Lowlands 2016

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Bram Boot wrote:
Maar ik vroeg me af of iemand al andere geruchten heeft gehoord omtrent de rest van het programma?

Niet echt geruchten hoor maar The Lumineers is erg aannemelijk.

The Lumineers, aardig, iets spannender mag ook en de 20ste zitten ze in Trondheim. Al wordt het waarschijnlijk zoals gewoonlijk een 3fm hitlijst parade voor de bekendere namen. Indian Askin zou opzich niet heel erg zijn.

Tussen de huidige namen staan al best wel wat interessante, maar dan voornamelijk voor in de nacht.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
Bram Boot wrote:
Maar ik vroeg me af of iemand al andere geruchten heeft gehoord omtrent de rest van het programma?

Niet echt geruchten hoor maar The Lumineers is erg aannemelijk.

Santigold zou wel aardig zijn, net nieuw album uit.

En voor old time sake, Faithless of Manu Chao.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
@lowlandsfreak Faithless staat in juni al op Concert at Sea vrees dat hij niet nog eens naar Nederland afreist deze zomer...
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
@lowlandsfreak Faithless staat in juni al op Concert at Sea vrees dat hij niet nog eens naar Nederland afreist deze zomer…

December zijn ze ook hier geweest, dus wie weet.

Maar ik zie overal PJ Harvey opduiken in de programmering van andere festivals, die geef ik wel een kans om op Lowlands te zien.
 

LowlandsFreak

Randprogramma
9 jun 2015
142
5
@black-lies Die had ik even gemist, dat zal wel niet dan :)

My Baby zullen we dan ook niet op Lowlands zien aangezien die op DTRH staan
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Pff the lumineers, daar is nu werkelijk helemaal niets aan. Ik hoop heel erg op Gary Clark Jr maar zal wel weer niet
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Volgens de organisatie zijn de Earlybird tickets nu bijna uitverkocht.

Hopelijk komen er snel weer nieuwe namen bij.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Ziet er niet naar uit dat Lowlands gaat uitverkopen dit jaar... Hoe veel mensen verwachten jullie dat er op komen dagen dit jaar? Ik denk rond de 45.000
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
Ik snap niet dat je nu al kant concluderen dat lowlands niet uitverkoopt?

Explain?
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Ik snap niet dat je nu al kant concluderen dat lowlands niet uitverkoopt?

Explain?
Inderdaad, ben ook benieuwd waar deze gedachte nu al vandaan komt.

Ik vind het juist best normaal dat mensen eerst een line-up afwachten totdat ze een ticket kopen. Straks kondigt Lowlands ineens Radiohead, Snow Patrol of Justin Bieber :roll: aan. Dan zijn die kaarten zo weg.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
82
0
En bovendien ben ik benieuwd waar de verkochte kaarten teller straks staat als het de 20e is geweest en iedereen weer salaris (of stufi) heeft gehad. En wellicht ontstaat er wel een run als straks de earlybirds al op blijken te zijn want dan is t spannender met het uitstellen van een kaartje kopen dan nu, gezien je toch weet dat ze nog te koop zijn.

En Indd er zijn nog maar net een paar namen bekend gemaakt, dus een hoop mensen wachten op wat er nog bij gaat komen.

Ik denk wel weer uitverkopen na een heerlijke editie afgelopen jaar :) wat zullen de afhakers spijt gehad hebben vorig jaar zeg, ik denk dat t de beste lowlands was sinds de zes jaar dat ik nu ben geweest. Eerlijk gezegd vond ik de uitverkochte jaren minder maar sinds de koersomslag afgelopen jaar welke dit jaar nog meer doorgevoerd wordt heb ik er wel vertrouwen in dat het dipje van vorig jaar weer goed komt (voor zover t minder was)

 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Ik was vorig jaar een van die afhakers.. ging toen een jaartje naar BKS en financieel gezien lukte het me niet om ook naar LL te gaan. Ik heb waanzinnig genoten van BKS maar heb LL toch wel gemist. Dus dit jaar gewoon weer naar Biddinghuizen:) Hoop trouwens dat ze deze week met wat nieuwe namen komen om wat tegengas te geven aan pinkpop. Of denken jullie dat LL dan juist geen namen dropt vanwege de aankondiging van pinkpop vanmiddag?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Vorig jaar waren er steeds nieuwe namen rond de 25ste. Paar dagen ervoor of een paar dagen erna. Ik verwacht dus volgende week ergens nieuwe namen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Er staan echt een hoop namen op Pinkpop die vorig jaar op Lowlands stonden. Als ik de namen van de pink pop line up zie ben ik nu heel blij met de eerste namen van Lowlands. Al had ik natuurlijk heel graag Paul wel eens live willen zien. (Maar ik ga er geen 95 eu voor betalen)

Waar ik heel blij mee ben is dat pink pop geen namen heeft staan waarvan ik zeg die had Lowlands moeten hebben
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ja vooral namen die ik Lowlands bewust negeer: Major Lazer, Bastille, Years and Years. Niet bepaald mijn cup of tea. Wat een raar programma bij Pinkpop. Wie vormt de doelgroep aan wie ze de passe-partouts willen verkopen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken