Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Overigens voor wie het interesseert: Ik was gister bij Yungblud in EKKO, en op de vraag of ze nog meer festivals in Nederlands deden dit jaar zei de drummer tegen mij: " We're playing DTRH, and then probably Lowlands again as well" dus dat zit er dik in.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.416
1.091
Royal Blood
21 Pilots
NERD
AM
Gorillaz
TWOD
Kendrick Lamar
Eminem
Radiohead

Dance ben ik niet zo in thuis, maar zou een Junkie XL weer een keer mogen komen?

Zoiets?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.552
837
Eminem ipv kendrick. Hij is natuurlijk 2 jaar geleden al geweest...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.400
5.134
Ze gaan Eminem zo wel bekend maken voor Roskilde lijkt het er op. Misschien dat ze in Juli/Augustus de festivals in EU meepakken?

Maar paar jaar geleden liet Lowlands hem ook bewust schieten. Ik denk dat volgens de filosofie van Lowlands ze toch eerder voor Kendrick Lamar gaan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816
Ze gaan Eminem zo wel bekend maken voor Roskilde lijkt het er op. Misschien dat ze in Juli/Augustus de festivals in EU meepakken?

Maar paar jaar geleden liet Lowlands hem ook bewust schieten. Ik denk dat volgens de filosofie van Lowlands ze toch eerder voor Kendrick Lamar gaan.

Ik hoop het in ieder geval wel. Ook al heb ik Kendrick Lamar al twee keer gezien op lowlands: dat is wel de absolute top in hiphop de laatste jaren. Eminem is toch meer nostalgie dan relevantie.

Maar als Eminem er in juni al is, lijken de augustusfestivals meteen ook meteen een stuk minder waarschijnlijk toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.137
Ze gaan Eminem zo wel bekend maken voor Roskilde lijkt het er op. Misschien dat ze in Juli/Augustus de festivals in EU meepakken?

Maar paar jaar geleden liet Lowlands hem ook bewust schieten. Ik denk dat volgens de filosofie van Lowlands ze toch eerder voor Kendrick Lamar gaan.
duits radiostation gaat 10 uur kaartjes weggeven voor concert in Hannover 10 juli...

10 uur is Eminem aankondiging, dat is wel zeker
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816
Overigens zou ik geen nee zeggen tegen Eminem op lowlands. Zou heel tof zijn. Maar als ik zou moeten kiezen tussen hem en Kendrick Lamar; dan wist ik het wel.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Dat was ook mijn eerste gedachte. Die trekt toch niet +40.000 mensen?

Populariteit is echt niet in te schatten. Dus ik denk dat ze zo denken. Trekt ie veel mensen dan is het groot genoeg. Zo niet dan kunnen we het veld zo inkorten.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.816
Hoe dan ook, over Eminem als optie voor Lowlands hoeven we het niet meer te hebben.

Even afwachten wat de kaarten voor Eminem in de Goffert kosten. Dat is 10 minuten op de fiets.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.601
606
Hoe dan ook, over Eminem als optie voor Lowlands hoeven we het niet meer te hebben.

Even afwachten wat de kaarten voor Eminem in de Goffert kosten. Dat is 10 minuten op de fiets.

€75,-
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.400
5.134
Even afwachten wat daar de subs gaan worden. Mijn eerste concert ooit was bij Eminem, en toen stonden er o.a. Cypress Hill, Xzibit, D12, 50 Cent vs. G-Unit als subs. Wat je dus eigenlijk een festival dag mag noemen.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Laatste week actief dit forum gevolgd, ik dacht maak even zelf ook een accountje aan :D Mogen we hopen op namen vandaag? Of zal het toch later deze week worden?

Zelf opgelucht dat Eminem in de goffert komt en (waarschijnlijk) niet op lowlands. Nostalgisch heel vet, maar dat laatste album is echt om te janken.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Door de definitieve Arctic monkeys bevestiging zit ik zelf wel erg te twijfelen om toch naar BKS te gaan. De eerdere reacties waar het ging over dat 1 festival per jaar geldt voor mij wel en Lowlands moet wel echt met bangers komen, wil ik niet toch stiekem naar BKS gaan :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken