Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Erg jammer idd, de hype is nu hier ook een beetje weg. Heb gewoon een verse input nodig, en met literatuur kom ik er niet.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
JONGENS! Niet getreurd, vorig jaar op12-06-2018 werd het filosofieprogramma bekend gemaakt, en op 14-06-2018 werden er 20 nieuwe namen bekend gemaakt. Het kan maar zo dat we deze week nieuwe namen krijgen. :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Rosaliá zou mooi zijn, samen met James Blake even Barefoot in The Park doen.

Niemand bij klap van de molen podcast geweest of geluisterd?
 

DeBaars

Campingartiest
15 okt 2016
84
65
chiem wrote:
Komende vrijdag, let maar op

Zou top zijn, heb inderdaad wel wat input nodig. Nog tips van de artiesten die nu al bekend zijn om in te luisteren?

Afhankelijk van wat je al geluisterd hebt, kan ik het nieuwe album van black midi sterk aanraden. Een goed georganiseerde bak herrie is het eigenlijk
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Klap van de Molen podcast geluisterd, maar weinig nieuws onder de horizon. Tja. Blijkbaar dat de vervanger van The Prodigy nog niet rond is. Hoop wel ook op gauw nog wat sappige naampies.
 

jeroenvdk

Playlistbediener
13 feb 2018
22
0
Heb net ook de podcast geluisterd, of ze hebben inderdaad nog niet gevonden of weten ze het al wel .. overigens toen er werd gevraagd artiesten die afzeggen om een andere show te pakken, ik heb de naam Courtney Barnett nooit voorbij zien komen maar hij noemde haar wel in het rijtje met Denzel
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Lowlands geeft twee kaartjes weg voor gossip in Paradiso. Die zullen dan toch ook wel komen? Zou ik echt te gek vinden! Haar 1 keer op Werchter gezien, heel vermakelijk en wat een stem!!
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Heb net ook de podcast geluisterd, of ze hebben inderdaad nog niet gevonden of weten ze het al wel .. overigens toen er werd gevraagd artiesten die afzeggen om een andere show te pakken, ik heb de naam Courtney Barnett nooit voorbij zien komen maar hij noemde haar wel in het rijtje met Denzel

In interview waarbij het ook ging om het aantal vrouwen op festivals werd de naam van Courtney genoemd en dat die afgezegd had geloof ik.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Lowlands geeft twee kaartjes weg voor gossip in Paradiso. Die zullen dan toch ook wel komen? Zou ik echt te gek vinden! Haar 1 keer op Werchter gezien, heel vermakelijk en wat een stem!!

Vorig jaar gaven ze kaarten voor Weezer weg volgens mij. Zijn ook nooit naar Lowlands gekomen.
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
196
191
De staat afsluiter van de vrijdag hoor ik net. Zal toch niet? Is dit de vervanger van the prodigy?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken