3 namen die ik graag op Lowlands had willen zien dit jaar:
- Prophets of Rage
- Gorillaz
- Aphex Twin
- Prophets of Rage
- Gorillaz
- Aphex Twin
Klopt en wij hebben daar ook weer Iggy Pop, Alt-J en Sean Paul wat ze daar weer niet hebben, eens ik zie ook liever PJ en Ryan Adams. Maar voor het grote publiek zijn die Lowlands namen denk ik interessanter. Al hoewel ik erg uitkijk naar Iggy Pop.Rudy190 wrote:
Dat is waar, maar ik heb het dan over namen als rode against, pj Harvey, Ryan Adams etc. Artiesten van die grootte vind ik dat we wel nog mogen verwachten
Lowlands is bijna uitverkocht
Pukkelpop niet
– Prophets of Rage
– Gorillaz
– Aphex Twin
Festivaltour was sowieso pas bedoeld voor 2018 als Albarn niet van gedachte veranderd.Bram wrote:
– Prophets of Rage
– Gorillaz
– Aphex Twin
Yep, Gorillaz mis ik sowieso op de grote festivals. Hebben het eigenzinnig aangepakt, met hun eigen festival.
blijft het beste festival van Nederland.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Voordeel is dat er heel veel te ontdekken is maar goed om dan gelijk het stempel beste festival te krijgen.
Het is natuurlijk ook echt iets persoonlijks , en voor iedereen anders. Maar op de 1 of andere manier is dit het enigste festival in Nederland waar ik elk jaar weer naar toe wil.Het gaat er ook om wat je zelf het beste vindt. LL ben ik 2 keer geweest in 1994 en 1995.
Heb hier eigenlijk niet echt veel last van, Sommige optredens natuurlijk wel, bijv. in de X-Ray bij een populaire act, dan is het soms inderdaad echt te druk.Ik vond het toen al te druk worden> Heel dat in tenten spelen ligt me niet.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Voordeel is dat er heel veel te ontdekken is maar goed om dan gelijk het stempel beste festival te krijgen.
Idembcmrmaybe wrote:
Voor velen is het toch echt zo.
Including myself.
Ik heb er toch heel wat gehad, en dit is de enigste die ik geen enkel jaar heb overgeslagen.
Dus ook naar mijn mening, het beste festival van Nederland
Het gaat er ook om wat je zelf het beste vindt. LL ben ik 2 keer geweest in 1994 en 1995. Ik vond het toen al te druk worden> Heel dat in tenten spelen ligt me niet. Wel epische optredens meegemaakt in 1994 Biohazard en Cypress Hill samen op 1 stage, Oasis, Paradise Lost, Live (ja echt waar), Frank Black, Jeff Buckley en in 1995 Foo Fighters, Greenday, Radiohead, Kyuss, the Chemical Broters, Underworld
Ik heb er toch heel wat gehad, en dit is de enigste die ik geen enkel jaar heb overgeslagen.
Het gaat er ook om wat je zelf het beste vindt. LL ben ik 2 keer geweest in 1994 en 1995. Ik vond het toen al te druk worden> Heel dat in tenten spelen ligt me niet. Wel epische optredens meegemaakt in 1994 Biohazard en Cypress Hill samen op 1 stage, Oasis, Paradise Lost, Live (ja echt waar), Frank Black, Jeff Buckley en in 1995 Foo Fighters, Greenday, Radiohead, Kyuss, the Chemical Broters, Underworld
bcmrmaybe wrote:
Je bent voor het laatst naar Lowlands geweest in 1995? Dan kun je daar nu echt geen mening meer over vormen. Lowlands is erg doorontwikkeld en is nu toch echt totaal anders dan in 1995. Dat is 22 jaar geleden!!
Uit dit forum blijkt dat je zelf naar Pinkpop gaat. En dat festival is niet druk? Persoonlijk vind ik Pinkpop echt een vreselijk gaar festival. Daar begon mijn festivalloopbaan trouwens ook, in 1992. Zeker 5 jaar lang met veel plezier naartoe gegaan (toen de acts ook alternatiever waren).
Toen ik eenmaal naar Lowlands ging, was er echter geen weg meer terug. Alsof je kennismaakt met een smartphone, dan wil je ook niet meer terug naar een prepaid Nokia…
Lowlands vind ik ook het beste festival van Nederland. Alhoewel DTRH mij ook zeer bevalt. Het is de aankleding, de acts, het avontuur en ontdekking, de opzet, de mensen, drie dagen of niets. Geen dagjesmensen….heerlijk. Lowlands wordt er vaak van beticht dat er “hipsters” komen…en stiekem is dat voor een deel ook waar. Maar dat heb ik toch liever dan dat boerse volk dat op Pinkpop komt. Lowlands is veel avontuurlijker dan Pinkpop. Avontuur, risico, ontdekking vs belegen, veilig en commercieel. En dat verschil merk je ook aan het type mensen dat op deze festivals afkomt. Je merkt het zelfs aan het eten. Bij Pinkpop heb je frikadellen en patat met heel veel saus en op Lowlands kun je lekker Thais eten als je dat wilt. En tenslotte nog even over die roze Pinkpophoedjes….the horror….the horror…