Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Zou Hot Chip nog aan de line up toegevoegd worden?
Net nieuw album uit, staan 16 augustus in Frankrijk, 17 augustus Pukkelpop en 30 augustus op ITGWO. Tussen Pukkelpop en laatstgenoemde hebben ze nog niks staan.
Wat mij betreft een leuke toevoeging!

Ik ga naar Into the great wide open en Lowlands. Daar staat Jungle ook al gezamenlijk. Ik hoop dat Hot Chip daar lekker exclusief staat.

Big Thief zal ook wel komen, staat ook op Pukkelpop.
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
243
438
Hi there! Trouwe meelezer, nieuwe reageerder, maar ik kon me niet meer inhouden :-D

Die vervanger van The Prodigy; Misschien heb ik het gemist, maar ik heb nergens iets gelezen over Aphex Twin als mogelijke vervanger? De week na LL headlinet hij Rock en Seine en hij zou in het plaatje passen van "moeilijke headliner waar lang mee onderhandelt moet worden". Benieuwd of jullie dit ook als kanshebber zien!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Hi there! Trouwe meelezer, nieuwe reageerder, maar ik kon me niet meer inhouden
1f600.svg


Die vervanger van The Prodigy; Misschien heb ik het gemist, maar ik heb nergens iets gelezen over Aphex Twin als mogelijke vervanger? De week na LL headlinet hij Rock en Seine en hij zou in het plaatje passen van “moeilijke headliner waar lang mee onderhandelt moet worden”. Benieuwd of jullie dit ook als kanshebber zien!

Welkom dan!

Aphex Twin zou ik hele fijne vervanger vinden; mag zo erbij wat mij betreft.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Die vervanger van The Prodigy; Misschien heb ik het gemist, maar ik heb nergens iets gelezen over Aphex Twin als mogelijke vervanger? De week na LL headlinet hij Rock en Seine en hij zou in het plaatje passen van “moeilijke headliner waar lang mee onderhandelt moet worden”. Benieuwd of jullie dit ook als kanshebber zien!
Aphex Twin, supertof! Maar denk wel te niche voor headline Alpha is? Vorige keer stond ie in de Bravo en toen was het verre van druk (wat ik me voor de geest kan halen).
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Beetje rare vraag misschien, maar weet iemand of de data voor 2020 al vastliggen? Ik heb misschien een bruiloft in het weekend van 20 augustus :-|
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.233
Joris wrote:

mdekens wrote:
Big Thief zal ook wel komen, staat ook op Pukkelpop.


Mmm die stonden al op BKS. Denk dat ze niet komen.

Ze delen wel vaker namen hoor. Zéker na het optreden wat zo werd bejubeld.

Weet ik, maar bij deze boeking heb ik dat gevoel gewoon niet. (Overigens totaal nergens op gebaseerd naast mijn onderbuikgevoel dus hier hebben we niks aan lol)
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.233
Beetje rare vraag misschien, maar weet iemand of de data voor 2020 al vastliggen? Ik heb misschien een bruiloft in het weekend van 20 augustus
1f610.svg

Die data zullen ze bij Lowlands waarschijnlijk wel al weten, maar zijn nog niet publiek. Eind van het Lowlands weekend wordt de volgende datum meestal bekend gemaakt
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Die data zullen ze bij Lowlands waarschijnlijk wel al weten, maar zijn nog niet publiek. Eind van het Lowlands weekend wordt de volgende datum meestal bekend gemaakt

Ja dacht wellicht staat het ergens in een toekomstige openbare vergunningsaanvraag, maar kan idd nergens vinden. Aarrghh..
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.178
575
Beetje rare vraag misschien, maar weet iemand of de data voor 2020 al vastliggen? Ik heb misschien een bruiloft in het weekend van 20 augustus
1f610.svg

Meestal derde weekend in augustus...maar ja dan is het zaterdag 1 augustus 2020 en vrijdags dus nog juli....
In 2015 was dit ook zo en toen was LL van vrijdag 21- zondag 23 augustus....geeft een beeld maar geen garanties
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
708
434
Joris wrote:
Die data zullen ze bij Lowlands waarschijnlijk wel al weten, maar zijn nog niet publiek. Eind van het Lowlands weekend wordt de volgende datum meestal bekend gemaakt

Ja dacht wellicht staat het ergens in een toekomstige openbare vergunningsaanvraag, maar kan idd nergens vinden. Aarrghh..

Ik denk dat je er wel van uit mag gaan dat het in het weekend van 21 augustus plaats zal vinden volgend jaar.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Nou, dan moet ik deze Lowlands maar feesten voor twee edities :)

Vandaag dan eindelijk nieuwe namen?
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Hi there! Trouwe meelezer, nieuwe reageerder, maar ik kon me niet meer inhouden
1f600.svg


Die vervanger van The Prodigy; Misschien heb ik het gemist, maar ik heb nergens iets gelezen over Aphex Twin als mogelijke vervanger? De week na LL headlinet hij Rock en Seine en hij zou in het plaatje passen van “moeilijke headliner waar lang mee onderhandelt moet worden”. Benieuwd of jullie dit ook als kanshebber zien!

Ik denk dat AT te weinig bekend is bij het leeuwendeel van het LL publiek om als vervanger van The Prodigy neergezet te worden, daarnaast heeft de muziek een hele andere intensiteit; zal veel mensen minder aanspreken.

Van de namen die tot nu toe genoemd zijn, geef ik Tool de meeste kans. Maar ... onderschat de creativiteit van de LL crew niet; laat ze maar met n verrassing op de proppen komen.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Begin steeds meer te denken dat er nog maar één (grotere) drop komt, vlak voor/tijdens het uitbrengen van het blokkenschema.

Helemaal kut, zo'n pop-up krijgen en dat het literatuur is ??
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Dan kunnen we er wel vanuit gaan dat we deze week geen nieuwe namen krijgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken