Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
JONGENS! Niet getreurd, vorig jaar op12-06-2018 werd het filosofieprogramma bekend gemaakt, en op 14-06-2018 werden er 20 nieuwe namen bekend gemaakt. Het kan maar zo dat we deze week nieuwe namen krijgen.
Klap van de Molen podcast geluisterd, maar weinig nieuws onder de horizon. Tja. Blijkbaar dat de vervanger van The Prodigy nog niet rond is. Hoop wel ook op gauw nog wat sappige naampies.
Heb net ook de podcast geluisterd, of ze hebben inderdaad nog niet gevonden of weten ze het al wel .. overigens toen er werd gevraagd artiesten die afzeggen om een andere show te pakken, ik heb de naam Courtney Barnett nooit voorbij zien komen maar hij noemde haar wel in het rijtje met Denzel
Lowlands geeft twee kaartjes weg voor gossip in Paradiso. Die zullen dan toch ook wel komen? Zou ik echt te gek vinden! Haar 1 keer op Werchter gezien, heel vermakelijk en wat een stem!!
Heb net ook de podcast geluisterd, of ze hebben inderdaad nog niet gevonden of weten ze het al wel .. overigens toen er werd gevraagd artiesten die afzeggen om een andere show te pakken, ik heb de naam Courtney Barnett nooit voorbij zien komen maar hij noemde haar wel in het rijtje met Denzel
Lowlands geeft twee kaartjes weg voor gossip in Paradiso. Die zullen dan toch ook wel komen? Zou ik echt te gek vinden! Haar 1 keer op Werchter gezien, heel vermakelijk en wat een stem!!