens kan komen, stond paar maanden geleden in de Melkweg en is in Europa met Lowlands. Was er in 2017(?) ook, nieuw album op zak en leuke muziek. Maar misschien toch weer te snel, we'll see
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Sommige mensen gaan echt hele rare dingen denken en complottheorieën bedenken als er een tijdje geen namen bekend worden gemaakt, jeetje zeg.
CHIEM

C = Chemtrails
H = Harold Wilson
I = Illuminati
E = Extraterrestrials
M = MKUltra

En kijkt zeker uit naar New (World) Order op Lowlands zeker? Zal je zien dat die om 21:11 op de planken staat. Of te wel 9/11... Daar trap ik niet in vriend.

giphy.gif
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Roosevelt mag zeker komen! Snap eigenlijk niet dat ik die nog niet live gezien heb...
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
chiem wrote:
Sommige mensen gaan echt hele rare dingen denken en complottheorieën bedenken als er een tijdje geen namen bekend worden gemaakt, jeetje zeg.

CHIEM

C = Chemtrails
H = Harold Wilson
I = Illuminati
E = Extraterrestrials
M = MKUltra

En kijkt zeker uit naar New (World) Order op Lowlands zeker? Zal je zien dat die om 21:11 op de planken staat. Of te wel 9/11… Daar trap ik niet in vriend.

giphy.gif

Haha, leuk geprobeerd ;) Ik ben maar een simpele vent, anderen hier wellicht niet.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Vandaag weer geen nieuwe namen, want aankondiging Whats Happening?

https://www.facebook.com/events/316484442561618/permalink/316935102516552/
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Tegen beter weten in aan het refreshen vandaag
1f642.svg
11,00 uur is het eigenlijk altijd. Dus rond die tijd doe ik even met je mee. Maar vrees van niet.. denk dat ze anders toch wel iets van teasen van te voren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Hoe ging die grap ook al weer van Lowlands die een podcast zou maken?
Die laatste met Colin Benders was ook niet echt boeiend te noemen. Hoor graag iets meer inhoudelijk over het proces van een festival. Een kijkje in de keuken zeg maar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken