Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik hoop zo met jullie mee. Wat mij betreft is mijn scepsis stukje verwachtingenmanagement;-)

De site ligt er inderdaad serieus uit nu.
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
3fm vraag aan nieuwslezer om 11 uur wat zendtijd voor een bekendmaking.
LL site ligt eruit.......

zal het dan toch eindelijk??
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
http://lowlands.nl/nieuws/2018/01/31/eerste-bevestigingen-ll18/
hier zijn ze dan....
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Wat doet Dua Lipa tussen de headliners, zo groot is ze nou ook weer niet..

Headliners top, randprogramma mag van mij wel beter, ben nog niet echt verzadigd met de eerste lichting namen, iets wat andere jaren wel zo was..
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.684
1.610
Hier kan ik wel wat mee, maar die plaatsing van Dus Lipa is wel opmerkelijk ja. Co-head met War on Drugs?
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Wat mij betrefd de 3 beste headliners van wat nog bij de geruchten zat. Heel blij mee dus. Had Dropkick Murphys ook al een keer genoemd, dat wordt een feest waar ik zin in heb! Met het randprogramma komt het heus wel goed. Al vind ik dat daar zelf nu ook al mooie namen tussen zitten. Top wat mij betrefd.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Niet onder de indruk eigenlijk. Zouden Gorillaz en Kendrick zo hard aan het budget gevreten hebben?

Drie fantastische headliners wel. Beter dan die van vorig jaar ook. Maar qua kleine namen doen alleen Brockhampton, Spinvis en Grizzly Bear me wat.

Maar dit is natuurlijk nog maar het begin. ;-) Kan nog alle kanten uit. En respect om Imagine Dragons niet uit te nodigen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Voor mij een heel interessante rij headliners.

Meteen ook al behoorlijke hiphopnamen, Brockhampton, Stormzy, Ho99o9, Stormzy.

Goede dance met Bicep, Bonobo, Fatima Yamaha, Floating Points.

Grizzly Bear en Protomartyr ben ik ook erg blij mee.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Wat een Line Up (NU AL!!!) , wat een geweldige eerste worp... Dit is echt helemaal mijn ding.

Gorillaz , Kendrick , the war on drugs, Dropkick Murphy's & Brockhampton zijn echt alle 5 must sees voor mij.
Dan hebben we Bonobo , Rag 'n bone man , Stormzy , Bicep , Floating points , Ho99o9 & Jordan Rakei ook nog.

Echt waar mensen ik ben door het dolle heen :cool:
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
3 top headliners.
Verder moet ik echt goed gaan luisteren...
Bonobo en Spinvis wil ik wel graag zien.
Dus nu al heel blij met 20%
Straks maar even goed luisteren.
Ik denk dat hier nog geen bravo headliner bij zit.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Kendrick, Brockhampton, $uicideboys, Stormzy, The War On Drugs. Dat zijn toch wel hele sterke namen. Jammer dat ik er niet bij ben ;(.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Wat mij betreft zeer zwakke namen, hoge prijsstijging voor zeer weinig. Kendrick, Gorillaz & The War On Drugs zijn natuurlijk leuk, Grizzly Bear ook, maar zit niks verrassends tussen en voor deze prijsstijging verwacht je dat wel. Veel namen die rechtstreeks doorgestuurd hadden mogen worden naar Pinkpop (Dua Lipa, Rag'n'Bone Man, Joost)
Nee, voor mij valt dit zeer tegen, ga ik augustus liever naar Dekmantel.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.179
2.100
Mooie lijst, de meeste namen vielen te verwachten na de eerdere aankondigingen afgelopen weken.
Björk is een aantal keer genoemd, maar voorlopig dus niet top Lowlands. Kunnen we haar nog ergens verwachten, of slaat ze NL over?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken