Lowlands 2017

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.561
563
Zal wel laat in de avond Heineken afsluiten schat ik. Misschien zelfs Bravo.

Edit: wel jammer dat ze met een niet-exclusieve naam pronken.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ja Sean Paul. Leuk man, dan kan ik iets anders leuks uitzoeken I guess. Ik verwacht over een halfuurtje andere nieuwe namen, spannend zeg.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ze hebben natuurlijk gewoon gewacht met deze naam tot na Pinkpop :) Dus als ze nou ook nog even POR & My Baby toevoegen dan vind ik het 3 prima namen van de PP line-up. Van SP word mijn vriendin vrolijk, en ik van die andere twee :)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Hmm van deze namen ben ik wel erg benieuwd naar The Veils en A Blaze Of Feather. Zit er verder iets bij wat ik echt moet checken?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.561
563
Niet verkeerde lichting. Geen klappers meer, maar wel blij met The Veils, Hurray For The Riff Raff en A Blaze Of Feather.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Benieuwd naar A Blaze Of Feather. Veils en J.Bernard afgelopen maand nog live gezien. Prima, maar hoef ik niet opnieuw te zien. Sean Paul trekt mij ook niet.

Tommy Cash en The Talks lijkt me wel leuk. Rest ken ik niet echt.

Geen bijzondere rij namen op het eerste gezicht. Maar wel ruimschoots tevreden met programma tot dusverre.

Nog circa 35 namen te gaan.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Benieuwd naar A Blaze Of Feather. Veils en J.Bernard afgelopen maand nog live gezien. Prima, maar hoef ik niet opnieuw te zien. Sean Paul trekt mij ook niet.

Tommy Cash en The Talks lijkt me wel leuk. Rest ken ik niet echt.

Geen bijzondere rij namen op het eerste gezicht. Maar wel ruimschoots tevreden met programma tot dusverre.

Nog circa 35 namen te gaan.

Je was me voor :)

Maar J. Bernardt live is niet zo interessant begrijp ik?
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
En daar zijn ze

Sean Paul, A Blaze of Feather, Chronixx, The Veils, Tycho, X Ambassadors, Hurray For The Riff Raff, J. Bernardt, Janka Nabay & The Bubu Gang, Klyne, Mykki Blanco, Otzeki, Raye, Tank and The Bangas, The Talks en Tommy Cash.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Raskolnikov wrote:
Benieuwd naar A Blaze Of Feather. Veils en J.Bernard afgelopen maand nog live gezien. Prima, maar hoef ik niet opnieuw te zien. Sean Paul trekt mij ook niet.

Tommy Cash en The Talks lijkt me wel leuk. Rest ken ik niet echt.

Geen bijzondere rij namen op het eerste gezicht. Maar wel ruimschoots tevreden met programma tot dusverre.

Nog circa 35 namen te gaan.


Je was me voor
1f642.svg


Maar J. Bernardt live is niet zo interessant begrijp ik?

Nee, viel me eigenlijk wel een beetje tegen. Beetje zouteloze op r&b gestoelde brij muziek. Meer Oscar and the Wolf dan Balthazar. Maar dan minder.

Maar misschien had ik gewoon te hoge verwachtingen. Balthazar vind ik namelijk grandioos, Warhaus ook.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Weer geen Ryan Adams tussen de bevestigingen... Ik snap niet dat hij niet op een van de NL-festivals staat. Had hem wel verwacht op BKS / DTRH / LL... Zeker op laatstgenoemde, omdat Ryan wel op affiche Pukkelpop staat...
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.561
563
Weer geen Ryan Adams tussen de bevestigingen… Ik snap niet dat hij niet op een van de NL-festivals staat. Had hem wel verwacht op BKS / DTRH / LL… Zeker op laatstgenoemde, omdat Ryan wel op affiche Pukkelpop staat…

Staat woensdags voor LL al in TivoliVredenburg, dus reken er maar niet op.
 

wilbert koopman

Playlistbediener
9 mrt 2017
27
0
Valt mij toch tegen.

Had zo gehoopt op Rise Against die volgende maand met een nieuw album komen en dat weekend al in europa zijn.
Voor de rest komen ze helaas bijna nooit in europa :(
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Ik vind het ook opvallend dat Bon Iver, Frank Ocean en A Tribe Called Quest nergens in Nederland staan. Zeker de eerste twee, die zijn gewoon een week voor Lowlands in Scandinavië.

Maar zulke grote namen zitten meestal niet meer in de laatste lichtingen.

Al zal dit rijtje namen geen grote run op die laatste 12 % beschikbare kaarten veroorzaken. Vermoed ik.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Sean Paul , X Ambassadors & Chronixx is wel tof :)
The veils & Tommy Cash is wel oké , maar niet bijzonder..

De Rest is niet echt mijn ding, maar maakt ook niet uit, want spoorboekje staat al bomvol ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken