Weird, ik ging eens terugkijken en vorig jaar was het met Clouseau ook niet meer op zondag. Is die zondagse traditie dan weg?
Ik denk dat je verwart met Suikerrock die de zondag in de markt zetten als een familiezondag.
Bij de Lokerse heb je een kindernamiddag (dat is de term die ze zelf gebruiken) en dat mag je vrij letterlijk nemen. Echt een namiddag voor kinderen, dus iets als Clouseau zal je daar niet zien in de namiddag.
Meer dingen als K3, #LikeMe, Spring, etc...
Ik denk dat dit vooral door de locals bezocht wordt.
Was vorig jaar op zaterdagnamiddag, maar ik denk dat ze het ook al in de week georganiseerd hebben vroeger.
Wat niet wegneemt dat er in de avondprogrammering soms familiegericht geprogrammeerd wordt, met acts als Clouseau, Borsato en Bart Peeters.
Verder is de metaldag op de eerste zondag, de enige festivaldag die al in de namiddag start.
Een normale avond start om 20u, maar soms wijken ze er wel eens van af als ze veel bands staan hebben op een avond of wanneer ze aan een band de mogelijkheid geven om een volwaardig concert te spelen ipv een festivalset (bijv. Brian Wilson).