Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Er werd gezegd dat er snel meer podcasts zouden volgen. Focus beetje kwijt daar? 8-O
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Er werd gezegd dat er snel meer podcasts zouden volgen. Focus beetje kwijt daar?
1f62f.svg
Heeft Lowlands wel vaker last van. En dan hebben ze een leuk creatief idee (al hoewel Podcast misschien ook weer niet zo creatief zijn, maar goed..) en dan komt er eigenlijk niks van terecht. Een paar jaar geleden waren ze helemaal into the Youtube en dat alles te volgen zou zijn via hun Youtube platform. Dat was na 1 jaar ook wel weer afgelopen.

Ik mis nog steeds het optreden van The XX van 2 jaar terug, was offline gehaald en eigenlijk nooit meer terug gezien. Dus mocht iemand hem hebben :D...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
mgbss wrote:
Er werd gezegd dat er snel meer podcasts zouden volgen. Focus beetje kwijt daar?
1f62f.svg


Heeft Lowlands wel vaker last van. En dan hebben ze een leuk creatief idee (al hoewel Podcast misschien ook weer niet zo creatief zijn, maar goed..) en dan komt er eigenlijk niks van terecht.
Wat te zeggen van de preparty die ze ooit hebben verzonnen waar de start van de voorverkoop werd afgetrapt (Llaunch, februari 2010). Was superleuk, maar is ook bij 1 keer gebleven...
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Zullen ze vandaag tool aankondigen na hun show gister?

Man wat was die show goed, als je ooit nog de kans krijgt, gaat dat zien. Ik ben nog niet zo vaak zo lyrisch over een concert geweest. Instrumentaal, vocaal en visueel fantastisch! En dat concept dat het meer om de band gaat dan om de zanger vind ik ook echt mooi... ze speelde zoveel rete strakke instrumentale stukken, echt te gek.

Maar ik denk dat Tool in deze tijd niet meer heel goed bij lowlands past en dat lowlands ze niet zal proberen te boeken...
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Ik mis nog steeds het optreden van The XX van 2 jaar terug, was offline gehaald en eigenlijk nooit meer terug gezien. Dus mocht iemand hem hebben :D

Ik heb een deel...wordt bruut afgebroken midden in een nummer, toch wel aardig!
;-)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Weet nog steeds niet zo goed wat ik er van moet vinden dat Pukkelpop (zelfde weekend als Lowlands) al helemaal rond is en het blokkenschema al hebben, terwijl Lowlands nog 2(?) namen drops moet/gaat doen.

Also, het blokkenschema van Lowlands komt meestal in de laatste week van juli. Dan moeten ze toch wel met namen komen, als ze nog twee drops doen?
Of gaan ze nog 1 grote drop doen, tegelijkertijd met het blokkenschema? Dan kan het nog wel even duren voordat we de laatste namen krijgen :/
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Ik ben vooral heel jaloers op Pukkelpop. Lijkt me heerlijk om nu al wat te puzzelen, clashes te bediscussieren en verder voor te luisteren.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Ik ben vooral heel jaloers op Pukkelpop. Lijkt me heerlijk om nu al wat te puzzelen, clashes te bediscussieren en verder voor te luisteren.

Ja ben op zich ook best wel jaloers.

De laatste bevestiging was ook al gewoon bijna anderhalve maand geleden.
Lowlands, maak ons blij op deze stormachtige dag, met een nog stormachtigere drop :')
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Ik ben vooral heel jaloers op Pukkelpop. Lijkt me heerlijk om nu al wat te puzzelen, clashes te bediscussieren en verder voor te luisteren.
Ik niet eigenlijk, wij hebben dat plezier nog in het vooruitzicht. We krijgen mogelijk zelfs nog een (sub)headliner, hoe mooi wil je het hebben?

Ik vind eerlijk gezegd dat Pukkelpop wel heel vroeg hun Timetable dropt. Uiteraard is puzzelen leuk, maar daar ben je na 1 weekje ook wel klaar mee. Die moeten verder nog 2 maanden doen zonder enige andere info.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Ik dacht juist vrijdag of maandag. Was op een gegeven moment bijna elke eerste of laatste vrijdag van de maand geloof ik. Maar dit jaar hebben ze sowieso een volledig willekeurig systeem en valt er niks over te zeggen. Maar ik gok komende vrijdag.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Maandag en Vrijdag bijna nooit volgens mij. Meestal dinsdag of donderdag, woensdag wil ook nog welleens. En 11.00 uur is meestal de tijd.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Dit Jaar is het volgens mij voornamelijk maandag of woensdag geweest. Afgelopen jaar was het vaak donderdag.
Maar uiteindelijk is er dit jaar, zeker door die dagelijkse drops, niet echt meer een lijn te trekken.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Dat blokkenschema is toch altijd pas eind Juli bij Lowlands ? Dus ben wel gewend dat die pas laat komt.

Zag trouwens dat Chase & Status een Prodigy tribute doen op Snowbombing festival. Daarnaast staan ze ook op Pukkelpop, zie het ook nog wel gebeuren dat ze Prodigy vervangen op lowlands.
https://www.radiox.co.uk/festivals/chase-status-for-prodigy-keith-flint-set-2019/
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Oef, hoop stiekem toch van niet. Zo'n set is opzich best een mooi idee hoor. Maar om dat als vervanger voor een headliner neer te zetten vind ik ook wel weer andere koek. (klaag klaag klaag).
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Ja blokkenschema komt vaak de laatste week van juli.
Dat Chase & status tribute moet dan haast wel toch? Alle odds zitten mee.
Ben benieuwd hoeveel zoiets zou trekken qua mensen die het willen zien/horen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Ja blokkenschema komt vaak de laatste week van juli.
Dat Chase & status tribute moet dan haast wel toch? Alle odds zitten mee.
Ben benieuwd hoeveel zoiets zou trekken qua mensen die het willen zien/horen.
Dat moet je toch niet willen als headliner? Zou toch een schande zijn voor alle subs in ieder geval dat ze zoiets boven zich zouden krijgen.

Volgende week zit van Eerdenburg bij de 100ste aflevering van "Klap van de Molen". Je kan er zelfs bij zijn..
D9aUibCXkAA8fSe.jpg:large
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Dat blokkenschema is toch altijd pas eind Juli bij Lowlands ? Dus ben wel gewend dat die pas laat komt.

Zag trouwens dat Chase & Status een Prodigy tribute doen op Snowbombing festival. Daarnaast staan ze ook op Pukkelpop, zie het ook nog wel gebeuren dat ze Prodigy vervangen op lowlands.
https://www.radiox.co.uk/festivals/chase-status-for-prodigy-keith-flint-set-2019/
Is al geweest dus... Kan alleen niet vinden wat ze daar precies gedaan hebben. Lijkt gewoon hun eigen RTRN II Jungle concept te zijn toch?
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Volgende week zit van Eerdenburg bij de 100ste aflevering van “Klap van de Molen”. Je kan er zelfs bij zijn..

Ik vind Klap van de Molen echt tof, maar 10 euro om een podcast bij te wonen, wtf :-D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken