Lowlands 2016

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Je kan even op de websites van de bands kijken, bij een aantal staat de datum dat ze zullen spelen op lowlands. De definitieve dagindeling en blokkenschema komen pas ergens eind juli.

Als het waar is dan
Kalkbrenner vrijdag
Sigur Ros zaterdag
Avalanches vrijdag

Jeeujj zeker 2/3 van me favorietjes zien.
 

Zwennes

Playlistbediener
11 dec 2013
36
0
Zwennes wrote:
Gaat niet gebeuren. Muse staat op de vrijdag, Sigur Ros op de zaterdag. Geen probleem dus.

Waar kan ik een dagindeling vinden?
Een officiele indeling is er nog niet, maar zaterdag staat muse in Duitsland. Weet ff niet uit mn hoofd op welk festival. Met google kom je een heel end. Tis nu tijd om te maffen
 

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
14
Vandaag nieuwe namen hoor ik net op de radio, met o.a. Tom Odell
 

GraagGedaniel

Playlistbediener
23 feb 2015
11
0
Nieuwe namen:

"Tom Odell, Chase & Status (Live + DJ Set), gnash, The Avalanches, King Gizzard & The Lizard Wizard, BAZART, Hef, Bitori Nha Bibinha, Klangstof, Michelle David & The Gospel Sessions, Leadbeaters en Cloves komen naar Lowlands!"

Heeft er iemand enig idee hoeveel namen er nog ongeveer bij moeten komen? Hoop persoonlijk nog op moderat of twenty one pilots. Ik weet niet of die laatste naam heel haalbaar is, aangezien dat zou betekenen dat ze er voor het derde jaar achter elkaar zouden staan. Daarentegen kon er een tijdje terug wel kaartjes gewonnen worden voor een show van ze via de Facebookpagina van Lowlands.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Die winacties zeggen niets en Moderat doet op Primavera na geen festivals dit jaar.
 

Zwennes

Playlistbediener
11 dec 2013
36
0
Damn Lowlands, bijna alles wat ik wil zien komt! Nu ook King Gizzard en Klangstof, vet hoor
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Twenty One Pilots touren in Amerika volgens mij, dus die komen sowieso niet.

Ik vind de line-up tot nu toe gewoon prima. Stiekem, heel stiekem hoop ik nog steeds op Bring Me The Horizon. Maar hoe groot is die kans? Ze staan al op Pinkpop en in het najaar al in HMH. De show in Amsterdam is trouwens nog steeds niet uitverkocht. Tame Impala weer zou btw ook leuk zijn :p
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Ik heb nog wat druppels nodig die mij over kunnen halen toch te gaan en oa Klangstof helpt daar wel bij.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.008
3.693
Twenty One Pilots touren in Amerika volgens mij, dus die komen sowieso niet.

Ik vind de line-up tot nu toe gewoon prima. Stiekem, heel stiekem hoop ik nog steeds op Bring Me The Horizon. Maar hoe groot is die kans? Ze staan al op Pinkpop en in het najaar al in HMH. De show in Amsterdam is trouwens nog steeds niet uitverkocht. Tame Impala weer zou btw ook leuk zijn ?

Kans op Bmth is echt 0 denk ik. Je geeft zelf al aan waarom.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Damn, had echt gehoopt A$ap Rocky na het uitverkopen van Woo-Hah...
Zal dan toch wel exclusief op Reading/Leeds staan :(
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
25
5
Hoe hoog schatten jullie de kans in dat Moderat en/of Bear's den op Lowlands staan?

Ik zit te twijfelen of ik voor een van de twee een concert kaartje moet kopen. Bear's Den stond vorig jaar ook al op Lowlands.

Wat is bij Chase & Status het verschil tussen hun live & DJ set?

DJ set is gewoon achter de Pioneer deck draaien en een liveset is zoals dit: https://www.youtube.com/watch?v=yIudwtqUxTI
 

BS.

Playlistbediener
22 mei 2016
32
0
Ik vind dat ze met nog wat hards mogen komen. Ghost is afgehaakt, dus laat ze die maar eens vervangen. Of heb ik iets gemist? Vind dat trouwens nog steeds jammer. Ik vind Ghost heerlijk!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Velen zijn niet echt een verrassing maar wel weer leuke acts weer ! Volgens mij skipt Tame Impala NL dit jaar, keuze genoeg eerlijk gezegd maarja hm, alle headliners zijn al bekend en volgens mij nemen ze enkel sub of headliner posities, niet?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.817
1.734
Velen zijn niet echt een verrassing maar wel weer leuke acts weer ! Volgens mij skipt Tame Impala NL dit jaar, keuze genoeg eerlijk gezegd maarja hm, alle headliners zijn al bekend en volgens mij nemen ze enkel sub of headliner posities, niet?

Nouja DTRH wou ze: http://festileaks.com/2016/06/down-the-rabbit-hole-probeerde-tame-impala-strikken-en-is-bijna-uitverkocht/

En ik zie ze niet echt op een ander festival naast Pinkpop/Lowlands, dus dat wordt 'm niet dit jaar.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Yannick wrote:
Velen zijn niet echt een verrassing maar wel weer leuke acts weer ! Volgens mij skipt Tame Impala NL dit jaar, keuze genoeg eerlijk gezegd maarja hm, alle headliners zijn al bekend en volgens mij nemen ze enkel sub of headliner posities, niet?


Nouja DTRH wou ze: http://festileaks.com/2016/06/down-the-rabbit-hole-probeerde-tame-impala-strikken-en-is-bijna-uitverkocht/

En ik zie ze niet echt op een ander festival naast Pinkpop/Lowlands, dus dat wordt ‘m niet dit jaar.
Nee inderdaad ! Zijn volgens mij niet eens de band om op Pinkpop te staan.. dus het had LL, DTRH of BKS moeten zijn, snap het toch niet goed waarom ze die niet konden strikken maarja..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken