Lowlands 2017

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Had stiekem ook nog hoop op HAIM, Japandroids, Rise Against, The Amazons, Colter Wall, Undeclinable Ambuscade of Angel Olson.

Kan goed nog wat van in laatste lichting(en) zitten.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Holy shit. Hoor ik hier ook alweer niemand over Tycho?
Nu snap ik wel dat die gasten nog zo klein zijn hier. In Amerika zijn ze al jaren een vaste naam.
Awake is zonder twijfel een van mijn favoriete elektronische/chill plaatjes van de afgelopen jaren. Mis dit niet mensen!!

En komaan Sean Paul is toch wel lachen.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Hugo wrote:
Weer geen Ryan Adams tussen de bevestigingen… Ik snap niet dat hij niet op een van de NL-festivals staat. Had hem wel verwacht op BKS / DTRH / LL… Zeker op laatstgenoemde, omdat Ryan wel op affiche Pukkelpop staat…


Staat woensdags voor LL al in TivoliVredenburg, dus reken er maar niet op.

I know, maar dat valt precies tijdens mijn vakantie. Kan daar dus helaas niet bij zijn. Maar ik vind het gewoon opvallend dat Ryan in NL dus geen festivalgig geeft, terwijl er meer dan genoeg festivals zijn waar hij prima zou passen en hij in Belgie dus wel voor een festival kiest...
Ik volg LL niet helemaal op de voet, dus wellicht is het antwoord op de volgende vraag allang bekend, maar wanneer wordt het blokkenschema bekend (c.q. is de NRC bijlage beschikbaar)? Ondanks het gemis van Ryan Adams hebben ze dit jaar voor mijn smaak toch een goed programma, dus ik overweeg om na 3 jaar toch weer een weekend te gaan. Ben alleen benieuwd hoe de indeling op vrijdag gaat zijn, aangezien ik juist die dag thuis kom van vakantie. Zal dus pas wat later op de middag / begin van de avond in Biddinghuizen kunnen zijn... Zou jammer zijn als ik dan net enkele artiesten zou missen waarvoor ik zou komen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Holy shit. Hoor ik hier ook alweer niemand over Tycho?
Nu snap ik wel dat die gasten nog zo klein zijn hier. In Amerika zijn ze al jaren een vaste naam.
Awake is zonder twijfel een van mijn favoriete elektronische/chill plaatjes van de afgelopen jaren. Mis dit niet mensen!!

En komaan Sean Paul is toch wel lachen.

Ik had er serieus nog nooit van gehoord; klinkt inderdaad waanzinnig lekker. Tycho bedoel ik, niet Sean Paul.....
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Sean Paul is gewoon leuk, net als Snoop Dogg een paar jaar terug. Beetje guilty pleasures luisteren, en verbaasd zijn hoeveel nummers je toch blijkbaar van hem kent waar hij aan gemerkt wet heeft.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Teleurstellende namen...... op naar de 25e editie...... ?

Nu maar luisteren of er nog pareltjes tussen zitten ???
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Een uur vol gas met Sean Paul is gewoon lekker, zo midden op de dag. "Guilty" of "not guilty" interesseert me geen reet. X Ambassadors zelfde verhaal.
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
We zijn er nog niet geloof ik. ik tel ronde de 100 bands/muziek acts dus nog een paar te gaan toch ?

niet veel hele grote namen (klappers) maar wel veel leuk nieuw te ontdekken, das mijn lowlands. Was vrolijk verrast toen ik "Naaman" luisterde bijvoorbeeld. Zo zit er nog wel meer onbekend leuks tussen vind ik

het 25 jaar jubileum zit hem meer in de aankleding en verandering van het terrein lijkt het. niet in de grote namen. (is gelukkig ook niet zo mijn ding)
toch:
- Bastille
- cypress hill
- editors
- iggy pop
- mumfort and sons
- the xx
- chef special
- Sean Paul

zijn toch allemaal namen die wat betekenen of betekend hebben (wil niet zeggen dat ik het allemaal leuk vind) en zullen best publiek trekken.

heb er nu al zin in !!!
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Na intensief luisteren en ontdekken kan ik de volgende artiesten aanraden: THE VEILS, Klyne en A Blaze Of Feather. Daarnaast denk ik dat er in de laatste aankondigingen nog wel grote namen zitten, zeker als je de huidige Line up vergelijkt met die van Pukkelpop, ik hoop het in ieder geval!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Na intensief luisteren en ontdekken kan ik de volgende artiesten aanraden: THE VEILS, Klyne en A Blaze Of Feather. Daarnaast denk ik dat er in de laatste aankondigingen nog wel grote namen zitten, zeker als je de huidige Line up vergelijkt met die van Pukkelpop, ik hoop het in ieder geval!
Misschien een enkele Alpha/Heineken naam, maar ik zou er niet al te veel meer op rekenen. En Pukkelpop heeft nou ook niet zoveel meer grotere namen dan Lowlands. anders zou Bastille daar ook nooit mogen headlinen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
niet veel hele grote namen (klappers) maar wel veel leuk nieuw te ontdekken, das mijn lowlands. Was vrolijk verrast toen ik “Naaman” luisterde bijvoorbeeld.

Dan moet je ook zeker Chronixx even opzetten, dan zal je opnieuw blij verrast worden ;-)
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Rudy190 wrote:
Na intensief luisteren en ontdekken kan ik de volgende artiesten aanraden: THE VEILS, Klyne en A Blaze Of Feather. Daarnaast denk ik dat er in de laatste aankondigingen nog wel grote namen zitten, zeker als je de huidige Line up vergelijkt met die van Pukkelpop, ik hoop het in ieder geval!


Misschien een enkele Alpha/Heineken naam, maar ik zou er niet al te veel meer op rekenen. En Pukkelpop heeft nou ook niet zoveel meer grotere namen dan Lowlands. anders zou Bastille daar ook nooit mogen headlinen.

Dat is waar, maar ik heb het dan over namen als rode against, pj Harvey, Ryan Adams etc. Artiesten van die grootte vind ik dat we wel nog mogen verwachten
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dat is waar, maar ik heb het dan over namen als rode against, pj Harvey, Ryan Adams etc. Artiesten van die grootte vind ik dat we wel nog mogen verwachten

Lowlands is bijna uitverkocht

Pukkelpop niet

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken