Lowlands 2016

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Earlys uitverkocht, net voor de twintigste, volgens mij is de stufi gestort vandaag of niet? ;p

Ik had dit al gezegd eerder ;)

(ow wat gaat het slecht met lowlands, nog geen eens 25.000 kaarten verkocht. Was nog geen week geleden gezegd geloof ik?? ;p)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.375
1.842
25000 kaarten verkopen in minder dan twee weken is helemaal niet beroerd, nee. Vergeleken met een paar jaar terug is het even wennen natuurlijk. Maar als er zoveel alternatieven in de markt beschikbaar zijn, is het niet onlogisch dat mensen de moeite nemen om programma's van festivals af te wachten en te vergelijken. Men weet ook sinds twee jaar dat het geen storm meer loopt en dat je tijd hebt om rustig even te wachten, zonder het risico dat je zonder kaarten komt te zitten.

Dat in het achterhoofd houdend, is het verloop van de kaartverkoop niet gek. Zeker niet als je bedenkt dat slechts circa 20 % van de muzikale programmering bekend is. Als ze nog een paar mooie troeven in de programmering achter de hand hebben, komen ze een aardig eind, schat ik.

Vast volgende week weer nieuwe trits namen, nu deze week Pitch en Pinkpop zijn geweest.
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Noel Gallagher is ook in de buurt (Maar die heeft de HMH nog niet uitverkocht..).

Pixies zijn van 7 juli t/m 21 juli in Europa. Kans voor Lowlands zal hiermee wel afnemen? (Te laat?)

Libertines touren ook, lijkt me tof.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
25000 kaarten verkopen in minder dan twee weken is helemaal niet beroerd, nee. Vergeleken met een paar jaar terug is het even wennen natuurlijk. Maar als er zoveel alternatieven in de markt beschikbaar zijn, is het niet onlogisch dat mensen de moeite nemen om programma’s van festivals af te wachten en te vergelijken. Men weet ook sinds twee jaar dat het geen storm meer loopt en dat je tijd hebt om rustig even te wachten, zonder het risico dat je zonder kaarten komt te zitten.

Dat in het achterhoofd houdend, is het verloop van de kaartverkoop niet gek. Zeker niet als je bedenkt dat slechts circa 20 % van de muzikale programmering bekend is. Als ze nog een paar mooie troeven in de programmering achter de hand hebben, komen ze een aardig eind, schat ik.

Vast volgende week weer nieuwe trits namen, nu deze week Pitch en Pinkpop zijn geweest.

Wat je zegt, 25000 kaarten in minder dan twee weken met nog geen 20% van de programmering is best netjes.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.553
840
Modestep, Jack garret, fat Freddy's drop, parov stellar, extrawelt en die antwoord. Mogen van mij allemaal vanuit Oostenrijk doorrijden naar Lowlands!

 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Die antwoord was twee jaar terug ook al op lowlands en viel me persoonlijk erg tegen.

Lijkt me sterk dat ze weer komen?
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Met de aankondiging van Big Sean voor Pukkelpop wordt dat natuurlijk wel een kanshebber. Zou geniaal zijn! :)
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Met de aankondiging van Big Sean voor Pukkelpop wordt dat natuurlijk wel een kanshebber. Zou geniaal zijn!
simple-smile.png

Nee niet echt want die gaat gewoon mee naar de Arena met Rihanna.
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Hier even een lijstje van namen die ik graag zie komen op lowlands 2016

- Seasick Steve
- The 1975
- Of Monsters and Men
- The XX
- IGGY POP
- Foster the people
- Kodaline
- Florence and the Machine
- Jungle by Night
- Hozier
- Damien Rice
-Alt-J
- Wolfmother
- Knife Party
- John Coffey
- Fall Out Boy
- Paramore
-Will and the people
- Stereophonics
- De Staat
- Bring me the Horizon ( zullen niet komen vanwege pinkpop... )
- MGMT
- The Cat Empire
- Pierce Brothers
- Whitesnake ( zou toch mooi zijn zeg :D )
- The War on Drugs
- The Offspring

En ik kan zo nog een tijdje doorgaan, zitten er namen tussen die mogelijk zijn ?
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Ik zou MGMT niet erg vinden om op Lowlands te zien.

En Skunk Anansie zou ook best aangenaam zijn.

Verder misschien nog een keer London Grammar proberen?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.553
840
Faithless en jake bugg staan op v festival. En mogen van mij door naar de polder!

Ik verwacht deze week wel nieuwe namen eigenlijk
 

MB94

Nieuw lid
20 feb 2016
3
0
Eric van Eerdenburg gaf na de afgelopen editie Lowlands aan een voorstander van meer hiphop te zijn. Wat denken jullie dat we hiervan mogen verwachten?

- Woodie Smalls?
- Anderson .Paak?
- Rae Stemmurd?
- G-Eazy?
- A$AP Rocky?
- Lil Kleine & Ronnie Flex?

Iemand van het niveau Kendrick Lamar lijkt me sterk.. Wat een zéér strakke show heeft die man neergezet afgelopen jaar.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Rae Sremmurd en A$ap Rocky zou echt heeeel erg vet zijn. Anderson.Paak zie ik niet zo snel gebeuren aangezien die al een Nederlandse datum heeft, Woodie Smalls heeft wel een grote kans als hij nog wat groeit.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
– Lil Kleine & Ronnie Flex?
Lil Kleine, Ronnie Flexie of SFB. Ze gaan in ieder geval sowieso nog een act van New Wave boeken, lijkt me? Het is een goedkope manier om populaire hip-hop te boeken, dus ik zou het vooral dom vinden als ze het niet gebruiken. En volgens mij staat Top Notch ook te springen om de festivalweides te laten veroveren.

En volgens mij is het vrij moeilijk om tegen die tijd rappers van formaat te boeken, zijn allemaal in Amerika: Vince Staples, Future, etc.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Hoop dat LL vandaag of morgen namen gaan droppen! Op basis van die namen ga ik denk ik een keuze maken tussen LL of RW
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken