Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.424
3.441
Dankjulliewel allemaal voor reacties, zal wel goedkomen dan, sws veel zin in m'n eerste keer Lowlands. Volgende week maar eens de vervanger van The Prodigy en een aantal andere namen bekend maken? Ben benieuwd, denk toch dat Prophets of rage ondanks het Tivoli optreden dat ze een week later hebben staan de vervanger gaat worden.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Dankjulliewel allemaal voor reacties, zal wel goedkomen dan, sws veel zin in m’n eerste keer Lowlands. Volgende week maar eens de vervanger van The Prodigy en een aantal andere namen bekend maken? Ben benieuwd, denk toch dat Prophets of rage ondanks het Tivoli optreden dat ze een week later hebben staan de vervanger gaat worden.

Weet je soms al meer?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.424
3.441
Nee is meer een educated guess. Ze zijn in de buurt, ze staan op Mad Cool als sub dus (zeker met het onverwachte uitvallen van The Prodigy) is een headline positie voor ze niet heel erg raar denk ik. Met de toevoeging van die rappers bij Prophets of rage vind ik de act ook wel wat gaan lijken op The Prodigy, dus in mijn ogen een goeie vervanger.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
922
88
Tivoli is nog niet eens uitverkocht (is ook niet zo gek met deze achterlijke prijzen) .
POR is een hele toffe band, maar headliner ? Lijkt me niet hoor...
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
812
503
Theater- en dansprogramma bekend gemaakt: https://lowlands.nl/programma/#category-dans-en-theater

Uuuughh..
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
85
159
Mobiel trilt
'Oh shit een bericht van Lowlands, eindelijk weer nieuwe namen!'
Open je de app, kondigen ze het Theater- en dansprogramma aan... Wat een deceptie.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.393
1.873
Mobiel trilt
‘Oh shit een bericht van Lowlands, eindelijk weer nieuwe namen!’
Open je de app, kondigen ze het Theater- en dansprogramma aan… Wat een deceptie.

Tja, ook dit deel van het programma moet uiteraard een keer worden aangekondigd. Mij doet het ook niets, maar ja.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
mgbss wrote:
Ik neem mijn scepsis over Duncan op Pinkpop terug. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit optreden best vermakelijk vind!? Kan, afgezien van de hype, echt prima op Lowlands staan.

Oh en die smartphones op het einde, iedereen filmen. Kan daar een verbod op komen?

Zag idd een stukje van z’n concert voorbij komen. Was aangenaam verrast tbh.

De smartphone discussie, ohjee.
Haha nee ik vind het soms ook wel te ver gaan, maar ik vind het bijvoorbeeld ook wel leuk om een fototje of filmpie te maken.
Zelf doe ik dit dan wel vaak bij de nummers die ik niet zo goed ken (en daarmee vaak de menigte ook niet).

[video]https://www.youtube.com/watch?v=2SZiEFpC9Wg[/video]
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
922
88
smearsel wrote:
Mobiel trilt
‘Oh shit een bericht van Lowlands, eindelijk weer nieuwe namen!’
Open je de app, kondigen ze het Theater- en dansprogramma aan… Wat een deceptie.

Tja, ook dit deel van het programma moet uiteraard een keer worden aangekondigd. Mij doet het ook niets, maar ja.

Ach het hoort er toch een beetje bij en laten we eerlijk zijn: Het staat over het algemeen wel altijd vol met publiek voor die shows.
Ik heb elk jaar wel 1 act waarvan ik denk, die wil ik wel zien in de Juliet, maar komt er eigenlijk nooit van.
Dit jaar The Ruggeds bijvoorbeeld.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.393
1.873
Raskolnikov wrote:

smearsel wrote:
Mobiel trilt
‘Oh shit een bericht van Lowlands, eindelijk weer nieuwe namen!’
Open je de app, kondigen ze het Theater- en dansprogramma aan… Wat een deceptie.


Tja, ook dit deel van het programma moet uiteraard een keer worden aangekondigd. Mij doet het ook niets, maar ja.

Ach het hoort er toch een beetje bij en laten we eerlijk zijn: Het staat over het algemeen wel altijd vol met publiek voor die shows.
Ik heb elk jaar wel 1 act waarvan ik denk, die wil ik wel zien in de Juliet, maar komt er eigenlijk nooit van.
Dit jaar The Ruggeds bijvoorbeeld.

Daarom, gewoon incasseren dit ;-)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.156
8.832
Zijn die extra dingen naast muziek (theater, dans, comedy, schience, literatuur) niet de meerwaarde/onderscheidende factor van Lowlands?

Vraag me af hoeveel procent van de bezoekers deze deze dingen meepikken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.393
1.873
Zijn die extra dingen naast muziek (theater, dans, comedy, schience, literatuur) niet de meerwaarde/onderscheidende factor van Lowlands?

Vraag me af hoeveel procent van de bezoekers deze deze dingen meepikken.

Voor veel mensen ongetwijfeld wel. Het lijkt daar ook altijd druk. Het maakt het totale plaatje wel af, denk ik.

Maar zelf heb ik daar nog nooit iets van meegepakt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.448
5.209
Zijn die extra dingen naast muziek (theater, dans, comedy, schience, literatuur) niet de meerwaarde/onderscheidende factor van Lowlands?

Vraag me af hoeveel procent van de bezoekers deze deze dingen meepikken.
Meer dan dat je denkt. Zou me niet verbazen dat tussen de 10 en de 20% jaarlijks wel wat meepakken. Maar die zullen vaak niet zo op fora te horen zijn, dat zijn toch vaak de "muziekliefhebbers".

Ik kan er nooit echt ruimte voor maken. Heb alleen Hans Teeuwen gezien en dat was ook niet mijn ding. Ben toch wat meer een bandjes man. Nu wel benieuwd wanneer we weer wat muziek namens nieuws krijgen. Misschien nog steeds in onderhandeling met de The Prodigy vergvanger?

En ja leuk dat Pukkelpop al een blokkenschema heeft. Maar vind het toch fijn dat wij nog wat mooie dingen in het vooruitzicht hebben. Het duurt ook nog even ;).
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Comedytrain is toch echt wel een aanrader. Sfeer vooraf is al legendarisch. Ik probeer dit ieder jaar wel mee te pakken ?
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
420
266
Zouden juie Grandmaster Flash een optie vinden voor de de la soul/ cypress hill spot? Volgens zijn tourdate is hij iig in de buurt :).
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Persoonlijk zie ik liever NENA . Tijdloze jaren tachtig hits. Lijkt mij wel een leuk iets. Maar goed iets uit die tijd staat altijd wel geramd voor een leuk optreden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken