Lokerse Feesten 2023 - Nieuws & Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
2.790
843
De Jeugd van Tegenwoordig komt met een nieuw album en verklapte op Studio Brussel dat ze op de Lokerse Feesten zullen staan.

slyke

Support act
9 jan 2018
1.197
572
De Jeugd van Tegenwoordig komt met een nieuw album en verklapte op Studio Brussel dat ze op de Lokerse Feesten zullen staan.
Volgens de aankondiging op Facebook zijn er 2 namen gelekt intussen.

Aanstaande vrijdag nieuwe namen trouwens.

Yannick

Headliner
23 apr 2015
9.920
4.843
Rag 'N Bone Man trekt wel wat volk. Line-up van die dag zit goed ineen al kan het me compleet gestolen worden haha.

slyke

Support act
9 jan 2018
1.197
572
Rag 'N Bone Man trekt wel wat volk. Line-up van die dag zit goed ineen al kan het me compleet gestolen worden haha.

Ik snap momenteel zijn populariteit en relevantie niet meer zo goed.
Brengt ongetwijfeld oké concerten, maar een populaire weekenddag op de Lokerse headlinen, vind ik persoonlijk er wat over.
Lokerse kan normaal beter, dus ergens het gevoel dat een potentiële headliner hier heeft afgehaakt en dat dit een noodoplossing is.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Scoor nu je Festival Merch!

De Festival Merch van Festileaks is duurzame kleding om de blits mee te maken op je volgende festival. Het assortiment bestaat uit shirts en truien in al je favoriete kleuren. Alles super comfy, eerlijk gemaakt van biologische en gerecyclede stoffen én altijd met een iconisch (handgemaakt!) borduursel in festivalstijl. Nu te koop!

DSC02974-1024x1024.jpg
DSC02945-scaled.jpg
DSC02970-1024x1024.jpg

Gebruikers die dit onderwerp bekijken