Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.807
De LL18 Spotify Playlist is nu nog helemaal leeg maar dat duurt niet lang meer... Abonneer je nu alvast en je ziet de bevestigingen binnenkort als eerste voorbijkomen!
http://spoti.fi/2GtsH2K

Kom op verdorie.... Weer niets, weer "binnenkort"....
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Arcade Fire lijkt mij erg sterk. En buiten dat het één van mijn favoriete bands is met een retegoede liveshow, is het een beetje te zwak om ze samen met die ahoyshow en een jaar na BKS te programmeren. Dan liever Gorillaz.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
En bevestigingen dus als eerst via spotify. Ik heb mij geabonneerd!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Beter voegen ze dan wel vandaag wat toe aan die playlist. Vind het op zich een originele manier, maar het hoeft voor mij echt niet meer te lang te duren..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Art_deluxe op Twitter (die gast die ook die Arctic Monkeys tourdates redelijk goed had) zegt:

Kendrick Lamar en Macklemore – Arcade Fire en The War On Drugs – Imagine Dragons (sorry) en nog een afsluitende danceact (Bv: The Prodigy, Kygo, Chainsmokers, Bonobo, … )


Geen SnowPatrol..mooi zo
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Art_deluxe op Twitter (die gast die ook die Arctic Monkeys tourdates redelijk goed had) zegt:

Kendrick Lamar en Macklemore – Arcade Fire en The War On Drugs – Imagine Dragons (sorry) en nog een afsluitende danceact (Bv: The Prodigy, Kygo, Chainsmokers, Bonobo, … )


Geen SnowPatrol..mooi zo
Had welkom geweest, maar gezien hun tourschema gaan die gewoon op Pinkpop staan ;).
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Morgen gok ik dat we de eerste lading gaan krijgen :) Dat roep ik al vanaf het begin, dus daar hou ik me aan vast haha

Ik ga niet meer gokken op headliners :) Wacht het gewoon even af.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Art_deluxe op Twitter (die gast die ook die Arctic Monkeys tourdates redelijk goed had) zegt:

Kendrick Lamar en Macklemore – Arcade Fire en The War On Drugs – Imagine Dragons (sorry) en nog een afsluitende danceact (Bv: The Prodigy, Kygo, Chainsmokers, Bonobo, … )

Ik zou toch wel balen als Gorillaz er niet blijkt te staan. Bonobo was een grote kanshebber op op LL te staan toch? Maar dat zal toch zeker geen (sub) headliner kunnen zijn? Naar mijn idee helemaal niet zo groot, en meer rustige luister muziek dan een groot feest. Al ben ik niet heel bekend met zijn muziek.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Indiaantje89 wrote:
Art_deluxe op Twitter (die gast die ook die Arctic Monkeys tourdates redelijk goed had) zegt:

Kendrick Lamar en Macklemore – Arcade Fire en The War On Drugs – Imagine Dragons (sorry) en nog een afsluitende danceact (Bv: The Prodigy, Kygo, Chainsmokers, Bonobo, … )

Ik zou toch wel balen als Gorillaz er niet blijkt te staan. Bonobo was een grote kanshebber op op LL te staan toch? Maar dat zal toch zeker geen (sub) headliner kunnen zijn? Naar mijn idee helemaal niet zo groot, en meer rustige luister muziek dan een groot feest. Al ben ik niet heel bekend met zijn muziek.
Gorillaz durf ik echt niet mijn hand voor in het vuur te steken.

Wat betreft Bonobo heb je gelijk denk ik. Ik zie die ook nog niet echt als sub. Wel chille muziek, dat wel.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.807
Bonobo is inderdaad geen sub lijkt me.

Als de Gorillaz er niet staan, daar zou ik wel stevig van balen.

Nu maar afwachten wat de definitie van "binnenkort" is op de burelen van Lowlands.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Bonobo is inderdaad geen sub lijkt me.

Als de Gorillaz er niet staan, daar zou ik wel stevig van balen.

Nu maar afwachten wat de definitie van “binnenkort” is op de burelen van Lowlands.
Het zal echt geen dagen meer duren hoor.. anders zou zo'n lege Spotify list behoorlijk nietszeggend zijn.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Raskolnikov wrote:
Bonobo is inderdaad geen sub lijkt me.

Als de Gorillaz er niet staan, daar zou ik wel stevig van balen.

Nu maar afwachten wat de definitie van “binnenkort” is op de burelen van Lowlands.

Het zal echt geen dagen meer duren hoor.. anders zou zo’n lege Spotify list behoorlijk nietszeggend zijn.

Het is inderdaad wat gek om een week van te voren al een lege Spotify playlist te maken. Zo'n lijstje is zo gemaakt, en zo'n lege staat zo lullig. Dan mag je toch wel verwachten dat het deze week wordt.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
"Festivalnieuws vanuit het hoge noorden. Het Finse Flow Festival voegt onder meer Fleet Foxes, Fever Ray en Lykke Li toe aan de line-up.

Bovenop de komst van bovengenoemde namen én Arctic Monkeys bevestigde de organisatie nog enkele gloednieuwe acts. Zo zijn ook Kevin Morby, Shame, Anna Puu, Kakka-hätä 77, Kynnet, Lake Jons, Lxandra en Ibe van de partij in Finland. Vorige week werd bovendien de komst van Kendrick Lamar aangekondigd.

De nieuwe bevestigingen zijn interessant nieuws voor Lowlands- en Pukkelpopfans. Flow Festival vindt namelijk een week voor beide festivals plaats. Goede kans dus dat de festivals enkele namen delen op hun affiches."

Kans voor Fleet Foxes dus alweer een stuk groter. Laat maar komen.
 

Lawrice Lane

Playlistbediener
12 jan 2016
36
10
Ik ben er nu wel zeker van dat de eerste namen morgen aangekondigd gaan worden. Het staat zo ongeveer wel vast dat Kendrick Lamar een van de headliners is. Gorillaz zie ik ook wel komen. Arcade Fire lijkt me onrealistisch, gezien het optreden in Ahoy. The War On Drugs verwacht ik alleen in een constructie met een sterke sub. Imagine Dragons zou me ook niet verrassen, alhoewel ik dan wel verwacht dat er tegelijkertijd een Tame Impala wordt geprogrammeerd. Florence + The Machine is nog voor maar één enkel festival aangekondigd, zijn ook niet heel groot in Nederland, lijkt me wel heel tof. Ik verwacht geen onverwachte naam die nog niet voor andere festivals is aangekondigd.

Los van of ze op tour zijn, enkel gebaseerd op een recent uitgebracht album of een dit jaar verwacht album, hoop ik dat Ben Howard, Jungle, Daughter, Benjamin Clementine, Frank Ocean en Sigrid komen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.807
Ik ben nog niet zo zeker van vandaag (al hoop ik van wel natuurlijk). Gisteren zeiden ze binnenkort; dat klinkt toch iets minder dichtbij dan ik hoopte.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Ik heb wel een 'vandaag' gevoel eigenlijk. Woensdag is toch vaak hun dag, toch? En donderdag/vrijdag vrijwel nooit.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
Ze zijn duidelijk wel met de site bezig, die ligt er inmiddels weer uit. En die Spotify lijst gaan ze ook echt niet dagenlang leeg laten. Ik verwacht dat we vandaag de eerste namen krijgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken