Lokerse Feesten 2023 - Nieuws & Geruchten

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
692
630
Jammer dat er dit jaar geen punkrock dag is. Maar is niet gemakkelijk met Brakrock dat samen valt.

+ Dropkick Murphys dat Pukkelpop heeft afgesnoept.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Is nu eigenlijk de metal dag compleet dat iemand weet? En dit jaar geen punkdag?
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
165
204
Is nu eigenlijk de metal dag compleet dat iemand weet? En dit jaar geen punkdag?
ik denk dat hoofd podium wel compleet is. Misschien dat er wel nog iets bij komt bij club stu bru want daar staan nog geen uren bij.... .
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

coolstom

Playlistbediener
8 jan 2019
32
10
Hoi, heeft iemand een idee of de shuttle bus een dingetje is? Inzake wachten op de bus? Lang op het busje zitten?
Of is het handiger om een taxi 's nachts te nemen naar de parking?

Alvast bedankt voor de info! T.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
165
204
Hoi, heeft iemand een idee of de shuttle bus een dingetje is? Inzake wachten op de bus? Lang op het busje zitten?
Of is het handiger om een taxi 's nachts te nemen naar de parking?

Alvast bedankt voor de info! T.
Shuttle gaat zeer vlot ze, ik geloof dat 4 bussen hebben die steeds heen en weer rijden. ongeveer 5 min op de bus te zien hoe druk het is. Gisteren geweest kleine 5 min wachten in door gaan. In terug keer konden we onmiddellijk op de bus stappen. Vorige jaar was het zelfde verhaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: coolstom

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Wat een heerlijke show!
Vooraan geraken was inderdaad hopeloos, dus wij stonden rechts opzij. In het begin veel grote mensen voor ons, maar gelukkig naarmate de show vorderde beter en beter zicht. De mannen hadden er duidelijk zelf plezier in en gaven ons een mooie mix uit hun oeuvre. Gezongen en genoten.

Verder ging ook alles vlot, geparkeerd in de straten, kwartiertje wandelen, op 5 minuutjes aan ons bandje, binnen langs de wc, drankkaart opladen, drankjes halen, ging allemaal vanzelf! Ook weg geraken was op die manier weer erg makkelijk, al lees ik net over anderhalf uur wachten op een shuttle en een uur om van de parking daar te geraken. Die rij leek ons ook erg lang toen we daar langsliepen. Blij dat we die optie dus niet genomen hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en yannickd

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Eerste keer Blur live voor mij en vond het eigenlijk wel top. De DJ set van Joe Goddard in Club StuBru achteraf was trouwens ook verrassend sterk.

Ben nog aan de praat geraakt met een lichtman van Blur. Het was hem opgevallen dat het parkeerterrein in feite een parking is, waar bejaarde buurtbewoners vanop hun terras uitzicht op hebben :)

Ben in 2019 met de auto geweest, vandaag met de trein (en nachtbus terug). Dan wandel je door het centrum van Lokeren en zie je dat er een hele kermis aan de gang is vlakbij het festivalterrein, wat mij vorige keer volledig ontgaan was.
 

kevinr

Campingartiest
16 dec 2019
96
120
Wat een heerlijke show!
Vooraan geraken was inderdaad hopeloos, dus wij stonden rechts opzij. In het begin veel grote mensen voor ons, maar gelukkig naarmate de show vorderde beter en beter zicht. De mannen hadden er duidelijk zelf plezier in en gaven ons een mooie mix uit hun oeuvre. Gezongen en genoten.

Verder ging ook alles vlot, geparkeerd in de straten, kwartiertje wandelen, op 5 minuutjes aan ons bandje, binnen langs de wc, drankkaart opladen, drankjes halen, ging allemaal vanzelf! Ook weg geraken was op die manier weer erg makkelijk, al lees ik net over anderhalf uur wachten op een shuttle en een uur om van de parking daar te geraken. Die rij leek ons ook erg lang toen we daar langsliepen. Blij dat we die optie dus niet genomen hebben.
Wat een band:

Traag begin, maar direct bij stem en wat een gitarist is die Graham toch, het middenstuk was prachtig en het einde was nog beter!! Ze mogen snel terug komen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Beetje jaloers dat jullie Country House kregen, die had ik graag gehoord in de ZiggoDome.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.538
4.420
Eerste keer Blur live voor mij en vond het eigenlijk wel top. De DJ set van Joe Goddard in Club StuBru achteraf was trouwens ook verrassend sterk.

Ben nog aan de praat geraakt met een lichtman van Blur. Het was hem opgevallen dat het parkeerterrein in feite een parking is, waar bejaarde buurtbewoners vanop hun terras uitzicht op hebben :)

Ben in 2019 met de auto geweest, vandaag met de trein (en nachtbus terug). Dan wandel je door het centrum van Lokeren en zie je dat er een hele kermis aan de gang is vlakbij het festivalterrein, wat mij vorige keer volledig ontgaan was.
Ja en je hebt ook nog dz fonnefeesten wat nog een gratis festival is. Het is echt 10 dagen feest voor iedereen
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.575
Had wel te doen met Hot Chip trouwens. Speelden een puike show, maar is het dan zo'n opgave om tijdens bands die niet Blur heten een beetje enthousiasme te tonen? Je bent er dan toch...

Ja, het regende, maar zoveel koude schouders had Hot Chip niet verdiend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken