Lokerse Feesten 2023 - Nieuws & Geruchten

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Suikerrock zit met een gelijkaardige family Sunday.
De onvermijdelijke namen deze zomer, blijkbaar...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Die dag gaat sneller uitverkocht geraken dan de Blur-dag.
Ergens wel logisch. Heel, heel breed publiek. De namiddag met Studio 100 en LikeMe is soms het enige wat ze weten uit te verkopen in Lokeren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Twee knappe namen, al is de volgorde wel een beetje een headscratcher zoals al eerder was aangehaald mbt subgenres in metal. Amenra sluit dus af na WT en Megadeth terwijl die qua show totaal anders ineensteken dan een Amenra-concert. Denk dat wel veruit de sterkste metaldag is die ze al hebben gehad, niet? Niet gedacht dat bands van dit kaliber er nog bij zouden komen.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Moet inderdaad wel zeggen dat dit een zeer sterke metaldag is. Stake en Amenra zijn toch twee sterke namen. Ik merk dat er op de socials helaas "veel" kritiek komt op de beslissing om Amenra te laten afsluiten... Kritiek waar ik me niet helemaal in kan vinden.

Vind het stiekem wel jammer dat ze Brutus niet konden strikken - zij touren immers binnenkort ook samen met Psychonaut en Stake, maar natuurlijk stonden ze vorig jaar al op de Lokerse.

Van alle namen op de mainstage is "Biohazard" de enige waarmee ik eigenlijk niet zoveel heb. Ben tevens benieuwd wie eerst speelt: Biohazard of Bullet for my Valentine.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Denk dat wel veruit de sterkste metaldag is die ze al hebben gehad, niet?
Naar mijn persoonlijke smaak iig wel.
Amenra zal het moeten hebben van de duisternis van de nacht en vandaar niet onlogisch dat ze afsluiten.
 

kevinr

Campingartiest
16 dec 2019
88
116
+ Skunk Anansie - Anouk - Arsenal - K'Choice zaterdag 12 augustus.

Als ik het programma zo bekijk vraag ik me af of ze een punkdag zullen doen... let's hope!!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
+ Skunk Anansie - Anouk - Arsenal - K'Choice zaterdag 12 augustus.

Als ik het programma zo bekijk vraag ik me af of ze een punkdag zullen doen... let's hope!!
ik vermoed van niet, anders hadden ze dropkick murphys niet laten schieten aan pukkelpop
 
  • Verdrietig
Waarderingen: kevinr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken